czwartek, 11 grudnia 2014

Kup kartkę, a może zrób kartkę?
Ręcznie robione kartki na Boże Narodzenie



Tradycja wysyłania świątecznych kartek powoli niestety zanika. Cóż - sms-y czy e-maile są dużo prostszą, tańszą i szybszą alternatywą, choć bez wątpienia nie mają ani odrobiny uroku tradycyjnej kartki świątecznej. Zwłaszcza tej ręcznie robionej.

Sama już od dawna nie potrafię się tak zorganizować, żeby znaleźć choć odrobinę czasu na rozpakowanie pudeł, wydobycie z nich tego całego bajzlu, z którego kiedyś robiłam kartki czy zakładki, ale mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję wrócić do tworzenia papierowych drobiazgów (marzą mi się magnesy na lodówkę).

Poniżej kilka fotek z mojego małego archiwum masowej produkcji. Proste wzory i dużo frajdy przy klejeniu.










31 komentarzy:

  1. Nie ma "takich" zdolności, więc zawsze kupuję kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cudeńka, ale sama takich nie zrobię. Mam dwie lewe łapki do takich spraw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja robię bombki z cekinów. :)
    Kartki nie tym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki też mam! Całe trzy, o ile pamiętam. :D

      Usuń
  4. Śliczne te Twoje kartki. Jak tak patrzę, to może i ja spróbuję. Nadal wysyłam tradycyjne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) szczególnie te z szopką, pastuszkami i sówkami! Trzy wzory idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne. Nie mogę się wprost napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Którąś z tych kartek mógłbym dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha :) Sama nie wiem, które podobają mi się najbardziej - każda ma w sobie coś :) I przede wszystkim są ujmująco świąteczne! Jestem jak najbardziej za wysyłaniem tradycyjnych życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam :) Powiem Ci, że do świątecznych kartek jakoś serca nie mam :) Ale coś tam pewnie jeszcze w tym toku powstanie.

      Usuń
    2. A ja lubiłam je robić. W ogóle uwielbiałam moją małą produkcję, na każdą okazję. :)

      Usuń
  9. Piękne! ;) Podziwiam, bo ja w ogóle nie mam takich zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne! Ja nigdy nie miałam talentu do robienia wszelkiego rodzaju kartek/laurek :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zupełnie nie mam talentu plastycznego, więc tym bardziej podziwiam Twoje dzieła. A kartki i listy uwielbiam dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kartki :) Muszę iść do Ciebie na korepetycje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety będę trudnym uczniem, bo nie mam zdolności artystycznych. A to wydaje się bardzo trudne :P

      Usuń
    2. Tia. Wyciąć i przykleić. Dasz radę. :D

      Usuń
  13. Piękne kartki. Mnie niestety nigdy nie ciągnęło do tego typu twórczych działań i bardzo tego żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety, przepiękne! Sama robię, ale takie to mi nie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, choć zupełnie w innym stylu niż ja zwykle robię ;). Najbardziej mi się podobają te z czwartego zdjęcia :). // Ja w tym roku niestety nie miałam dość czasu, żeby zrobić kartki sama :(. Wybrałam za to najładniejsze, jakie udało mi się znaleźć, więc adresaci i tak chyba będą zadowoleni ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie robisz? Masz gdzieś galerię prac? :)

      Usuń
  16. przepiękne! sama od czasu do czasu takie wytwarzam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to piękne... Aż się napatrzeć nie mogę! Cudowne rzeczy tworzysz, rób je częściej, no rób! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)
      Niestety brak mi czasu. Od ponad dwóch lat prawie nic nie zrobiłam.

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...