niedziela, 19 października 2014

Festiwalowe spotkania

Wspominałam, że uwielbiam chodzić na spotkania autorskie? Ostatnio miałam okazję zjawić się na kilku zorganizowanych w Poznaniu w ramach X Festiwalu Kultury Hiszpańskojęzycznej ¿Qué pasa? oraz Festiwalu Fabuły.

Powoli będą się więc pojawiać relacje z owych spotkań. Zobaczcie sami, kto zagości u mnie na blogu.

Anna B. Kann




Michał Witkowski



Janusz Rudnicki i Wojciech Tochman



Andrzej Stasiuk



Zygmunt Miłoszewski



Pierwsza fotorelacja już jutro. Zapraszam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Najbardziej jestem ciekawa spotkania z Witkowskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm - Rudnicki i Tochmann gdzieś mi umknęli.. A chętnie bym posłuchała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa spotkania z Miłoszewskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było, choć fatalny prowadzący robił co mógł, żeby je popsuć. O_o

      Usuń
  4. Tochmana szczerze zazdroszczę :) a Stasiuk będzie w listopadzie w mojej okolicy, więc na pewno się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uuuu... Gdybym wiedziała, że nie wiesz, a chcesz wiedzieć, to bym ten stan zmieniła. ;)

      Usuń
  6. Ostatnio czytałam wywiad z Miłoszewskim i to na tę relację będę czekać:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...