wtorek, 22 listopada 2016

Na stosiku książki rosną #42



Ponieważ podręczny stos grozi, że jeszcze jedna książka na jego szczycie, a spadnie z hukiem, rozbroiłam gamonia i śpieszę ze zdjęciami.




*** stos recenzencki przywieziony z Targów Książki w Krakowie ***




Od Wydawnictwa Dygresje:
Arum Milcarz Czas. w Poszukiwaniu straconego czasu

Od Wydawnictwa Od Deski Do Deski:
Sylwia Chutnik Smutek cinkciarza
Tomasz Sekielski Zapach suszy

Od Wydawnictwa Rebis:
Michael Cunningham Dziki łabędź
Antonio Muñoz Molina Zima w Lizbonie



*** stosik książek z koszyka, koło którego nigdy nie potrafię przejść obojętnie, czyli targowego koszyka Soni Dragi z książkami po 10 złotych ***




Claudia Piñeiro Czwartkowe wdowy
Barbara Constantine Mały człowiek Tom
Joris Luyendijk Szokujące fakty z życia reportera
Erik Axl Sund Trauma
Erik Axl Sund Katharsis


*** stosik recenzencki ***




Od Wydawnictwa Akurat i Business & Culture:
Mariusz Ziomecki Pójdź na sąd boży

Od Wydawnictwa Czwarta Strona:
Joanna Opiat-Bojarska Niebezpieczna gra - recenzja
Karolina Wilczyńska Stacja Jagodno. Serce z bibuły
Maria Paszyńska Cień sułtana
Remigiusz Mróz Świt, który nadejdzie

Od Wydawnictwa Filia:
Remigiusz Mróz Behawiorysta - recenzja

Od Wydawnictwa Literackiego:
Marlon James Krótka historia siedmiu zabójstw

Od Wydawnictwa Edipresse Książki:
Beata Pawlikowska Blondynka w Japonii

Od Wydawnictwa Muza i Business & Culture:
Sylwia Mróz Pejzaż bez kolców. Meksyk słońcem malowany - recenzja

Od Wydawnictwa Wielka Litera:
Matthew Tomas Przypomnij mi kim jestem

Od Wydawnictwa Sonia Draga:
Maxime Chattam Niech będzie wola twoja

Od Wydawnictwa Czarna Owca:
Meik Wiking Hygge. Klucz do szczęścia


*** zakup własny ***




Arkady Paweł Fiedler Maluchem przez Afrykę
Ałbena Grabowska Stulecie winnych Ci, którzy wierzyli
Richard Flanagan Ścieżki Północy
Eleanor Catton Wszystko, co lśni





56 komentarzy:

  1. Nowości z Czwartej Strony zazwyczaj mamy te same;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że bardzo mnie intryguje "Smutek cinkciarza":)

      Usuń
    2. Wiadomo: te najlepsze. :D

      Mnie też! Uwielbiam tę serię.

      Usuń
  2. Mucha, gdzie kurcze jest Mucha, tak dłużej być nie może :)Co kici zrobiłaś, że zastrajkowała?
    A serio książki super. Część z nich znam, już czytałam, część do mnie przyjedzie w weekend do czytania, a kilka pozycji chciałabym mieć i zapewne ku ubolewaniu moich regałów na książki...zakupię:) Miłej lektury. I przeproś kicię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysza, sorry :D Nie wiem co ja z tą Muchą :D

      Usuń
    2. Kicia w tej chwili jest zajęta myciem nie powiem jakiej części ciała. Dodam tylko, że jest to wyjątkowo niefotogeniczny moment. :P

      Nie wiem czy uda mi się ją namówić do pozowania przy kolejnych stosikach, ale spróbuję.

      PS Mysza mówi, że ma już tyle przezwisk, że może być i Mucha. :P

      Usuń
  3. Hm... czyżby Wydawnictwo Czwarta Strona wysyłało wszystkim taki poczwórny stosik? Bo ja też taki dostałam ;) A "Wszystko, co lśni" mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to nie wiem. Trzy wybrałam sama, a "Cień sułtana" przyszedł niespodziewanie, ale to trafiona niespodzianka, bo tej książki też jestem ciekawa, ale nie zgłaszałam się po recenzencki z obawy o zakopanie się na amen w książkach. :P

      Usuń
  4. Maxime Chattam wydał nową powieść? Ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano... Ach! A przynajmniej na taką reakcję liczę. :D

      Usuń
  5. Piękne stosiki! Zainteresowała mnie nowa książka z serii Na F/Aktach. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Mnie ta książka też ciekawi i mam nadzieję, że okaże się tak dobra, jak się zapowiada. :)

      Usuń
  6. Ach, zazdroszczę Cunninghama! <3
    "Ścieżki Północy" zacnie się prezentują, z chęcią bym przeczytała 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na spotkaniu z Flanaganem i teraz ogromnie jestem ciekawa tej książki. Czuję, że to będzie świetna lektura.

