wtorek, 11 marca 2014

Na stosiku książki rosną #11

Tradycyjnie, w chwili, gdy brakuje czasu na sklecenie sensownej notki, ratuję się moją ulubioną "zapchajdziurą". 

Panie i Panowie, oto co w ostatnim czasie do mnie dotarło i co poukładałam w mniej lub bardziej zgrabne stosiki.

***

Upolowane na wyprzedaży (fabryka.pl):



  • Zygmunt Miłoszewski Domofon
  • Zygmunt Miłoszewski Bezcenny - recenzja
  • Zygmunt Miłoszewski Ziarno prawdy
  • Joanna Bator Japoński wachlarz
  • Joanna Bator Ciemno prawie noc



***

Przytargane z biblioteki:



  • Olga Morawska Wakacje w Nepalu - recenzja
  • Mo Hayder Skóra
  • John Hart Ostatnie dziecko - recenzja
  • Dennis Lehane Mila księżycowego światła
  • Dennis Lehane Pułapka zza grobu - recenzja


***

Książka wędrująca w ramach akcji Podaj książkę dalej, zorganizowanej na blogu Notatnik Kulturalny.



  • Justyna Sobolewska Książka o czytaniu czyli resztę dopisz sam


***

Wygrane i recenzenckie:


Wygrana w konkursie na FP strony przykominku.com:
  • Frederick Forsyth Czarna lista 
Wygrana w konkursie Syndykatu Zbrodni w Bibliotece:
  • Małgorzata Sobieszczańska Z ostatniej chwili
  • Joanna Szwechłowicz Tajemnica szkoły dla panien
  • Anna Klejzerowicz List z powstania
  • Nikodem Pałasz Brudna gra
  • Unni Lindell Człowiek mroku
Recenzenckie od wydawnictwa Wielka Litera:
  • Brendan W. Jones Wiosenne dziewczęta - recenzja
  • Rhidian Brook W domu innego - recenzja
Recenzencka od autora i Instytutu Wydawniczego Erica:
  • Remigiusz Mróz Parabellum. Prędkość ucieczki - recenzja

***

Wasz typ z tej listy, to...?

94 komentarze:

  1. Oczywiście Parabellum, z niecierpliwością wyczekuję 2 tomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogłam przegapić takie cuda na wyprzedaży :) Zaglądam na tę stronkę codziennie i nie wpadły mi w oko książki Joanny Bator!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było już jakiś czas temu, Bator odkryłam tylko dlatego, że ktoś wspomniał o niej w jakimś komentarzu na czyimś blogu. :P

      Usuń
  3. Wyprzedażowe i biblioteczne zainteresowały mnie najbardziej. Uwielbiam Lehane'a, a Bator i Miłoszewskiego bardzo chciałabym wreszcie poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłoszewskiego już mogę gorąco polecać. Bator jeszcze przede mną.

      Usuń
  4. Najbardziej mnie interesuje ,,List z powstania" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tej książki. Cieszę się, że akurat ją udało mi się wygrać.

      Usuń
  5. Mnie najbardziej interesuje "Bezcenny", lubię głośne tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, są takie książki, które po prostu trzeba przeczytać, bo tyle osób o nich mówi, że aż żal nie wyrobić sobie własnego zdania.

      Usuń
  6. Pierwszy stosik zdecydowanie mnie przyciągnął, muszę zapoznać się bliżej z Miłoszewskim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne lektury, cały stosik WAB-u bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bezcenny bardzo mi się podobał, dlatego też zakupiłam Domofon, który czeka w kolejce. Lehane'a czytałam i lubię, List z powstania też czeka w kolejce. Podebrałabym Mrocznego człowieka i Parabellum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Domofonu" jestem bardzo ciekawa, bo podobno to bardziej książka grozy niż kryminał.

