niedziela, 4 sierpnia 2013

Na stosiku książki rosną #4

Lipiec zleciał tak szybko, że nawet nie zdążyłam zamieścić mojej ulubionej zapchajdziury, czyli notki ze stosikiem. Nadrabiam więc dzisiaj korzystając z tego, że recenzja pierwszego tomu przygód szeregowca Leńczyka jeszcze się nie napisała.



Lorena Martin D. Dom tajemnic (zakupiona u anetypzn)

Egzemplarze recenzenckie od portalu Sztukater:
Bartek Sabela Może (morze) wróci - recenzja
Neil Cross Luther. Odcinek zero - recenzja
Anna Jaklewicz Niebo w kolorze indygo. Chiny z dala od wielkiego miasta - recenzja 

Sam Wasson Piąta Aleja, piąta rano (kupiona pod wpływem impulsu przy okazji zakupów w Biedronce)
Ransom Riggs Osobliwy dom pani Peregrine (od takiej jednej, której wiszę piwo; albo trzy)
Markus Zusak Złodziejka książek (prezent od męża)
Anna Kahan Dziennik Anny Kahan. Siedlce 1914-1916 (recenzencka od stowarzyszenia tutajteraz)
Jerzy Fedak Fotografia cyfrowa od A do Z (prezent od rodziców)

Zainteresowało Was coś? A może coś z tego zestawu już czytaliście? (Pewnie Złodziejkę książek większość z Was ma już za sobą).

106 komentarzy:

  1. Przeczytałabym '' Złodziejka książek''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to może być bardzo dobra książka. Od kilku lat się przymierzałam do zakupu. :D

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest taka książka jak "Złodziejka książek". W sumie dobry zawód :P

    Ile ja mam w domu książek o fotografii (wujek mnie obdarował) i nie mam kiedy do nich zajrzeć. Może na emeryturze. I od razu będę sprawdzać zdobytą wiedzę w praktyce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że wszyscy ją znają i większość przeczytała. :D

      Też mam kilka i rzadko do nich zaglądam, to fakt. Czasu brakuje na to wszystko, co by się chciało zrobić. =/

      Usuń
    2. Widać jestem wyjątkiem. Ale już wiem, czemu nie słyszałam/czytałam, bo tematyka wojenna.

      Usuń
    3. No, to już przestałaś być wyjątkiem. Jak się z tym czujesz? :P

      Usuń
  3. Czytalam "Zlodziejke.." i bardzo mi sie podobala. Smutna, ale piekna ksiazka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czuję, że to będzie świetna rzecz. Już bardzo dużo dobrych opinii o niej czytałam.

      Usuń
  4. "Złodziejka książek" mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też nie czytałaś? Od razu mi raźniej, bo miałam wrażenie, że każdy bloger książkowy czytał już tę książkę.

      Usuń
  5. Tylko "Złodziejka książek" jest mi znana, ale z przyjemnością poznam i poczytam recenzję innych powieści.

    Miłej i owocnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że to życzenie się spełni, bo potrzebuję czegoś, co mocno mnie wciągnie. :)

      Usuń
  6. Również mam ochotę na "Złodziejka książek", ciekawie mnie jeszcze "Luther odcinek zero".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Luther" jest niezły. Jak skończę oglądać "The Killing", to zamierzam obejrzeć też choć kilka odcinków serialu.

      Usuń
  7. Nie znam żadnej, ale widzę sporo ciekawych pozycji.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które już przeczytałam - mogę polecić z czystym sumieniem, zwłaszcza Sabelę.

      Usuń
  8. No proszę, sądząc po komentarzach nie wszyscy przeczytali już "Złodziejkę książek", ja też nie, i od tej bym zaczęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając moje tempo czytania własnych książek, tak szybko po nią nie sięgnę, ale daję sobie czas do końca roku i mam nadzieję, że się wyrobię. :)

      Usuń
  9. Ale piękny prezent Ci mąż sprawił :-) Ta książka jest tak niesamowita, że trzeba ją mieć na swojej półce!
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już od dawna chciałam tę książkę kupić.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  10. Otóż "Złodziejka książek" ciągle przede mną, podobnie jak "Osobliwy dom...". Z twojego stosiku bardzo podobał mi się "Dom tajemnic", w związku z tym jestem ciekawa twojej o książce opinii:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko uda mi się zasiąść do lektury tych tytułów, bo wszystkie mnie szalenie ciekawią.

      Usuń
  11. nie czytałam i nie posiadam "Złodziejki książek", ale słyszałam o niej tyle, że kiedyś w końcu przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie polecam, ale pewnie niedługo będę. ;)

      Usuń
  12. "Złodziejkę książek" czytałam już jakiś czas temu.