      Usuń
  7. Przecudny ten Twój stosik! Chętnie przygarnęłabym większość :D

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas 😍
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych tytułów! Szczególnie egzemplarzy recenzenckich. Kiedy Ty to wszystko przeczytasz? :D Podziwiam, serio!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze w tym życiu, a nawet roku (przynajmniej te recenzenckie). ;)

      Usuń
  9. O, jestem ciekawa Twojej opinii na temat Cunninghama, mnie te baśnie zachwyciły:) z chęcią podebralabym Ci Catton, pewnie nawet byś nie zauważyła, że brakuje Ci jakiejś książki z tego wielkiego stosiku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam same pozytywne opinie, więc nastawiam się na to, że i moja taka będzie. :)
      Akurat brak Catton nietrudno zauważyć, bo to prawie połowa stosu. :P

      Usuń
  10. Przyzwoite masz te stosy, na pewno się nie nudzisz w te długie jesienne wieczory. :P Bardzo jestem ciekawa nowej książki Sekielskiego, bo poprzednie powieści przypadły mi do gustu. Zaczęłaś już czytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim słowniku "nuda" nie występuje. :P

      Jeszcze nie zaczęłam, ale mam nadzieję, że po weekendzie się za nią wezmę. :)

      Usuń
  11. Ale stosiska Ci się zebrały :) Niestety nic nie czytałam, ale na półce mam "Wszystko, co lśni" i "Czwartkowe wdowy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem kiedy. O_o Jesienne premiery i targi dają taki kosmiczny efekt. ;)

      Usuń
  12. Spore i ciekawe Twoje stosiki są. Co niektóre z nich książki sama bym chciała mieć / odzywa się we mnie kolekcjonerka / i oczywiście przeczytać, ale poszukam w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie lektury z tych stosów okażą się warte uwagi. :)

      Usuń
  13. Stulecie Winnych - uwielbiam!
    Blondynkę w Japonii ostatnio widziałam w empiku - nawet nie zauważyłam, kiedy została wydana. Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie dokupiłam trzeci tom i mam nadzieję, że w końcu przeczytam całość.

      Co do "Blondynki..." trochę nie byłam przekonana, bo z twórczością Beaty Pawlikowskiej nie zawsze mi po drodze, ale Japonia to taki ciekawy kraj. :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ogółem? Pojęcia nie mam. Jeszcze nie skończyłam liczyć.
      A z łódzkich przywiozłam chyba tylko cztery, z krakowskich dziesięć. ;)

      Usuń
    2. Zbieram na wakacje. ;)

      Usuń
  15. Sporo tego, kiedy Ty to wszystko przeczytasz! Ale sama po sobie wiem, że taka wielka góra książek prędzej czy później zniknie. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niebawem. ;)
      Taaa... Zniknie, ale wyrośnie kolejna. :D

      Usuń
  16. Mariusz Ziomecki Pójdź na sąd boży - jestem ciekawa Twojej opinii, bo mnie nie przypadła do gustu książka tego autora! Niby historia ciekawa, ale strasznie mnie wynudził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... To mnie zaskoczyłaś. Pierwszy tom bardzo mi się podobał i liczę na powtórkę.
      Nie wiem czy zwróciłaś uwagę, ale mam na stosie książkę Beaty Pawlikowskiej, a tak zarzekałam się, że już nie będę sięgać po jej twórczość. :P No, ale Japonia... ;)

      Usuń
  17. Wow! wow.... wow :) No to masz co czytać, nie proponuję pożyczek, zakupów i innych nowych nabytków hihi
    A tak serio to fajniutkie tytuły, kilka bym podkradła. W tym roku chodziłam z dala od Soni Dragi i udało mi się nie wydać wielokrotności 10zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie okażą się fajne. :) Ja nie potrafię omijać stoiska Soni Dragi. Nie udało się ani w Warszawie, ani w Krakowie, ani w Łodzi. :D

      Usuń
  18. Oprócz duetu Erik Axl Sund żadnych tytułów nie kojarzę, ale przyznam, że wszystkie wyglądają imponująco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na komodzie wyglądają jakby chciały zabić każdego, kto je dotknie i naruszy konstrukcję. :P

      Usuń
  19. "Krótka historia siedmiu zabójstw" dla mnie genialna.

    Stosiska Ci urosły, że ho, ho :) Kiedy Ty to wszystko zamierzasz przeczytać - na emeryturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę się za nią w weekend i liczę na efekt "Wow!"

      Mam nadzieję, że jednak nieco szybciej. ;)

      Usuń
  20. Maluchem i Stulecie też bym chciała mieć i przeczytać. Ja 'Ścieżki północy' czytałam. To niezwykła książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ścieżki..." zbierają ogromnie pozytywne opinie, a spotkanie z autorem dodatkowo zachęca mnie do lektury. Bardzo ciekawie opowiadał i o książce, i na inne tematy.

      Usuń
  21. Opiat-Bojarska i Mróz do mnie najbardziej przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie z czystym sumieniem mogę polecić "Niebezpieczną grę" i "Behawiorystę". :)

      Usuń
  22. Ładne zdobycze i jakże liczne... objętościowo! Literek Ci nie zabraknie.
    Ciekawa jestem Twej opinii najgrubszej powieści, czyli "Wszystko, co lśni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tej powieści pewnie tak szybko nie przeczytam. :(

      Usuń
  23. Chattam oczywiście obowiązkowo☺ miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A po Chattamie wiele sobie obiecuję. :)

      Usuń
  24. Jak zwykle świetne stosy :) A ja przeoczyłam targowy koszyk Soni Dragi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ,,Zima w Lizbonie" najbardziej mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...