piątek, 2 stycznia 2015

Nowy rok, nowy blog?

zdjęcie, które oczywiście nie ma nic wspólnego z treścią, ale dobrze jest snuć plany zaczynając od zdjęcia z kotem


Za bardzo lubię to, co robię, więc wielkich zmian się nie spodziewajcie. Nie znaczy to, że nie snuję pewnych planów i nie zamierzam czegoś ograniczyć, na rzecz skupienia się na czymś innym. Właściwie ten post ma być dla mnie postem motywacyjnym i mam nadzieję, że za rok, o tej porze, będę mogła z dumą powiedzieć, że plan został zrealizowany.


W ubiegłym roku obiecałam, że będę codziennie publikować notkę na blogu. Chciałam sobie udowodnić, że potrafię być systematyczna. Potrafię. Teraz pomysł mam nieco inny i być może co jakiś czas będą zdarzać się takie dni, kiedy to na blogu nie pojawi się nic nowego. W tym czasie chciałabym więcej czytać, uczyć się języków obcych, poświęcić czas na inne rzeczy, które obecnie zaniedbuję.

MÓJ PLAN NA 2015 ROK

LITERATURA
  1. Przeczytać przynajmniej 55 książek polskich autorów. 
  2. Zrecenzować wszystkie przeczytane książki.
  3. Poznać jak najwięcej książek z listy andaluzyjskiej.
  4. Przeczytać co najmniej 12 książek napisanych przez hiszpańskich autorów.
  5. Przeczytać The Strange Library Harukiego Murakamiego po angielsku.
  6. Wybrać się na Targi Książki w Warszawie i Krakowie.
  7. Pojechać na Międzynarodowy Festiwal Kryminału we Wrocławiu.
  8. Pojawić się na najciekawszych spotkaniach autorskich w Poznaniu.
  9. Czytać co najmniej jedną własną książkę miesięcznie i co najmniej jedną biblioteczną.
  10. Przeczytać wszystkie kryminały nominowane do Nagrody Wielkiego Kalibru 2015.
  11. Przeczytać więcej książek niż w 2014 roku.
FILM/SERIAL/TEATR
  1. Obejrzeć wszystkie filmy nominowane do Oscara w kategoriach: głównej, film nieanglojęzyczny, animacja.
  2. Obejrzeć jak najwięcej filmów, których akcja rozgrywa się w Andaluzji lub, które były w tym regionie kręcone.
  3. Dać szansę serialom: Wataha, Wikingowie, Bibliotekarze, Gran Hotel.
  4. Przynajmniej dwa razy wybrać się do teatru.
POZOSTAŁE
  1. Systematycznie (4-5 razy w tygodniu) uczyć się angielskiego i hiszpańskiego.
  2. Pojechać do Andaluzji.
  3. Wybrać się na jarmark bożonarodzeniowy do Berlina.
  4. Mniej czasu spędzać na Facebooku, ale jednocześnie nie zaniedbywać FP, czyli przebywać na FB po coś, a nie dla samej przyjemności plotkowania o niczym.
  5. Zmienić wygląd bloga - stworzyć nowy nagłówek, inaczej rozmieścić poszczególne bloki na stronie.
  6. Zaprojektować logo bloga i wizytówki.
  7. Wbić sobie do głowy, że notki na blogu nie muszą pojawiać się codziennie (w ubiegłym roku, o tej porze, wbijałam sobie do głowy coś przeciwnego - zrozum tu babę).

Na razie tyle. Jak mi coś do głowy wpadnie, to dopiszę to do listy.

***

Jak uważacie, czy robienie takich planów na nadchodzący rok ma sens? Jak to wygląda u Was - udaje Wam się realizować postanowienia noworoczne, czy też zapominacie o nich nim skończy się styczeń?

100 komentarzy:

  1. Nono, poważne plany chyba też muszę sobie zrobić taką listę.. Życzę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie robię żadnych noworocznych postanowień i żyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitnie Aniu :) Gratuluję Ci dotrzymania zeszłorocznego postanowienia i publikowania codziennie notki - dla mnie nie wykonalne, zbyt mało czasu, zbyt wiele obowiązków.
    Życzę też jak największej ilości postanowień z tych list na 2015 rok. Sporo z nich to naprawdę ambitne plany! Liczę na spotkanie w Krakowie :)
    A jeśli chodzi o Twoją decyzję, że mniej postów to więcej czasu na czytanie to ja właśnie tak robię, zrezygnowałam też z kolejnych wyzwań. Chcę więcej czytać. Ale postanowień jako takich nie robię i nie publikuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku na pewno nie będzie codziennie, bo to staje się uciążliwe, gdy np. planuję wieczorne wyjście czy całodzienny wypad, że o dłuższym wyjeździe nie wspomnę.