      Usuń
  9. Jestem szczególnie ciekawa recenzji Mo Hayder "Skóry" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile smakołyków! :D Ile Miłoszewskiego! Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia. To wyglądało tak: O! Miłoszewski! Klik. Koszyk. O, jeszcze jeden! Klik. Koszyk. Aaaa! tu też Miłoszewski! Klik. Koszyk. Dobrze, że tak mało ma książek na koncie. :P

      Usuń
  11. Recenzja do wyzwania :)

    "Basia i dentysta" - Zofia Stanecka
    http://magicznyswiatksiazki.pl/basia-i-dentysta-zofia-stanecka-recenzja/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szwechłowicz, Klejzerowicz i Pałasz, jak dla mnie;) No i "Bezcenny", na którego nadal czekam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie Tajemnica szkoły dla panien. Ciemno, prawie noc już znam, dobrze się czytało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bator jestem ogromnie ciekawie, ale na razie leży i czeka.

      Usuń
  14. Ciekawe stosy, zwłaszcza ten z wyprzedaży, gdzie znaleźć można tytuły z wydawnictwa WAB przykuwa mój wzrok i budzi wyrzuty sumienia ;) Bo sam z niej nie skorzystałem... Szkoda, wielka szkoda. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest w czym wybierać:P Ależ to Parabellum grube:D Życzę miłej lektury i czekam na pozostałe recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, szybko się czyta, więc wcale nie takie grube.

      Usuń
  16. Tak się składa, że żadnej z tych książek nie czytałam, ale podebrałabym Ci panią Bator. Ciekawa jestem, czy już przeczytałaś "Niepełnych". Ja właśnie niedawno skończyłam i wrażenia mam raczej średnie, nie podzielam ani zachwytów, ani też nie wyrzuciłabym tej książki na śmietnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przeczytałam i pewnie tak szybko tego nie zrobię, tym bardziej, że mam jeszcze dwie inne książki autora i akurat one mnie bardziej ciekawią. ;)

      Usuń
  17. Apetyczny Twój stosik, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentują te Twoje zdobycze Aniu.
    Mam Bezcennego i Ziarno prawdy - obydwie przeczytane. Chętnie podebrała bym Ci Domofon. Chyba się gdzieś po niego ustawiałam, ale nie wyszło.
    Reszta intryguje, ale nie wszystko można mieć i wszystko przeczytać - niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często zaglądam do innych i jakoś tak mi smutno na myśl, że tej czy tamtej książki nie mam, a bardzo bym chciała, ale potem sobie myślę, że mam tyle innych tytułów, że jeszcze niejedna książka wpadnie w moje ręce i kto wie, może nawet ciekawsza niż te, których zazdroszczę innym? :)

      Usuń
  19. Lehane! Kiedyś ja w końcu zabiorę się za tego autora? Strasznie mnie uwiera fakt, że taka np. "Wyspa skazańców" ciągle przede mną...
    Zazdroszczę "Wiosennych dziewcząt", ja, jak wiesz, skusiłam się na "Głuchych" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy? Jak najszybciej!

      Też już mam "Głuchych". Mów co chcesz, ale po prostu muszę to przeczytać. :D

      Usuń
  20. Świetne zdobycze :) Też dostałam z Syndykatu ZwB: "Tajemnica szkoły dla panien", "List z powstania" i "Brudna gra" oraz "Z ostatniej chwili" (tę nawet podwójnie) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu podwójnie? :D

      Usuń
    2. Bo się pomylili ;)

      Usuń
    3. Nic, jak wygram u nich znowu, to mają przysłać jedną dodatkowo ;)

      Usuń
    4. Takiego rozwiązania się nie spodziewałam. :P

      Usuń
    5. Mam szczęście do książek, do czegoś trzeba mieć :P

      Usuń
    6. Ciekawe do czego ja mam. :P

      Usuń
  21. Imponujące nabytki. Czytałam jedynie ,,List z Powstania'', który wspominam całkiem pozytywnie. Reszty nie znam, ale intryguje mnie szczególnie ,,Skóra''. Pozostaje mi zatem życzyć Tobie miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stawiam na "List z powstania". :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z bardziej intrygujących mnie książek z tego zestawu. :)

      Usuń
  23. Chciałabym przeczytać książkę Anny Klejzerowicz. Ciekawi mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też i mam nadzieję, że szybko się za nią zabiorę. :)

