niedziela, 18 sierpnia 2013

Katalońska nuta




Drugą część urlopu czas zacząć. Tym razem planuję odwyk od komputera, blogowania, a nawet książek (choć na wszelki wypadek w bagażu znalazło się miejsce na trzy książki). Liczę na słońce, dobry humor i mnóstwo pozytywnej energii. 

Wracam za tydzień, ale to nie znaczy, że w międzyczasie blog pokryje się kurzem i kompletnie nic nie będzie się na nim działo. Co prawda przez ten czas nie pojawią się nowe recenzje, ale za to będziecie mogli poczytać o książkach mojego dzieciństwa, obejrzeć niewielki zbiór zakładek, dowiedzieć się co to jest Obieg Zamknięty i dlaczego warto w nim uczestniczyć, pojawi się także sierpniowy stosik książkowy oraz kolejna odsłona cyklu Piszę po polsku, a w nim... Sami zresztą zobaczycie. 

Tak po cichu liczę na to, że nie zapomnicie o mnie i zajrzycie tu od czasu do czasu.

Tymczasem zostawiam Was z kilkoma utworami nastrajającymi mnie do podróży.


El Pets - Bon Dia

Manel - Al Mar

Lluis Llach - L'Estaca
(skojarzenie z Murami Kaczmarskiego jest jak najbardziej właściwe)

Antònia Font - Wa yeah

Els Amics de les Arts - Monsieur Cousteau

46 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku! :) Zgaduję, że kierunek Hiszpania? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze i rób dużo zdjęć!!! Jak wrócisz, to porównamy wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniło się. Była zabawa. Są zdjęcia. :D

      Usuń
  3. Och, mam nadzieję, że podróż będzie obfitowała w same pozytywne doznania, że będziesz się dobrze bawić, naładujesz akumulatory, a po powrocie podzielisz się wrażeniami:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie było! Prawie nie mam na co narzekać. ;)

      Usuń
  4. Baw się dobrze i odpocznij sobie : )
    Kiedyś trzeba nabrać energii.
    Mam nadzieję, że zobaczysz dużo imponujących widoków i zapamiętasz wiele cudownych chwil z tej podróży ; )

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na widoki z pewnością nie mam co narzekać. Pięknie było. :)

      Usuń
  5. Baw sie dobrze! A po powrocie recenzuj, recenzuj, recenzuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanego wypoczynku i będę oczywiście do ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo trochę się obawiałam, że mi blog padnie.

      Usuń
  7. Pięknie brzmi po katalońsku. Jacek Kaczmarski napisał ją właśnie do melodii piosenki L'Estaca (Słup) katalońskiego pieśniarza Lluísa Llacha, która tu wrzuciłaś.
    Cudownego urlopu pod katalońskim niebem Ci życzę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie. To fakt.
      Kaczmarskiego też uwielbiam. :)

      Dziękuję. Katalońskie niebo przecudne. To co pod nim - też.

      Usuń
  8. Wypoczywaj Ann! Skutecznie! :) Bo sprawdzę. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... Muszę spreparować jakieś zdjęcie mojego cielska wylegującego się na plaży. :D

      Usuń
  9. Również życzę udanego urlopu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i melduję, że jak najbardziej był udany.

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że odpoczniesz, nałapiesz się słońca i wrócisz z mnóstwem energii :) Udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hiszpania? Aj! Zazdrość mnie zżera! Omomomo.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piękny kraj. W każdym razie ta niewielka część, którą widziałam, jest taka na pewno.

      Usuń
  13. Super wyjazdu życzę :) Wypocznij, pogoda na pewno dopisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co jak na co, ale na pogodę nie mogłam narzekać. :)

      Usuń
  14. Udanego odpoczynku i pięknych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wyjazdu :) Mam nadzieję, że wrócisz wypoczęta i pokażesz na blogu zachwycające zdjęcia z Hiszpanii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy zachwycające, ale coś na pewno pokażę. :)

      Usuń
  16. Życzę miłych chwil! Koniecznie pamiętaj robić zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zdjęcia możesz być spokojna. Zwykle mam ich nadmiar. :D

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Było miło, tylko czemu tak krótko???

      Usuń
  18. Też bym się chętnie wybrała do Hiszpanii, dawno nie byłam ;) Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ostatnio dzisiaj w nocy. :P

      A gdzie byłaś?

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...