czwartek, 18 czerwca 2015

[16] Wakacje 2014: Zombie w Barcelonie!

Notka z dedykacją dla Gosiarelli :)


Niedawno pisałam Wam o La Fiesta Mayor de Gràcia, barcelońskiej fieście w dzielnicy Gràcia. Wspomniałam wówczas, że jest to nie tylko czas zabawy, ale także odrobiny rywalizacji. Mieszkańcy przez cały rok zbierają materiały i przygotowują dekorację, by ulica, przy której mieszkają miała szansę zyskać miano tej najciekawiej przystrojonej.


Uwaga na żywo-, a właściwie martwopłoty!

Tak jak w szkole na zajęciach plastyki, tak i tu poziom jest różny. Jedne aranżacje zachwycają, o innych szybko się zapomina. Podobała mi się zona amazońska, zauroczyła Kraina Czarów z Alicją i innymi bohaterami stworzonymi przez Lewisa, ogromnie przypadła mi do gustu sceneria rodem z Charliego i fabryki czekolady. Zwycięzca może być tylko jeden i przemierzywszy wszystkie przyozdobione ulice nie miałam wątpliwości, która zasłużyła na wyróżnienie. Po powrocie do domu zajrzałam do Internetu i okazało się, że się nie pomyliłam.

Zresztą, werdykt nie mógł być inny. Dlaczego? Sami zobaczycie.
Gotowi? No to wchodzimy!

Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.

Perfekcyjny manicure.

Dzień doberek!

Lato w Barcelonie jest takie upalne, trudno powstrzymać się od wskoczenia do wody...

.Widzicie ten wyraz ulgi malujący się na twarzy kąpiącego? Przyjemny chłodek!

Witamy, drogich gości. Czujcie się jak u siebie!

Choć no tu, kochanieńki! Niech no rzucę na ciebie okiem...

'Cause this is thriller
Thriller night
And no one's gonna save you
From the beast about to strike

Piwo, zimne piwo! Komu puszkę?

(Roz)gwiazda imprezy.

Miałem iść na ryby, zgubiłem robaki.

Wszyscy podniecają się fiestą, a mnie to wisi.

Ło matko! Impreza się rozkręca, a ja jeszcze niegotowa!

Gooooooood mooooorning, Barcelona!

Punk's not dead.

Ząbki jak perełki, bużka jak pupa niemowlęcia.

Zaraz, zaraz, jak to szło?
A!
Siekiera, motyka, gaz i prąd
Kiedyż oni pójdą stąd.

Siemandero!

Taki tłum, że korby można dostać.

Kiedy patrzę tak na ciebie jesteś fajna aj
Dla mnie masz stajla
Kiedy łączy nas noc upalna aj
Dla mnie masz stajla

Love kills, drills you through your heart
Love kills, scars you from the start

W dresie na imprezę? W DRESIE?

No jeszcze nie, nikt nie obudzi mnie
właśnie przychodzi najlepszy sen
już jestem w środku genialnie cicho jest.

Zróbmy więc prywatkę, jakiej nie przeżył nikt,
Niech sąsiedzi walą, walą, walą,walą do drzwi.
Sztuczne ognie niech się palą, palą, palą, a Ty
Tańcz i wino pij, niech cały wiruje świat.

To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść.

Ktoś ma wątpliwości, czy to, co stworzyli mieszkający przy ulicy Progrés zasługiwało na nagrodę?


***

Zobacz też

21 komentarzy:

  1. O wow! Czad :] Wybacz, ale tylko to przychodzi mi na myśl, jak na to patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bajeranckie! Ale najbardziej hitowe są tutaj Twoje teksty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za zombie zbytnio nie przepadam, ale to robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym miejscu. A szkoda, chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoooooombie! Tyle Zombie! Wiedziałam, że w ciemno mogę serduszkować, ale teraz serduszkuję podwójnie :)
    Chętnie zobaczyłabym też dekoracje z Alicji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, w końcu dedykacja zobowiązuje. :P

      Tu masz kilka: http://tiny.pl/gq1ng

      Usuń
  6. O cholera, genialne - do tej notki chyba jeszcze czasem wrócę, żeby sobie pooglądać ;D Inspirujące, artystyczne, przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy. Chłopcy nigdzie się nie wybierają. ;)

      Usuń
  7. Z czystej ciekawości bym się wybrała, chociaż zombiaki to nie moja bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie, ale dekoracje zrobiły na mnie duże wrażenie. Musiały kosztować sporo pracy.

      Usuń
  8. Robi wrażenie, ale ja jestem za słaba na takie rzeczy i już same zdjęcia mnie przeraziły... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten z puszką w twarzy jest przesłodki ;)
    Ale chyba nie chciałabym się tam znaleźć sama w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...