      Też liczę na ponowne spotkanie. Może tym razem uda Ci się zjawić także na takim potargowym?

      Usuń
  4. Rok temu udało mi się zrealizować niektóre swoje postanowienia, więc w tym roku mam jeszcze większą motywację.:) Życzę Ci powodzenia i tony motywacji do realizowania własnych celów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że jak najbardziej ma ;) Też zrobiłam kilka swoich i już od dzisiaj zaczynam się brać za ich realizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Aniu, ileż masz postanowień, ja to nawet jednego nie potrafiłabym dotrzymać, tak sądzę, ale może dla samej siebie o czymś pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie od jednego warto zacząć? Zobaczysz, jaką daje satysfakcję dotrzymanie danej sobie obietnicy. :)

      Usuń
  7. Plany bardzo ambitne i mam nadzieje ze uda Ci się zrealizować jak najwięcej (szczególnie te dotyczące targów ;-)) 111 przeczytanych książek to prawie dwa razy tyle ile ja zakładam - podzisiaj :-) a co do samych planów to uważam że warto je robić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia i wytrwałości w realizacji planów. Jakoś sama sobie nie robię planów: chociaż może, że sięgnę po książki w języku angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ambitne plany ;) Ja nie mam żadnych, zamierzam się poddać temu, co będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, no to masz poważne plany na ten rok :) życzę Ci realizacji wszystkich zamierzonych planów - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lista literatury jest naprawdę ciekawa! Ja nie robię planów na cały rok, ale zazwyczaj na kilka dni do przodu. Życzę powodzenia i wytrwałości oraz spełnienia wszystkich założeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie coraz bardziej zależy na tym, żeby jak najwięcej czytanych przeze mnie książek było świadomym wyborem, a nie branym na zasadzie "a, zapowiada się ciekawie, to może spróbuję".

      Usuń
  12. U mnie się nie sprawdza :( W tym roku postanowiłam sobie tylko jedno - więcej książek czytać z własnej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zycze spelnienia wszystkich planow! Powodzenia!
    Postanowienie nowowroczne dotyczace czytania mam tylko jedno - przeczytac wiecej ksiazek niz kupic. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To bardzo solidne postanowienia, na pewno będę dopingować abyś dotrwało z sukcesami do następnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi usunęło przypadkiem komentarz :) ups...
    Oj ciekawe postanowienia :) Ja również na moim blogu takowe poczyniłam. Zmieniam trochę tematykę bloga, cóż, nadal będzie o książkach, ale chcę się skupić w tym roku na non-fiction. jest to temat niszowy, już odczułam powagę mojej decyzji, od momentu zamieszczenia posta, 6 osób cofnęło znacznik "lubię to". Cóż... Nie poddaję się i Tobie też tego życzę w tym roku :)
    Anka
    http://annamatysiak.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to może niedługo pojawią się na Twoim blogu tacy, którzy szukają recenzji non-fiction. Trzymam kciuki! :)

      Usuń
  17. Trzymam kciuki za realizację postanowień! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. punkt 11 - mniej niż w 2014, a nie w 2015.

    Uff, dużo tych postanowień... Powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ambitne plany i dobrze! Mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie zrealizować!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ambitnie... trzymam kcuki za powodzenie planów;) Szczególnie tych "andaluzyjskich" bo też mam sentyment do tamtego kawałka świata...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chcesz rozśmie­szyć Bo­ga, opo­wiedz mu o twoich pla­nach na przyszłość;P
    / Woody Allen/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja planów nie robię, bo potem nie chce mi się ich dotrzymywać i źle się z tego powodu czuję. Może tylko taki, by więcej książek recenzować, bo zawsze więcej czytam niż piszę i nim zdążę zapisać wrażenia z jednej książki, już kolejne trzy są przeczytane i tak bez końca.
    Twoje plany są bardzo ambitne. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zyczę. by udało cię się zrealizować wszystkie plany:) mi to niestety rzadko się udaje;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A te książki polskich autorów to nowe, czy stare? Bo nowych nie za bardzo lubię w większości ;/. Ale i tak - spełnienia marzeń na 2015 rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie. Jak znam sama siebie, to będą to przede wszystkim kryminały - nowe i stare, choć nie tylko kryminały mam w planie. Obecnie czekają na mnie m.in. nowe książki Jacka Dehnela i Janusza Majewskiego.