    Miłej lektury życzę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie na ,,Złodziejkę książek" mam ochotę, bo gdzie nie wejdę tam każdy poleca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, najwyraźniej tej książki nie można pominąć w planach czytelniczych.

      Usuń
  14. A jakże, "Złodziejka książek" przeczytana. Trzeba ją wyczuć, ale przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co masz na myśli pisząc o wyczuciu książki, ale mam nadzieję, że mi się to uda. ;)

      Usuń
  15. Widzę że w najbliższym czasie czekają cię super lektury, sama mam ochotę na "Dom tajemnic" i "Osobliwy dom ...."
    Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w najbliższym, ale jak znam życie, to wszystko mi się poprzesuwa. ;D

      Usuń
  16. Muszę powiedzieć, że Twój mąż sprawił Ci bardzo dobry prezent
    Z racji zamieszkania interesuje mnie też oczywiście "Dziennik Anny Kahan. Siedlce 1914-1916" - bardzo jestem ciekaw co zawiera w sobie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano. Ten tytuł to strzał w dziesiątkę. :)

      "Dziennika..." jestem ciekawa, bo lubię takie historie, a Anna Kahan jest mi kompletnie nieznana. Niedługo biorę się właśnie za ten tytuł. :)

      Usuń
  17. Piękny stos! Szczególnie zazdroszczę Ci "Złodziejki książek" bo cały czas przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę - następna. Czyli nie jestem taka ostania. ;)

      Usuń
    2. Oj, na mojej liście jest jeszcze sporo książek do przeczytania:)

      Usuń
    3. Wierzę. I podejrzewam, że lista pięknie się wydłuża. ;)

      Usuń
  18. "Złodziejkę książek" oczywiście czytałam, ale bardziej zachęcam Cię do innej książki Zusaka - "Posłańca", mnie bardziej wzruszyła. "osobliwy dom pani Peregrine" to też dobra książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Posłańca" czytałam. Pamiętam, że mi się podobał, ale już niewiele mi niestety w głowie zostało. =/
      A "Osobliwy..." to częściowo Twoja wina, bo u Ciebie dowiedziałam się o tej książce. :)

      Usuń
  19. "Złodziejkę książek" mam w swoich zasobach bibliotecznych, lecz jeszcze jej nie czytałam. Ciekawi mnie natomiast Luther. Odcinek zero, dlatego czekam na jego recenzje z niecierpliwością.
    Życzę zatem przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Lutherze..." już pisałam. Link w notce. :)

      Usuń
    2. Gapa ze mnie. Faktycznie jest recenzja :-)

      Usuń
    3. Oj tam, łatwo przeoczyć. :)

      Usuń
  20. Najbardziej zainteresowała mnie książka Bartka Sabeli ,,Może (morze) wróci". Mam ją już na półce i nie mogę doczekać się jej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że Ci się spodoba. Fajnie napisana i sporo ciekawych rzeczy można się z niej dowiedzieć.

      Usuń
  21. "Złodziejkę..." polecam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, nie mogę się jej doczekać. Długo czekałam na te książkę. :)

      Usuń
  22. Niczego nie kojarzę z twego stosu, lecz miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet "Złodziejki..."? Sądząc po opiniach warto się nią zainteresować.

      Usuń
  23. Z wielką chęcią sięgnęłabym po "Osobliwy dom... " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być ciekawa książka, dla mnie pozycja obowiązkowa, bo mój ukochany Burton ma kręcić film na jej podstawie.

      Usuń
  24. Również mam "Złodziejkę" za sobą i naprawdę polecam! wyjątkowa książka :) Pozostałe tytuły również ciekawie wyglądają, życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie spotkałam się z negatywną oceną tej książki, więc tym bardziej nie mogę się doczekać lektury.

      Usuń
  25. Zusak! :] Czytaj "Złodziejkę", piękna powieść :) O, i o "Osobliwym domu..." mi przypomniałaś, czytaj, recenzuj, ciekawa jestem tego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytam, zrecenzuję - słowo hmm... harcerki? :P

      Usuń
  26. Ja akurat należę do tych, którzy "Złodziejki..." jeszcze nie czytali i chyba jej zazdroszczę najbardziej, świetny prezent :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeszcze jedno zaskoczenie. Serio myślałam, że większość blogerów ma tę lekturę za sobą. :)

      Usuń
  27. Czytałam tylko "Złodziejkę książek" i mocno polecam - książka to wartościowa i warta poznania. Z pozostałych "stosikowych" książek przeczytałabym chętnie "Niebo w kolorze indygo..." i "Osobliwy dom pani Peregrine".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niebo..." już mogę polecić. Mam nadzieję, że "Osobliwy..." też. ;)
      A "Złodziejka..." ogromnie mnie intryguje.

      Usuń
  28. Ogromnie zazdroszczę "Złodziejki książek", która już raz wpadła w moje łapki.

