niedziela, 7 czerwca 2015

Odrobina muzyki

[źródło]

Miała być recenzja niedawno czytanej książki. Albo notka o Barcelonie. Lub Inwałdzie. Albo o Carmen. Myślałam też, by napisać o kilku niezłych filmach albo o którymś ze spotkań autorskich. Ostatecznie długo wyczekiwane wysokie temperatury rozleniwiły mnie totalnie i jedyne co jestem w stanie zrobić, to podzielić się z Wami odrobiną fajnej muzyki licząc na to, że i Wy mi coś podrzucicie.

Zresztą, bądźmy szczerzy. Jest niedziela, ostatni dzień upalnego długiego weekendu i pies z kulawą nogą tu nie zajrzy. I nawet się nie będę dziwić. Ani psu, ani Wam.


Zak Brown Band Loving You Easy

Frankie Ballard Young & Crazy

Michael Ray Kiss You In The Morning

Jason Aldean Tonight Looks Good On You

Eric Church Like a Wrecking Ball

Muse Mercy

Young Guns Dayligt

Simplefields Dancing With The Devil

Piszcie koniecznie czego ostatnio słuchacie!

22 komentarze:

  1. Nie znam żadnej z powyższych piosenek, a to dlatego, że na co dzień słucham jedynie polskich wykonawców, a ostatnio zachwycam się najnowszą płytą Andrzeja Piasecznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka zawsze spoko. Chciałabym się już poleniwić, ale tyle roboty jeszcze! Tak czy siak, zyskuję miano psa z kulawą nogą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie zazdroszczę. Praca z kulawą nogą nie należy pewnie do przyjemnych. :P

      Usuń
  3. Ja zajrzałem, ja zajrzałem! ;)

    Ja ostatnio słucham tylko kilka płyt: "Dziewczyna szamana" Steczkowskiej, "UniSexBlues" Nosowskiej oraz "Spadochron" Meli Kotelul. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Nosowską! Melę też bardzo lubię. A Steczkowskiej wieki nie słuchałam.

      Usuń
  4. Fajne, mamy podobny gust muzyczny ;) Najbardziej podobała mi się pierwsza piosenka. Ostatnio zasłuchuję się w nowej płycie Florence + The Machine, szczególnie piosence Queen of Peace. Wpadło mi w ucho też Powerful Ellie Goulding Major Lazer Tarrus Riley, Take Your Mama Scissor Sisters, Digital Witness St. Vincent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę przesłuchać Twoje typy. :)

      Usuń
  5. Z Twojej listy znam tylko MUse :>

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie króluje Eluveitie, Helloween, Arkona, Żywiołak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio otacza mnie częściej cisza niż muzyka, bo częściej przebywam na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wtedy słuchawki w uszach. Chyba, że jestem z kimś. ;)

      Usuń
  8. Ostatnio nie mogę uwolnić się od muzyki belgijskiego twórcy, Stromae. Jeśli chcesz, przesłuchaj sobie np. to:
    https://www.youtube.com/watch?v=UKftOH54iNU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O raju, świetne! Idę się podzielić tym na Facebooku. :D

      Usuń
  9. Ostatnio słucham... muzyki z telefonu, (pop, rock, reggae tam posiadam), a w domu leci to, co tata słucha z płyt... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm ostatnio chyba Bednarka słucham - świeżo po jego koncercie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Bednarka chętnie posłuchałabym na żywo. :)

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...