      Usuń
  25. Zrealizowałaś ubiegłoroczne postanowienia, więc jesteś bardzo konsekwentna. Życzę Ci tego samego w 2015 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie pozostaje nic innego jak tylko trzymać kciuki i życzyć realizacji tych planów/marzeń/postanowień
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. W zeszłym roku o tej porze napisałam notkę z postanowieniami noworocznymi. Dzisiaj się z tego wszystkiego rozliczyłam na blogu i choć nie mogę powiedzieć, żebym odniosła sukces, to i tak uważam, że takie wpisy są potrzebne. Mają działać motywująco i nawet jeśli, jak w moim przypadku, nie uda się zrealizować wielu punktów, to przynajmniej jak na dłoni widać to, nad czym jeszcze trzeba pracować.

    W kwestii codziennego publikowania to podziwiam, że dałaś radę, ale tak naprawdę nigdy nie wymagałam, żeby na moich ulubionych stronach wpisy pojawiały się codziennie. Wiadomo, że każdy ma własne obowiązki, a blog jest dodatkiem, mającym sprawiać przyjemność, a nie kolejnym obowiązkiem.

    W każdym razie trzymam kciuki za Twoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie motywuje publiczne podzielenie się takimi planami, bo o ile postępów językowych nie zweryfikujecie, o tyle będzie widać, ile przeczytałam, ile z tego jest książek o Andaluzji, ile polskich, a ile nominowanych do NWK. I w razie czego, będzie mi wstyd. :P

      To nie był dla mnie obowiązek. Codziennie pisanie okazało się równie naturalne jak mycie zębów czy jedzenie śniadania. :)

      Usuń
  28. Niestety najczęściej moje postanowienia leżą i kwiczą, a co roku mówię sobie: w tym roku będzie inaczej! Kilka postanowień mogłabym od Ciebie ukraść, szczególnie te o nauce języków, mniejszej ilości czasu na FB, a właściwie w ogóle w internecie.
    Na Targi do Warszawy serdecznie zapraszam :)
    Wyzwanie oscarowe też podejmuję :D
    Wikingów polecam, szczególnie 2 sezon jest dobry. Wataha interesująca, ale finał pozostawił duży niedosyt. Dwóch pozostałych nie znam.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że z ubiegłorocznej listy głównych nominacji do Oscara, do tej pory nie widziałam jednego filmu? :(

      "Wikingowie" szalenie mnie ciekawią, choć wcześniej pewnie obejrzę "Watahę", bo krótsza. :)

      Usuń
  29. Robienie planów popieram zawsze całym sercem! Wszelkie plany, listy i spisy są dobre, bo... są dobre ;)
    Od lat robię takie plany - właśnie plany, a nie "postanowienia noworoczne", to się zupełnie inaczej odbiera - i wiem, że cho zrealizowanie wszystkich często okazuje się niemożliwe, to jednak sprecyzowanie, czego się chce, ułatwia tę realizację. Poza tym nabiera się wprawy w realistycznym patrzeniu na swoje możliwości realizacyjne, no i lepiej się potem rozplanowuje duże rzeczy na poszczególne kroki. Więc planom na kolejny rok mówmy zdecydowane tak!
    Do swojej listy planów na 2015 siadam dzisiaj (jeden punkt u nas widzę wspólny, ten dotyczący języków. Udanej nauki!). Uwielbiam robić plany noworoczne - cały rok przede mną, wszystko jest "nowe i wolne od błędu - na razie wolne od błędu", więc wszystko jest możliwe. Oby było możliwe przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to też plany i równie dobrze mogłabym je zrobić w połowie kwietna, ale jakoś tak mi się je lepiej rozlicza w cyklu roku kalendarzowego. ;)

      To co, za rok będziemy komentować w obcych językach? :P

      Usuń
  30. Pod wieloma Twoimi postanowieniami mogłabym się podpisać. Na pewno chciałabym się wybrać do Wrocławia na festiwal i przeczytać nominowane książki do Kalibru, swoją drogą ciekawa jestem tegorocznej listy. Mam nadzieję, że w Poznaniu też nie zabraknie interesujących spotkań autorskich. :)
    Trzymam kciuki za realizację planów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zabawimy się w typowanie nominowanych do NWK? ;)