    Życzę Ci miłej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie przeczytałabym "Złodziejkę książek" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy gorąco ją polecają, więc najwyraźniej warto.

      Usuń
  30. Świetny stosik! Zawsze chciałam przeczytać Złodziejkę książek. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Złodziejka..." jest najwyraźniej numerem jeden tego stosu. ;)

      Usuń
  31. Uwielbiam "Złodziejkę książek" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po lekturze będę mogła napisać to samo. :)

      Usuń
  32. "Złodziejka..."!!!!!!!!! Muszę ją w końcu dorwać i przeczytać! Chyba mnie zmobilizujesz do tego ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła. Ja w końcu mam swój egzemplarz, a teraz Twoja kolej. :)

      Usuń
  33. Nie czytałam żadnej z przedstawionych przez Ciebie książek. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze "Złodziejki..". Mam tę książkę w planach, więc tym bardziej jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im bardziej czytam komentarze pod tą notką, tym bardziej nakręcam się na "Złodziejkę...". :)

      Usuń
  34. Żadnej z nich nie miałam okazji jeszcze czytać. Ale najbardziej kusi "Złodziejka książek", jak pewnie większość blogerów ;) Przyjemnego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że "Złodziejka..." jest najczęściej padającym tytułem w komentarzach pod notką. ;)

      Usuń
  35. świetny stosik :) sama chętnie sięgnęłabym po te pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy już z czystym sumieniem mogę polecić. :)

      Usuń
  36. Chyba nabawiłam się uczulenia na takie leksykony fotograficzne, ale wiadomo - darowanemu koniowi... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, a nuż się czegoś nauczę zanim zdążę zapomnieć to, co już umiem. :D

      Usuń
  37. Znam "Złodziejkę" i "Odcienk zero", ale zazdroszczę "Osobliwego domu pani Peregrine", ta książka za mną chodzi od paru miesięcy już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też chodzi i chodzi. Wreszcie ją mam, ale zanim przeczytam, to jeszcze trochę sobie pospaceruje. ;)

      Usuń
    2. To tak jak u mnie. Najpierw bardzo chcę mieć jakąś książkę, kupuję ją, a później odkładam na półkę na długo długo.

      Usuń
    3. Ano. Paulina Wilk leży już kilka miesięcy, a tak strasznie na nią czekałam, tak się stresowałam, że mi wykupią ilustrowaną wersję. No i się kurzy. =/

      Usuń
  38. "Złodziejka książek" jest tak wychwalana, że znajduje się na mojej liście "must read". Zazdroszczę także "Osobliwego domu pani Peregrine" oraz "Domu tajemnic". Przyjemnej lektury, Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest na tej samej liście. :D

      Dziękuję!

      Usuń
  39. Jestem ciekawa 'Domu tajemnic', intryguje mnie tytul. Co do 'Złodziejki ksiazek' to osobiscie nie czytalam, ale czytlam wiele pozytywnych opini. Milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam wiele pozytywnych opinii. Zresztą już same komentarze pod ta notką mówią, że tę książkę koniecznie trzeba przeczytać.

      Usuń
  40. "Złodziejka książek" *.* -> Piękna książka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. "Złodziejka książek" najbardziej mnie zaciekawiła, już od dawna mam chęć ją przeczytać:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo zainteresowała mnie książki "Złodziejka książek". Słyszałam o niej już tyle, że musze ją przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Spójrz tylko na komentarze - kto czytał, ten zachwala.

      Usuń
  43. Nie czytałam jeszcze "Złodziejki...", więc chętnie bym ją podkradła :) Ale i ta książka o fotografii cyfrowej zapowiada się fajne, coś akurat dla mnie - raczkującego paparazzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raczkuję, więc każda książka się przyzna, żeby w końcu zrobić pierwszy krok na dwóch nogach. :D

      Usuń
  44. Czytałam tylko "Osobliwy dom pani Peregrine" i bardzo przypadł mi do gustu - świetna książka! Mam w planach też "Złodziejkę książek".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ogromnie jestem ciekawa tej książki, no i oczekiwania też mam spore.

      Usuń
  45. Dla siebie widzę ,,Złodziejkę książek", reszty nie kojarzę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Okazuje się, że nie tylko ja nie czytała jeszcze "Złodziejki książek" i nie tylko ja mam na nią ogromną ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  47. W niedzielę zakupiłem "Osobliwy dom pani Peregrine", który teraz czeka na półeczce na swoją kolej - zostawiam sobie tę pozycję raczej na jesień, wydaje mi się trochę za ciężka na okres letnio-wakacyjny. A w swoje łapki chcę dostać "Złodziejkę książek". :3

    Pozdrawiam,
    R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też zabiorę się za tę książkę dopiero jesienią. Mało którą własną książkę czytam od razu po zakupie. Zwykle musi odleżeć swoje. :P

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...