piątek, 21 października 2016

Na stosiku książki rosną #41



Spisując książki doszłam do tysiąca. Jeszcze kilka do spisania mi zostało, a wśród nich te poniższe, czyli to, co pojawiło się u mnie w ciągu ostatniego miesiąca. Półki pękają w szwach, nawet nowy regał nie pomógł. Ale wiecie co? Uwielbiam widok wypełnionych książkami regałów i stosików piętrzących się tu i tam.



*** stosik recenzencki ***




Od wydawnictwa Prószyński i S-ka:
Laline Paull Rój - recenzja
Elisabeth Herrmann Śnieżny wędrowiec - recenzja

Niespodzianki od wydawnictwa Szara Godzina:
Anna Sakowicz Niedmówienia
Beata Zdziarska Zagubiony szlak

Od autora:
Krzysztof Spadło Skazaniec. Czapki z głów! - recenzja

Od wydawnictwa Vesper:
Wiesław Weiss Tomek Beksiński. Portret prawdziwy


*** stosik recenzencki na bis ***



Od wydawnictwa Marginesy:
Malwina Wrotniak Tam mieszkam. Życie Polaków za granicą - recenzja
Julian Fellower Belgravia
Beata Bochińska Zacznij kochać dizajn

Od wydawnictwa Muza:
Katarzyna Bonda Lampiony - recenzja
María Dueñas Templanza znaczy umiar - recenzja
Maria i Przemysław Pilichowie Podróżnicy, którzy odkrywali świat


*** stosik Czwartej Strony ***



Egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Czwarta Strona:
Robert Małecki Najgorsze dopiero nadejdzie
zbiór opowiadań kryminalnych Rewers
Magdalena Knedler Nic oprócz strachu
Sarah Hilary Nie ma innej ciemności
Philipp Meyer Syn


*** stosik uroczy choć niewysoki ***


Zakup własny:
Beata Pawlikowska Blondynka na Kubie
Filip Springer Miasto Archipelag

Od ekipy z Festiwalu Granda:
Piotr Pytlakowski Królowa mafii


Widzicie w tym zestawie coś dla siebie? Co polecacie, co Was rozczarowało?
Udanego weekendu nam wszystkim! :)


32 komentarze:

  1. Dla mnie cały stosik od Czwartej Strony poproszę ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe kobyłki :) Ale ile przyjemności czytania! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że same interesujące kobyłki. ;)

      Usuń
  3. Moja Mama pracowała w księgarni, więc z książkami zawsze byłam blisko. W domu mieliśmy 4 regały książek, a miejsca i tak było za mało. Teraz u siebie też nie mam już miejsca, więc cała nasza trójka zaopatrzyła się w czytniki. Wprawdzie nie pachną książką, zdjęcia nie wyglądają tak ładnie, ale wygoda jest ogromna, najważniejsze, że na wakacje możesz wziąć książek ile chcesz i nie martwić się kilogramami w bagażu.A jeśli jest internet możesz na końcu świata kupić sobie książkę i za chwile masz ją już na czytniku. To tyle a propos reklamy;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o czytniku, nie powiem, że nie, ale na razie co rusz wymyślam inne wydatki. :D

      Usuń
  4. Książki Czwartej Strony mnie najbardziej kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow - coś pięknego :) Podkradłabym "Rój", "Syna", "Nie ma innej ciemności" i "Belgravię". Czytałam tylko "Lampiony", ale moją opinię już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Syna" jestem ogromnie ciekawa. Dużo dobrego o nim słyszałam.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja też. A w listopadzie mam nadzieję pójść na spotkanie z nim. :)

      Usuń
  7. Widzę, że przeczytamy kilka takich samych książek:"Rój", "Śnieżny wędrowiec", czy "Rewers" i "Najgorsze dopiero nadejdzie". Na pierwszym miejscu jest jednak Anna Sakowicz i jej "Niedomówienia". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niedomówienia" muszą trochę poczekać, ale też jestem ich ciekawa. :)

      Usuń
  8. Stosik Czwartej Strony też chętnie bym przygarnęła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę jeden, poważny, nie do wybaczenia brak - brak Myszy na zdjęciach :( Dlaczego? Proszę się wytłumaczyć.
    A co wypełnionych regałów, nic nie wspominaj. U mnie ksiażki są w 2 domach, a i tak już robi się ciasnawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się tłumaczę. Brak Myszy jest związany z brakiem chęci współpracy ze strony tego upartego stworzenia. :D

      Potrzebny Ci trzeci dom - na same książki. :D

      Usuń
    2. Kochana ty się lenistwem Myszy nie tłumacz, masz po prostu złe podejście do kici. Ja też takowe nieraz miewam w stosunku do moich czterech futer :) Podrap Mysze ode mnie:)

      Usuń
    3. To nie lenistwo, to czysta (dokładnie wylizana) kocia złośliwość. :D
      Mysza podrapana. Może to ją skłoni do współpracy przy kolejnych stosikach. :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie stosiki książek :) są wręcz magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej to zazdroszczę "Kukuczki" i "Podróżników".
    Stosik z Czwartej Strony mamy prawie taki sam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kukuczka" świetny! Liczę na to, że "Podróżnicy" też.
      A stosik CS to taki mój wyrzut sumienia. Nawet nie wiem, kiedy się tych książek tyle nazbierało. O_o

      Usuń
  12. Właśnie się zastanawiałam, czy książka do Ciebie dotarła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak zwykle zapomniałam do Ciebie napisać. O_o
      Dziękuję, Aniu!

      Usuń
  13. ,,Blondynkę na Kubie" czytałam, ale no średnia.. ;] ,,Kukuczkę" bardzo bym chciała mieć w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...