      Usuń
    2. Hmm... przyjmuję wyzwanie. ;) Obstawiam Bondę za "Pochłaniacza", Grzegorzewską i "Betonowy pałac", może "Gniew" Miłoszewskiego, "Trzeci zamach" Głuchowskiego, Ćwirlej też musi być, może jeszcze Krajewski i ponownie Wroński? ;)

      Usuń
    3. "Pochłaniacz" i "Betonowy pałac" na pewno. "Gniew" może też, w końcu to ostatnia książka Miłoszewskiego. Wrońskiego chyba już nie będzie - dadzą szansę innym. Stawiałabym jeszcze na Chmielarza. A może Czubaj - nie czytałam jego ostatniej książki, ale wydaje mi się może mieć spore szanse?
      Głuchowski, Krajewski i Ćwirlej - któryś z nich pewnie się pojawi, ale który? No i na pewno będzie jakiś debiutant i tu już nie mam pomysłu, kto by to mógł być.

      Usuń
  31. Ja planów raczej nie robię, choć mam kilka osobistych postanowień. :) Jedną rzecz z Twoich postanowień robię już od długiego czasu - piszę o każdej przeczytanej książce. Pochwal mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ambitnie widzę! Ja postanowiłam mniej siedzieć przed komputerem, więcej czasu poświęcić na naukę, spotkania ze znajomymi, czytanie dla przyjemności. A co za tym idzie, ograniczenie bloga, zrezygnowanie ze współprac. Znalezienie nowej pracy (z tym będzie niemały problem...). Ogólnie bardziej realne cele niż by się mogło wydawać. :) Życzę powodzenia w realizowaniu Twoich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak całkiem z bloga nie zrezygnujesz. Trzymam kciuki za znalezienie satysfakcjonującej pracy!

      Usuń
  33. Aniu jesteś ambitna i dążysz do osiągnięcia założonych celów tego Ci życzę i w tym roku bo lista oj powalająca :) Ja nigdy nic sobie nie planuję i nie obiecuję postanowień, czy powinnam no nie wiem - może cel i dobrze jest mieć ....:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć taki cel. Choćby i niewielki. :)

      Usuń
  34. Bardzo ambitne plany! Ten rok będzie dla Ciebie ciekawym wyzwaniem. Życzę Ci więc, aby wszystko udało Ci się zrealizować.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zaczęłam od wielkich zmian - a teraz zostaje tylko zrealizować postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Do teatru to ja sama bym się wybrała, ale mam daleko najbliższy teatr, więc niestety muszę zawsze czekać na wyjazdy ze szkołą.
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam blisko najdalszy teatr (ale też rzadko bywam);P

      Usuń
    2. @Krzysztof. Wstydź się! :P (dowolność interpretacji)

      Usuń
  37. Ja nie jestem zwolenniczką noworocznych postanowień :)) Życie jest zbyt nieprzewidywalne by zaplanować co zrobię w ciągu tygodnia, a co dopiero w ciągu roku. Niemniej życzę Ci, abyś zrealizowała swoje postanowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja obiecuję sobie tylko, że nie będę bezmyślnie kupować książek, których później i tak nie mam czasu czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja sobie robię postanowienia czytelnicze na Nowy Rok. Tzn. Ustalam sobie plan minimum. Po raz kolejny udało mi się ten plan wykonać. Mam nadzieję, że i w 2015 roku mi się uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że uda Ci się zrealizować te plany - trzymam kciuki! U mnie tylko 5. z pozostałych by się zgadzała. No od dwóch lat próbuję zrobić nowy szablon na stronę (o blogach nie wspomnę, ale one chyba nigdy się tego nie doczekają). Logo/wizytówki/ulotki na szczęście mam cudne (oczywiście nie przeze mnie zrobione, bo skończyłoby się jak z szablonem).