      Usuń
  24. Intryguje mnie "Bezcenny", kiedyś zobaczyłam recenzję tej książki na youtubie i pomyślałam, że to może być coś dla mnie. Poza tym "List z Powstania" chciałabym przeczytać. No i ta "Książka o czytaniu" Sobolewskiej mnie kusi bardziej ze względu na nazwisko niż sam tytuł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze mi się ją czytało, więc naprawdę polecam. :)

      "Książka o czytaniu" też bardzo fajna. Niedługo o niej coś naskrobię. :)

      Usuń
  25. "Ciemno, prawie noc", "Ostatnie dziecko", "Wiosenne dziewczęta" oraz "Tajemnica szkoły dla panien" to lektury, które chętnie podkradłabym. Mogę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ostatnie dziecko" oddałam już do biblioteki, a reszty będę bronić jak lwica. :P

      Usuń
  26. Piękne stosiki i gratuluję wygranych :)
    Typów brak ale jestem ciekawa " Tajemnica szkoły dla panien" - fajnie brzmi i autorki Bator ..Uzbrajam się w cierpliwość i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      I mam nadzieję, że masz sporo cierpliwości. :P

      Usuń
  27. Cudowne stosiki :> Przeczytałabym książki Miłoszewskiego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Przeczytałam dwie - są świetne.

      Usuń
  28. Chcę przeczytać "W domu innego" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Domofon - Miłoszewskiego też bym chciała mieć...

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam stosiki:)
    Twój jest cudowny i taki zróżnicowany :)
    Szczególnie zainteresowały mnie dwie książki: "Bezcenny" oraz "Wiosenne dziewczęta", których recenzję już gdzieś czytałam :) Czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u mnie? Obydwie książki recenzowałam i naprawdę ogromnie polecam. :)

      Usuń
  31. Chętnie przeczytam recenzję obu książek Bator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed czterdziestką może przeczytam, bo przed trzydziestką nie mogę obiecać. :P

      Usuń
  32. wiele tytułów jest dla mnie - nieznane, ale co niektóre lekko mnie zaciekawiły :) czekam na wrażenia po przeczytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że masz dużo cierpliwości, bo trochę to potrwa. ;)

      Usuń
  33. Ale się obłowiłaś książkowo :D ja też z biblioteki przynoszę podobne stosy, a później sama sobie wypominam, że nie mam kiedy tego czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wysłałam męża, żeby tylko oddał te przeczytane. :D

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Nooooo... chyba nie ma na nim słabej książki.

      Usuń
    2. A słyszałaś, że Miłoszewski dostanie karę od Świata Książki na bodaj ponad 300 tys.? Za "Bezcennego"?

      Usuń
    3. Nawet chyba sporo ponad 300 tys. Ciekawe skąd taka olbrzymia kwota.

      Usuń
  35. Na pewno literatura Cię wciągnie! Wspaniałości!:3
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Człowiek mroku i Parabellum czytałam - polecam.

    Lubię takie zapchajdziury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Parabellum" też już za mną. :)

      Ja też, choć pojęcia nie mam dlaczego. :D

      Usuń
  37. Uwielbiam przeglądać stosy :) Najbardziej zainteresowała mnie "Czarna lista" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem tak: żadnej nie znam a mam tylko jedną... kiepsko...

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne nabytki ;) Dzisiaj przyniosłam do domu "Ciemno prawie noc" oraz audiobooka "Ostanie dziecko" - kiedy to przeczytam - nie wiem. Ja znoszę książki, a czasu na czytanie mało...

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdaje się, że nic nie czytałam, dlatego będę oczekiwać niecierpliwie recenzji, bo książki zapowiadają się ciekawie. :))
    Miłego czytania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę moje tempo, tak szybko się z tym nie uwinę. :D

      Usuń
  41. Mój typ to "Parabellum"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, całkiem fajna książka. A teraz czekamy na kontynuację. :)

      Usuń
  42. Wow jakie cudne te Twoje stosiki, naliczyłam 10 tytułów dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie podzieliłaś się nimi? Ciekawa jestem co wybrałaś.

      Usuń
  43. Ciekawa jestem Twoich wrażeń z "Domofonu" bo mam ten tytuł zapisany do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, bo to podobno jeszcze inna książka niż "Uwikłanie" i "Bezcenny".

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Pffff... Możesz sobie najwyżej o tym pomarzyć. :D

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...