czwartek, 25 grudnia 2014

Na stosiku książki rosną #19



Dzisiaj pewnie świętujecie rodzinnie, albo zaczytujecie się w prezentach znalezionych pod choinką, więc pewnie mało kto tu zajrzy, ale skoro przez prawie cały rok udało mi się codziennie coś wrzucić na bloga, to i dziś nie będzie inaczej.

Melduję posłusznie, że coraz lepiej idzie mi nie kupowanie książek! Na stosikach tego nie widać, bo mi się przesyłki skumulowały, ale możecie mi wierzyć na słowo - naprawdę idzie coraz lepiej, co nie znaczy, że łatwiej mi przychodzi ignorowanie wszelkich promocji i tanich księgarni.

*** * ***




Wojciech Chmielarz Podpalacz - recenzja
Wojciech Chmielarz Farma lalek - recenzja
GORĄCO POLECAM! ---> Marta Kisiel Dożywocie - recenzja
Jeffery Deaver Hak
Wiktor Hagen Granatowa krew
Richard Hughes Orkan na Jamajce
Karolina Wilczyńska Jeszcze raz, Nataszo - recenzja
Douglas Thompson Mroczne serce Hollywood - recenzja
Carla Montero Złota skóra - recenzja

*** ** ***



Christiane Fux Ostatnia posługa - recenzja
GORĄCO POLECAM! ---> Ian Weir Trupiarz - recenzja
Susanne Mischke Zabij, jeśli potrafisz
Sophia Tobin Żona złotnika
Irena Cieślińska Pomyleni


*** *** ***


Janusz Majewski Glacier Express 9.15
Christie Laume Ostatnia miłość Edith Piaf - recenzja
GORĄCO POLECAM! ---> Sebastià Alzamora Bestie - recenzja 
Nic Pizzolatio Galveston - recenzja
David Hewson Bez tajemnic
Kira Gałczyńska Srebrna Natalia
Brian Jay Jones Jim Henson. Tata Mupperów

*** **** ***


Haruki Murakami The Strange Library - fotki
Marcin Wroński Kwestja krwi - recenzja
Małgorzata Musierowicz Wnuczka do orzeczhów
...
i dwie książki, które najwyraźniej bardzo chciały być sfotografowane dwa razy.

Udanego świętowania Wam życzę!

***

46 komentarzy:

  1. Jak zwykle zakupy świetne :D Też staram się ograniczać kupowanie książek, ale to trudne jak zewsząd kuszą promocjami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu niestety zajrzałam do taniej księgarni, więc... Ale o tym będzie już przy kolejnym poście stosikowym. :D

      Usuń
  2. Niestety nie czytałam jeszcze nic z Twojego stosiku, ale na pewno to nadrobię :D Wesołych Świąt !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po stosikach faktycznie nie widać, że ograniczyłaś kupowanie :P Ciekawa jestem Twojej opinii na temat "Zabij, jeśli potrafisz", bo też ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Żona złotnika" - intrygujący tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Świętach biorę się właśnie za tę książkę.

      Usuń
    2. Czekam w takim razie na twoją opinię :)

      Usuń
  5. O rety ale piękności ;) zazdroszczę, że sobie radzisz z niekupowaniem, ja chyba się muszę powypisywać z newsletterów i poblokować fb, żeby przestać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa "Trupiarza" i "Ostatnia miłość" :)
    Przy okazji życzę udanej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Hak" też mam, ale chyba poczekam z tą lekturą aż Ty pierwsza ją przeczytasz. ;) Cwana jestem, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś. Biorąc pod uwagę tempo, w jakim czytam własne nabytki, możesz się nie doczekać. :P

