czwartek, 10 listopada 2016

Salon Ciekawej Książki




Wygląda na to, że Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie nie będą moją ostatnią tegoroczną imprezą literacką. Być może po raz pierwszy zjawię się na Salonie Ciekawej Książki w Łodzi.


To już szósta odsłona łódzkiego święta literatury. Impreza nie ma wprawdzie takiego rozmachu jak krakowskie czy warszawskie targi książki, ale dla wielu to właśnie kameralność imprezy może być atutem. Zwłaszcza, że program prezentuje się całkiem ciekawie.

Pojawi się kilkudziesięciu wydawców, a wśród autorów, z którymi w dniach 18-20 listopada będzie można się spotkać w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, są m.in. Sylwia Chutnik, Arkady Paweł Fiedler, Grzegorz Kasdepke, Marek Krajewski, Jan Miodek, Wojciech Malajkat, Magda Omilianowicz, Joanna Opiat-Bojarska, Katarzyna Puzyńska, Tomasz Sekielski, Vincent. V. Severski, Adam Wajrak czy Mariusz Ziomecki.

Program Salonu Ciekawej Książki znajdziecie TUTAJ.

Jeśli zdecyduję się na wyjazd, to prawdopodobnie zajrzę do Łodzi w niedzielę.

A może i Was uda mi się tam spotkać? Byłoby naprawdę fantastycznie!



8 komentarzy:

  1. Niestety. Mam za daleko. I w tym momencie żałuję że mieszkam pod Lublinem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pod granicą polsko-rosyjską to wszędzie mam daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w tym czasie targi motoryzacyjne - Warsaw Moto Show, więc sama rozumiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym się kiedyś wybrała, ale jednak wolę książki. ;)

      Usuń
  4. A ja będę na SCK! :D Którego dnia można się Ciebie spodziewać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melduję, że plan obejmuje niedzielę. :D
      Mam nadzieję, że nic się nie zmieni. ;)

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...