wtorek, 23 sierpnia 2016

Ropuch powraca, czyli premiera czwartego tomu "Skazańca" tuż, tuż

Źródło; skazaniec.com



Był 1922 rok, gdy do Centralnego Więzienia we Wronkach trafił Ropuch, młody mężczyzna skazany na dożywocie. Za co? Tego nie zdradza ani czytelnikom, ani kumplom ze spacerniaka. Wiadomo jedynie, że czeka go walka o przetrwanie w świecie, w którym nie zawsze służbowy regulamin jest tym, co stoi ponad wszystkim. Tu liczą się także układy, sympatie, wywalczone pozycje, prawa i zasady, których nie spisał nikt. Ich trzeba się nauczyć. Najlepiej szybko.


Historię Ropucha i jego kumpli możecie poznać za sprawą lektury świetnego cyklu Skazaniec Krzysztofa Spadło. 

Do tej pory ukazały się trzy tomy:
1. Na pohybel całemu światu (recenzja)
2. Z bestią w sercu (recenzja)
3. Za garść srebrników (recenzja wkrótce)

19 września pojawi się tom czwarty, Czapki z głów. Za lekturę biorę się niebawem, a Was gorąco zachęcam do sięgnięcia po poprzednie tomy. 


Źródło: skazaniec.com



Dlaczego?

Bo warto! Bo tu nie ma miejsca na nudę, bo akcja toczy się wartko, galeria postaci jest niezmiernie intrygująca, a realia życia w więzieniu świetnie oddane (w każdym razie, tak mi się wydaje, choć z życiowymi doświadczeniami tego skonfrontować nie mogę).

Jeśli ja Was nie zachęciłam, to może zachęci Was zwiastun. Miłego oglądania i czytania!





6 komentarzy:

  1. O "Skazańcu" pierwszy raz przeczytałam (czyt. usłyszałam) u Wiolu z Subiektywnie o książkach. Dziś u Ciebie. Seria ciekawi, ale książek brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu można je kupić. Tanie nie są, ale myślę, że warto. :)

      Usuń
  2. Brak???!!! :-)
    Są! - http://skazaniec.sstore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jestem po lekturze IV tomu :) Będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie skończyłam III. Kończy się w niezłym momencie, choć mam wrażenie, że tempo akcji w trójce nieco spada. Ciekawa jestem jak będzie z czwórką.

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...