poniedziałek, 11 maja 2020

Na stosiku książki rosną #81



Wydawnictwa przesunęły wiele wiosennych premier, praca przeniosła się do domu, a zakupy książkowe staram się ograniczać, więc ostatnio książek przybywa jakby mniej. Dzięki temu udało mi się nadrobić nieco czytelniczych zaległości, więc nie ma tego złego. 





Z okazji Światowego Dnia Książki i Praw Autorskich zrobiliśmy sobie prezent i dokupiliśmy regał. Książki mają więc więcej przestrzeni, a stosy chwilowo przestały się piętrzyć na podłodze.

Ten najnowszy stosik wygląda tak.





Wydawnictwo Czwarta Strona:
Ann Cleeves Grząska ziemia
Hanna Greń Więzy krwi
Ryszard Ćwirlej Zaśpiewaj mi kołysankę

Wydawnictwo Muza:
Michelle Kaminsky Seryjni mordercy

Wydawnictwo W.A.B.:
Małgorzata Oliwia Sobczak Czerń

Wydawnictwo Sonia Draga:
Chris Carter Polowanie na zło - recenzja

Wydawnictwo Poznańskie:
Nina Olszewska Pudło. Opowieści z polskich więzień
Auður Ava Ólafsdóttir Blizna
Rebecca Makai Wierzyliśmy jak nikt

Wydawnictwo Marginesy:
Pierre Christin, Sebastien Verdier Orwell


Czytaliście którąś z tych książek? A może macie je w planach? Dajcie znać w komentarzach.





10 komentarzy:

  1. Mnie ogromnie ciekawi "Wierzyliśmy jak nikt" i będę wypatrywała recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie czytałem, ale zazdroszczę :) Pozdrawiam znad kubka bezkofeinowej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję przeczytać książki Wierzyliśmy jak nikt oraz Czerń. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa ostatniej pozycji, czyli Orwella.
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie odwrotnie. W ostatnim czasie przybyły aż trzy książki, bo kupiłam przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacny stosik. Ale regał jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkretny zakup :) I na stosiku groźnie się zrobiło, a zarazem ciekawie, może coś i w moje rączki wpadnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczęłam właśnie Cleeves, Ćwirlej następny w kolejce :) Regał to świetny prezent, u mnie niestety brakuje już wolnej ściany...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic jeszcze nie czytałam z tego stosiku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty razem akurat bardziej zazdroszczę regału niż książek :P
    Na te tytuły nie mam must have, bardziej obyczajówki sprzed miesiąca bym przytuliła :)
    U mnie w kwietniu przybyła 1 książka!!! :) Dzięki czemu też trochę zaległości odczytuję
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...