środa, 10 sierpnia 2016

Gadżety mola książkowego,
czyli zakładki z Hiszpanii



Cześć i czołem!

Ponieważ spodobał Wam się post z zakładkami z Pragi, dziś zapraszam na krótki przegląd zakładek przywiezionych z Hiszpanii - Katalonii i Andaluzji. Niestety nie wszędzie je kupowałam, czego dziś żałuję, ale każdy powód do powrotów w ciekawe miejsca jest dobry, więc może kiedyś... 

Z pewnością hiszpańska część zbioru niedługo się powiększy, a póki co, chwalę się tym, co już mam.




Katalonia

















Andaluzja









Bonus, czyli zakładki z targów turystycznych





Zobacz też:



30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i będą Ci przypominały o miejscach, które odwiedziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Coraz bardziej lubię takie pamiątki. :)

      Usuń
  2. Piękne! Zwłaszcza ta ostatnia niebieska z rozgwiazdą! A zamiast rekina wolałabym delfina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zbieram. Ostatnio przywiozłam z Petersburga.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, zachwycające! Oczywiście w pierwszej kolejności brałabym tę z zegarem Dalego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przywiozłam tylko zakładkę z Alhambry. Fajny pomysł na oryginalne pamiątki. Chyba oprócz breloczków dla syna, ja zacznę również zbierać zakładki do książek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wspaniałe! Każda kolejna piękniejsza. A ta z rekinem! Jak żywa! Wow...
    Zazdroszczę :) I to zdjęcie z kotem jakie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja. Zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pamiątki dla mola książkowego...wszystkie są fajne z tym hiszpańskim akcentem.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Girona (pierwsze), Gaudi i Alhambra. :) Z podróży przywożę sobie książki, zakładek raczej nie kupuję (mam tam jakieś z targów). Zazwyczaj zakładki gubię gdzieś w domu i gdy chcę skorzystać, to nie mam nic pod ręką, mimo, że mam jakieś kilkanaście sztuk zakładek, w tym drewnianą z koniem. *.* Ćwiczę pamięć zapamiętując numery stron, na których skończyłem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co, pamięć działa jak należy? :D
      Ja tak czasami próbuję zapamiętywać strony, jak nie mam pod ręką ołówka, a chcę zapamiętać stronę z jakimś ciekawym cytatem. Nie zawsze wychodzi. ;)

      Usuń
  10. Ale tam mają piękne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale muszę przyznać, że dla mnie zakładkowym rajem jest Praga. ;)

      Usuń
  11. Niepozorna zakładka, a ile może dać radości i być źródłem wspaniałych wspomnień. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zakładki, takie lubię najbardziej :) Wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak pamiątki stworzone z myślą o molach książkowych. :D

      Usuń
  13. Śliczne! Pierwsze i ostatnie trzy najbardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...