środa, 17 sierpnia 2016

Na stosiku książki rosną #39



Wyliczyłam, że nowy regal nie rozwiąże on problemu książek panoszących się we wszystkich kątach, ale choć na pewien czas pozwoli opanować chaos. Na razie jednak wciąż nowych półek brak, za to książek przybywa.

Zapraszam na krótki przegląd tego, co pojawiło się u mnie w ostatnim czasie, czyli co ten mój ukochany chaos tworzy.




stosik recenzencki




Od Wydawnictwa Czwarta Strona:
Waldemar Ciszak, Michał Larek Mężczyzna w białych butach

Od Wydawnictwa Czarna Owca:
Tracy Rees Tajemnice Amy Snow
Michael Hjorth, Hans Rosenfeldt Oblany test
Simon Beckett Zimne ognie

Od Wydawnictwa Sonia Draga:
Mo Hayder Kukła

Od Wydawnictwa Czarne:
Misha Glenny Nemezis. O człowieku z faweli i bitwie o Rio - recenzja

Od Wydawnictwa Marginesy:
Ewa Wysocka Barcelona - stolica Polski
Gregory David Roberts Cień góry


stosik mieszany




Niespodzianka od Wydawnictwa Czarna Owca:
Jerzy Ciszewski Ojciec '44

Niespodzianka od Prószyński i Ska:
Anna Karpińska Przekonaj mnie, że to ty

Niespodzianka od Wydawnictwa Czarne/Black Publishing:
Elvira Menéndez W sercu oceanu

Wygrana na fanpage'u blogu W świecie słów:
Arne Dahl Ciuciubabka

Zakup własny:
Luke Delaney Nieuchwytny


stosik urodzinowo-imieninowy




Marcin Wroński Portret wisielca
Maja Lunde Historia pszczół
Michael Crummey Sweetland
Justyna Kopińska Polska odwraca oczy
Usher Shaun Listy niezapomniane. Tom 2
Hanya Yanagihara Małe życie


Klekotek




Klekotek znalazł już nowy dom. Ciężko było nam się rozstać, ale myślę, że w Hiszpanii będzie szczęśliwy. :)




36 komentarzy:

  1. "Sweetland" i "Historia pszczół", mam nadzieję, że zachwycą Cię tak, jak mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie piękne stosy! "Sweetland" jest magiczny, choć "Dostatek" podobał mi się bardziej. "Oblany test" też mam :) Co do miejsca na półkach ja już osiągnęłam punkt krytyczny i po prostu daję swoim zbiorom drugie życie, najczęściej oddaję do biblioteki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dopisuję do listy "Dostatek". :)
      Ja chyba też niedługo będę musiała pomyśleć o nowym domu dla części książek.

      Usuń
  3. Najciekawszy dla mnie stosik urodzinowo-imieninowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dostałam kilka niespodzianek od wydawnictw. Klekotek pewnie będzie tam szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja poproszę - wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no to masz czytania. :D Haha też se niby kupiłam nowy regał, ale już się zapełnił nie wiedzieć kiedy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle wspaniałości! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkowy zawrót głowy :) W każdym ze stosików znalazłam co najmniej jedną pozycję, którą chciałabym przeczytać. Ciekawa jestem jak ocenisz "Mężczyznę w białych butach". Opis mnie w ogóle nie zaciekawił, ale spotykam się ze skrajnymi opiniami na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im więcej skrajnych opinii tym bardziej książka mnie ciekawi. :)

      Usuń
  9. Fajne. Piękne prezenty urodzinowe! Szczególnie 'Historia pszczół' i Wroński.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że wszystkie przypadną mi do gustu. :)

      Usuń
  10. "Tajemnice Amy Snow" wydają się być idealnie w moim guście. W planach bibliotecznych mam też "Historię pszczół". Polecam "Polska odwraca oczy", choć nie jest to książka lekka i przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Polska..." trochę mnie przeraża, ale liczę na to, że podzielę zachwyty innych.

      Usuń
  11. Piękne stosy, a Klekotka bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
  12. "Sweetland" strasznie mi się podobało ;). Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka książek też bym chciała mieć w swojej kolekcji :) Ale świetny ten klekotek, gdzie go kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednym z tych stoisk jakie można znaleźć w centrach handlowych - z pamiątkami, gadżetami, drobiazgami na prezent. Klekotka wypatrzyłam w "chlebaku", czyli poznańskim City Center. :)

      Usuń
  14. Najlepsze życzenia urodzinowo-imieninowe. Książki z tego stosika są naprawdę zacne. Nie czytałam Wrońskiego i Crummeya, ale opinie o tych tytułach są pozytywne. Natomiast "Małe życie" zaczyna się niepozornie, ale nie daj się zwieść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Po "Małym życiu" wiele sobie obiecuję.

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...