    Dlaczego Twój dziwny kot nie boi się wchodzić do wanny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są tam nakrętki, a nie woda. :P

      Jak wracam z pracy, to zawsze wita się przy drzwiach, a później pędzi do łazienki i czeka na mnie w wannie. :P

      Usuń
  41. O rety - jakie konkretne plany. Ale rzeczywiście, jeśli się wie, do czego dążyć to jest szansa, że się uda - ja trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Trochę dużo tych postanowień! Przeczytać 55 książek polskich autorów + jeszcze dużo innych?! Mi się 55 jakichkolwiek książek w tym roku przeczytać nie udało! Jeżeli spełnisz wszystkie postanowienia, będę Cię podziwiać baaardzo mocno!
    Ja mam swoje postanowienia bardziej ogóle (lecz nie za bardzo) i z pewnością jest ich mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom, dla mnie to nie tak dużo. Bywało tak, że czytałam rocznie ponad 200 książek, ale to stare czasy. ;)

      Usuń
  43. Zacne te postanowienia, życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, no bogate plany! Chyba sama sobie muszę coś podobnego zrobić, ale raczej nie będę publikowała, zostanie w zeszycie moim :)
    Andaluzja....o matko, zabierz mnie ze sobą, proooszę! :)
    Jak Ci idzie nauka hiszpańskiego? Sama się uczysz?
    Pojaw się w Krakowie na targach, koniecznie :)

    W takim.razie życzę Ci powodzenia w realizowaniu wszystkich planów, niech Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zmieścisz się do bagażu podręcznego to nie ma sprawy. :P

      Sama, ale idzie powoli. Brakuje mi systematyczności, niestety.

      Będę, będę. Dwa razy się udało przyjechać, to i trzeci musi. ;)

      Usuń
  45. Moje postanowienia powinnam nazywać planami, bo i tak mam zamiar je realizować :)
    Co do codziennych postów - teraz ja wbijam sobie do głowy, żeby publikować codziennie, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie :D
    Masz bardzo ambitne postanowienia odnośnie literatury! Trzymam kciuki i za nie, i za każde inne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadniesz w rytm, to powinno pójść dobrze. :)

      Usuń
  46. Kiedyś usłyszałam złotą myśl, iż niczego nie zrealizujesz, jeżeli tego nie zapiszesz. Tworzenie listy rzeczy do zrobienia i celów podobno bardziej motywuje i zakodowuje. A czy się udaje... wszystko zależy od nieprzewidzianych komplikacji i czasu ;) jako że od prawie dwóch lat nie przeczytałam żadnej z zakupionych książek a nabijalam biblioteczne konto, w 2015 chciałabym by było odwrotnie. I chce jeszcze głębiej wciąknąć w kulturę hiszpańską. Włącznie z nauką języka hiszpańskiego. Chciałabym by mój blog był bardziej tematyczno-hiszpański. Za realizację Twoich planów trzymam kciuki. Zwłaszcza za wizytę w Andaluzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt - u mnie postanowienia niespisane nie istnieją. :P

      Cieszy mnie to, że planujesz taką tematykę bloga. Sama też chyba zmierzam w podobnym kierunku, choć baaaaardzo powoli.

      Trzymaj mocno kciuki za Andaluzję, bo pomysłów mam więcej niż możliwości i pojęcia nie mam jak to ogarnąć, żeby wycisnąć z wyjazdu ile się da. ;)

      Usuń
    2. A tak swoją drogą podziwiam Cię, że masz czas na takie wsiąknięcie w bloga. Czytanie, pisanie, jesteś zawsze na czasie, na fb dużo się udzielasz, odpowiadanie na te wszysztkie komentarze zajmuje wieki ;) Ja się ze swoim wolnym czasem ostatnio nie oganiam.

      Usuń
    3. Coś kosztem czegoś, cierpią inne rzeczy. ;)
      Na komentarze odpowiadam niestety coraz bardziej wybiórczo.

      Widocznie masz inne, bardziej zajmujące rzeczy. :)

      Usuń
  47. Ambitnie! Popieram! I trochę zazdroszczę, bo u mnie z tymi postanowieniami kiepsko, więc w tym roku nie szaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezłe założenia. Życzę Ci ich spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trzymam kciuki przede wszystkim za Twój wymarzony wyjazd, bo wiem, że uwielbiasz Hiszpanię :) Widzę, że książki i filmy też planujesz tematycznie dopasować - super pomysł!

    Odkąd przestałam prowadzić "kulturalny misz-masz" mam więcej czasu dla siebie, niestety nie poświęcam go na naukę i rozwój, ale mam nadzieję to zmienić w 2015 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj mocno, bo jak napisałam wyżej Joannie Kulik, pomysłów mam więcej niż możliwości. Nie wiem jak to ogarnąć, żeby zaliczyć wszystko to, co bym chciała, w tak krótkim czasie, a jednocześnie nie musieć żyć przez cały rok o wodach i sucharkach. :P

      Strasznie żałuję, że już nie prowadzisz tamtego bloga. Lubię Twoje notki podróżnicze, ale tych o książkach i filmach bardzo mi brakuje.