      Usuń
  8. Wspaniały stosik. Każde kolejne, które oglądam, zawsze mnie cieszę. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoo mamuniu, ile cudowności! Troszkę zazdroszczę :D I oczywiście życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, co one w sobie mają, ale uwielbiam oglądać czyjeś stosiki, o swoich nawet nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim przedświątecznym okresie można pozowlic sobie na zakup kuszących książek. Ciesze się, że powoli odzwyczajasz się od masowego wydawania pieniędzy na książki. Pamiętaj, że zawsze możesz iść do biblioteki! :) Większość spędza czas przygotowując się do Bożego Narodzenia, a ja tutaj wpadam i czytam Twoje posty :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do biblioteki też chodzę. Trzy z powyższych książek są właśnie stamtąd. :)

      Usuń
  12. Chętnie bym przeczytała książkę o Edith :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio odniosłam sukces nad sobą też....odmawiając promocjom....uzbierałaś ciekawe książki...coś z nich mam, ale tylko dwie i to w starych wydaniach..a są to "Orkan.......i "Srebrna ....

    Wielu fajnych świątecznych chwil Aniu życzę....

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosy świetne! Ja muszę niestety jeszcze oprócz księgarni omijać bibliotekę, bo tam cały regał książek za złotówkę.... a niektóre zupełnie nowiutkie! Ech... uzależnienie.
    Miłego czytania i dobrych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne zadanie: omijać nie tylko księgarnie, ale i biblioteki.

      Usuń
  15. Ciekawe nabytki:) ja też staram się ograniczać, no ale cóż...;) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nabytki. Czytałam jedynie książki Chmielarza, które bardzo przypadły mi do gustu. Reszty nie znam, ale nie prędko się za nimi rozejrzę, bo na razie mam swój własny świąteczny stosik do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie pamiętam, kiedy kupiłam ostatnio książkę - naprawdę! A ciągle mam co czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę - sama mam zapas na dobrych kilka lat.

      Usuń
  18. No jeśli tak wygląda niekupowanie książek, to ciekawa jestem jaka góra lodowa by tu powstała, gdybyś się nie odzwyczajała :)
    Dwie z Twoich książek "idą" do mnie (mam nadzieje, że dojdą jeszcze w tym roku) - "Żona złotnika" i "Trupiarz" . Bardzo ich jestem ciekawa :)
    Pozostałe Twoje nabytki też chętnie bym przygarnęła, szczególnie "Jeszcze raz Nataszo" i Wrońskiego. Tylko skąd na to wszystko znaleźć czas?
    Idę dalej poświętować :) Wesołych Świąt Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem większość, to egzemplarze recenzenckie. :)
      "Trupiarz" jest świetny! A Wrońskiego i "Jeszcze raz, Nataszo" ogromnie polecam.

      Usuń
  19. Stosy wspaniałe. W swojej biblioteczce posiadam trzy wymienione oraz pokazane przez ciebie pozycje, ale nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała, że w tle dostrzegłam mojego ukochanego Tolkiena. Życzę ci coraz większych stosów, a tym samym cudownych, dalekich literackich podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tolkien jest męża. Ja jeszcze nie czytałam. :)

      Usuń
  20. Czytałam tylko "Farmę lalek";)
    Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne stosiki :) zainteresowałam się książką "Złota skóra" - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te stosiki, ale tytuły są mi jeszcze nieznane. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ten stos, w którym jest książka o Edith Piaf i Tacie Muppetów. Tylko nie mogę się przyzwyczaić do tytułu "Kwestja krwi". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się on podoba. Zwraca na siebie uwagę. :)

      Usuń
  24. Uwielbiam oglądać czyjeś stosiki! Życzę Ci samych pozytywnych wrażeń podczas czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak duże tego, że aż przyjemnie patrzeć :)

    Wszystkiego co najlepsze w Nowy Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię i jednocześnie nie lubię oglądać stosików :P To, że mogę podpatrzeć ciekawe tytuły to jednocześnie błogosławieństwo i przekleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały stosik z przyjemnością bym się skusiła i to na parę pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję postępów w niekupowaniu! Mi też szło dość dobrze, ale się nieco popsuło...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...