sobota, 8 lutego 2014

[KONKURS]
Zadaj pytanie, zgarnij audiobooka

Krzysztof Spadło podczas przedpremierowej prezentacji filmu Skazaniec we Wronkach
[źródło]

Jestem w trakcie przygotowywania pytań do wywiadu z Krzysztofem Spadło, autorem powieści, której akcja rozgrywa się we wronieckim więzieniu. O książce Skazaniec. Na pohybel całemu światu pisałam Wam zresztą jakiś czas temu, a jeśli jeszcze nie czytaliście tekstu Za każdym wyrokiem dożywocia czai się śmierć, to gorąco Was do tego zachęcam.

Jeśli nie dowierzacie mojej opinii (oj, bo tupnę!), zajrzyjcie do Łukasza Radeckiego, Alison2 lub przeczytajcie recenzje w najnowszym numerze Literadaru. Wszyscy już przekonani, że warto sięgnąć po Skazańca? No! To czytajcie dalej.


Krzysztof Spadło ma na swoim koncie debiutancki zbiór opowiadań Marzenia i pokutnicy. Zawiera on dziesięć tekstów pełnych paranormalnych zdarzeń. Tu horror miesza się ze science-fiction i choć wszystko osadzone jest we współczesnych, polskich realiach, to może się okazać, że znany nam świat różni się od tego, który wyłania się z twórczości autora. Zupełnie inny klimat ma kolejna publikacja autora, tym razem już pełnokrwista powieść bez elementów nadprzyrodzonych. Skazaniec przenosi czytelnika w czasie do lat dwudziestych ubiegłego wieku i zamyka w jak najbardziej realistycznych murach więzienia we Wronkach. Obecnie autor pracuje nad drugim tomem cyklu.

Dlaczego o tym wspominam? 

Jeśli macie ochotę wziąć udział w tworzeniu wywiadu, to okazja jest doskonała. Napiszcie w komentarzach, o co chcielibyście zapytać pisarza. Spośród wszystkich pytań Krzysztof Spadło wybierze pięć najciekawszych i udzieli na nie odpowiedzi, a ich autorów nagrodzi opatrzonymi autografem płytami ze Skazańcem w wersji audio.

Pytania można zadawać do 16 lutego 2014 roku, do północy. Wywiad pojawi się do końca lutego i wtedy też poznamy zwycięzców.

A poniżej baner dla tych, którzy byliby tak mili i zechcieli poinformować o konkursie swoich znajomych.



To jak, są już pierwsze pytania?

36 komentarzy:

  1. Audiobooków nie lubię, ale życzę powodzenia innym. A to: oj bo tupnę - było boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakich źródeł korzystał Pan przy tworzeniu książki?

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsza książka za którą zgodziłam się poręczyć własnym nazwiskiem :-) Ponieważ audiobooka już posiadam, w konkursie udziału nie wezmę, jednak jeżeli wpadnie mi do głowy jakieś dobre pytanie to chętnie podrzucę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, bo jest naprawdę dobra. :)

      W takim razie czekam. :)

      Usuń
  4. Recenzja do wyzwania :)
    "Malownicze. Wymarzony dom" - Magdalena Kordel
    http://magicznyswiatksiazki.pl/przedpremierowo-malownicze-wymarzony-dom-magdalena-kordel-recenzja-406/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swój egzemplarz już mam, więc w konkursie nie biorę udziału, ale polecam innym, bo książka fantastyczna. niebawem i ja podzielę się swoimi wrażeniami z tej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem niecierpliwie na Twoją recenzję. :)

      Usuń
  6. Mam dwa pytania:
    1) Gdyby znalazł się Pan na bezludnej wyspie, to jaką książkę chciałaby Pan mieć ze sobą i dlaczego właśnie tę?
    2) Jeżeli Niebo istnieje, to co chciałby Pan usłyszeć od Boga u bram Raju?
    monweg.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za audiobookami, więc w konkursie nie wezmę udziału. Poza tym niedługo może doczekam się książki z Obiegu Zamkniętego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara. ;)
      Mnie pozostaje czekanie na drugi tom.

      Usuń
  8. Do konkursu się nie zgłoszę, ale życzę wszystkim powodzenia i czekam na wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki nie znam mam nadzieję, że mi wpadnie w rączki ;)
    Ja przy takiej tematyce jestem ciekawa: czy autor był w więzieniu i czy rozmawiał ze skazanymi i czy sugerował się czyimiś przeżyciami - czy to czysta fikcja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Audiobooki to nie moja bajka, więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety za audiobookami nie przepadam, ale trzymam kciuki za Pana Spadło, bo odwalił kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i mam nadzieję, że ta książka trafi do wielu czytelników.

      Usuń
  12. można zadać jedno, czy więcej pytań? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś na innym blogu organizowany był konkurs z tym audiobookiem i wygrałem :) Więc spasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, a już liczyłam na kolejne zgłoszenie. :)

      Usuń
  14. Moje pytanie:
    Film, który ma powstać na podstawie Pana książki wydaje się dośc interesujący. Mam dla Pana następujące pytanie: Czy boi się Pan, że film zbierze więcej "laurów" i odbije się większym echem niż pierwowzór? Czy może wręcz przeciwnie, uważa Pan, że ekranizacja tylko zachęci więcej osób do zapoznania się ze "Skazańcem" w wersji papierowej?
    Mój adres email w razie (szczęśliwego) wypadku :D: daria.szafran@onet.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje pytania:
    1. Kiedy narodziła się u Pana chęć pisania? Czy w tej chwili spontanicznie chwycił Pan za długopis, usiadł przed klawiaturą komputera; a może wrócił Pan do tego pomysłu po pewnym czasie?
    2. Czy przed przystąpieniem do pisania książki ma Pan już stricte określoną fabułę; czy bohaterowie, ich losy, zwroty akcji powstają dopiero z chwilą tworzenia powieści / opowiadań?
    3. Czy po wydaniu zbioru opowiadań „Marzyciele i pokutnicy” oraz książki „Skazaniec” Pana życie się zmieniło? Jakie są plusy i minusy bycia pisarzem?
    4. Co czuje autor, który pisze ostatnie zdanie/słowo swojej książki?
    5. Czym jest dla Pana pasja i czy wyobraża Pan sobie życie bez niej?
    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że chyba sama powinnaś się zabrać za przeprowadzanie wywiadów. :)
      Dzięki za zgłoszenie!

      Usuń
    2. będę musiała to przemyśleć ;)

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...