      Usuń
  50. ooo, bardzo ambitnie, trzymam kciuki. A tak swoją drogą, na Festiwal Kryminału jak się wybierzesz, to KONIECZNIE daj znać, musimy się zobaczyć :), na Targach też pewnie się spotkamy :)
    I też mam w planach zaprojektowanie logo bloga, no bo by wypadało po czterech latach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Myślę, że na pewno przyjadę na sobotę i niedzielę. :)

      Usuń
  51. Bardzo ambitnie, trzymam kciuki za ich realizację. Co do notek zawsze można robić takie z postanowieniami, ale podczas roku zmieniają się pomysły, założenia i wychodzi masło maślane :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Psychologowie już dawno stwierdzili, że robienie postanowień noworocznych jest szkodliwe, bo może prowadzić do depresji ;). Dlatego ja sobie tylko "niezobowiązująco postanawiam", że na moim blogu książkowym będę zamieszczać dwie notki tygodniowo, w tym jedną będącą omówieniem książki.
    Wszystkiego dobrego w 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Depresja niech się trzyma od nas i naszych planów z daleka! :D

      Usuń
  53. Świetny plan. Życzę, żeby udało Ci się go zrealizować. Ja mam spore obawy, jak będzie wyglądało moje blogowanie po powrocie do pracy po macierzyńskim i mój plan jest taki, żeby się nie poddać i nie porzucić tego ważnego elementu mojego życia. Pewnie wpisy będą się pojawiały nieco rzadziej, ale mam nadzieję, że przynajmniej raz w tygodniu uda mi się coś opublikować. Już pod koniec lutego się o tym przekonamy. Trzymaj kciuki. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyżej przerzucisz się na literaturę dziecięcą. :D

      Usuń
  54. A ja nie robię żadnych planów na ten rok. I tak nic mi z nich nie wychodzi. Poza tym życie jest nieprzewidywalne, o czym się przekonałam 2 lata temu. Co ma być to będzie ;)

    Podobają mi się Twoje punkty 6 i 7 z działu Literatura - mam takie same marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Aniu masz kilka podobnych punktów do moich :) Fajnie, będziemy mogły się sprawdzić za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Plany ambitne :) Będę trzymać kciuki za ich powodzenie :)
    Sama wolę nic nie planować. Z prostej przyczyny - nie chcę się potem denerwować, że znów coś nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz bardzo sprecyzowane plany. Moje nie są aż tak wielkie, ale Tobie życzę powodzenia w realizacji! W szczególności wyjazdu do Andaluzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj mocno, bo mi ogromnie na tym wyjeździe zależy. :)

      Usuń
  58. Plany masz ambitne i życzę Ci zrealizowania ich! Moje są skromniejsze, ale na miarę możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ambitnie! Naprawdę:) oby Ci się udało. Ja chcę się systematycznie uczyć niemieckiego (bo angielski w ramach studiów jak zwykle ;), hiszpanski tez bym chciała ale to prędzej na wakacjach, choc boję się, ze pomieszają mi się te dwa jezyki

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo poważne plany. Przez dwa lata pisałam też codziennie, jednak od jakiegoś czasu ograniczam się do trzech razy w tygodniu i przyznaję, że na dobre to wyszło, bo dzięki temu udało się zrobić kilka innych całkiem fajnych rzeczy. Trzymam kciuki za plany. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja przestałam już planować, bo rzadko wychodzi mi z tego coś dobrego ;)

    Życzę powodzenia w realizacji wszystkich planów. Szczególnie tych podróżniczych - ach, strasznie mnie one radują!

    OdpowiedzUsuń
  62. Mocne plany.....życzę powodzenia w ich realizacji....
    Wyraźnie widać, że dojrzewasz i to pomaga Ci zmieniać siebie i swoje nastawienie do rzeczy ważnych i mniej ważnych.
    Tak trzymać ...Aniu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważne i mniej ważne to chyba nie do końca ogarniam. Czasami mam wrażenie, że za bardzo skupiam się na pewnych rzeczach i później mogę tego żałować.

      Usuń
  63. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało zrealizować :)
    Pokaż że się da - bo ja przeczytam postanowienia z poprzedniego roku i się załamałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ubiegłoroczne też nienajlepiej wyszły. Ale przecież nie można się poddać. :D
      (Tak samo będę się pocieszać za rok. :P )

      Usuń
  64. Ja. uważam że najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja. Wróżbę można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...