środa, 24 kwietnia 2019

Zmiany, zmiany!
Czyli zupełnie nowy blog.



Część z Was już wie, część jeszcze nie miała okazji odwiedzić mnie pod nowym adresem. Melduję, że założyłam drugiego bloga!


Entuzjastycznie.pl


Tak, tak, to nie żart. Od dziś znajdziecie mnie także na: entuzjastycznie.pl

Cieszę się ogromnie z tego adresu, bo nazwa wyraża dokładnie to, co tym blogiem chcę Wam przekazywać. No i w końcu zebrałam się w sobie i stworzyłam w Sieci miejsce, które stworzyć chciałam już dawno.

Kocham czytać i uwielbiam pisać o przeczytanych książkach, ale już od jakiegoś czasu przestaje mi to wystarczać. Nie chciałam na Myśli i słowa wiatrem niesione dorzucać nowych kategorii, no i marzył mi się adres, który nie będzie miał blogspotowej końcówki.


Co znajdziecie na nowym blogu?



Przede wszystkim zamierzam stopniowo przenosić tam wpisy podróżnicze oraz recenzje literatury faktu. Na starej stronie zostaną pozostałe wpisy recenzenckie i tu także będą się oczywiście pojawiać nowe recenzje kryminałów i innych powieści.

Ważna informacja jest więc taka: Myśli i słowa wiatrem niesione nadal będą funkcjonować. Tyle, że częstotliwość wpisów będzie mniejsza.

Na Entuzjastycznie.pl znajdziecie:
  • recenzje  książek (głównie z literatury faktu);
  • opinie o filmach (przede wszystkim dokumentalnych);
  • wpisy podróżnicze;
  • relacje z rozmaitych wydarzeń;
  • artykuły na tematy związane z kulturą i sztuką, pasjami, rozwojem, podróżami, ulepszaniem codzienności;
  • sposoby na zorganizowanie swojej rzeczywistości;
  • rozmaite inspiracje;
  • rozmowy z interesującymi ludźmi;
  • i zapewne także inne teksty, które podyktuje mi życie.

Serdecznie zapraszam Was pod nowy adres i koniecznie dajcie znać, co myślicie o zmianach i czy będziecie zaglądać w nowe miejsce.





12 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu, super, że tworzysz coś nowego, już tam jestem i obserwuję :D Ale stąd też się nie ruszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci kibicuję! I ciekawa jestem kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci Aniu powodzenia. Postaram się zaglądać, bo się ciekawie zapowiada.
    Wprawdzie Ty piszesz dużo a ja mam mało czasu, ale przynajmniej będę kukać....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to tamto, trzeba obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba masz za dużo czasu wolnego... Z entuzjazmem zerknę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Choć mnie było by ciężko zajmować się dwoma blogami. Trzymam za Ciebie kciuki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i super :D Powodzenia w prowadzeniu nowego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...