czwartek, 14 kwietnia 2016

Najlepsze polskie vlogi podróżnicze



Czytanie o podróżach jest fajne. Podróżowanie jest jeszcze fajniejsze. Gdzieś pomiędzy jednym a drugim jest możliwość obejrzenia filmów uwieczniających ciekawe miejsca - fabularnych, fabularyzowanych, dokumentalnych czy vlogów.

Ostatnio coraz więcej czasu spędzam przekopując zawartość serwisu Youtube w poszukiwaniu właśnie vlogów podróżniczych. Wiele jeszcze odkryć przede mną, więc nie wątpię, że podobny wpis jeszcze powstanie, ale póki co, chciałabym Was zaprosić do obejrzenia subiektywnego zestawienia polskich vlogów podróżniczych, zawierającego pięć kanałów, których oglądanie pochłania ostatnio mój wolny czas.


Busem Przez Świat

Czy jest ktoś, kto interesuje się podróżami, a nie zna ekipy ze starego, kolorowego busika? Mocno w to wątpię. Ola i Karol to absolutna czołówka polskich blogerów i vlogerów podróżniczych. 28 kwietnia wpadną do Poznania i będą opowiadać o Australii. Mam nadzieję stawić się na spotkaniu.





Marcin Mosak

Vlog Marcina Mosaka odkryłam szukając informacji na temat filmowania. Informacje znalazłam, na vlogu zostałam. Wirtualnie wybrałam się z nim na sylwestra do Hiszpanii, zwiedziłam Andaluzję zimą, zajrzałam do Indii i w wiele innych miejsc.




Podróżniccy

Wcale nie chodzi o to, że nagrali filmik o sześciu rzeczach, które lubią w Barcelonie. Podróżniccy, czyli Ania i Jakub mają mnóstwo świetnych pomysłów. Ogromnie podoba mi się ich cykl, który pokazuje Polskę z lotu ptaka. A właściwie z lotu drona. Chyba jednak którego dnia dam się namówić mężowi na zakup takiego sprzętu.



Przez świat na fazie

Dawid, Fazowski, pierwszy człowiek na świecie, który udowodnił, że pingwiny nie piją wódki! Czy muszę dodawać coś jeszcze?



Wędrowne Motyle

Ania i Marcin, zgrany podróżniczy duet ujął mnie filmikiem o Lizbonie, a później poszło już z górki. Robią wrażenia zdjęcia, ciekawe kadry, dopasowana muzyka, świetny montaż - ich nagrania ogląda się ogromnie przyjemnie. 





Liczę na to, że w komentarzach podsuniecie mi swoje typy. 

18 komentarzy:

  1. Niestety przez chorobę nie mogę za bardzo podróżować. Ale kilka dni temu Natana z Mojego zaczytania zaproponowała mi, bym na swym blogu opisywała zabytki i historie/legendy z moich terenów. Gdybam nad tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł! Nie gdybaj, tylko pisz. :)

      Usuń
  2. Ależ wredna jestem. Popraw tytuł posta.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, myślałam że miało być blogi.
    Za szybko działam, za wolno myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie zajrzę zaraz na wszystkie te kanały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja często zaglądam na blog podróżniczy Sisters92.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do nich zaglądam, ale tu skupiłam się na vlogach. :)

      Usuń
  6. Ja sama uwielbiam podróżować, ale niestety nie zaglądałam jeszcze na żadne konkretne blogi czy kanały na YT, ale za to z przyjemnością podejrzę to co dla nas przygotowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Kopalnia ciekawych informacji i ujęć. :)

      Usuń
  7. Nie zaglądam często, ale zajrzeć mi się zdarzy. Dzięki za linki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za vlogami (kosztem zamiłowania do blogów), ale czasem zawsze warto spojrzeć na jakiś by nieco poszerzyć sobie horyzonty ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na vlogi także nie zaglądam zbyt często, bo po prostu ich przeglądanie zajmuje bardzo dużo czasu, ale te podróżnicze bardzo lubię. :)

      Usuń
  9. Nie oglądam vlogów, więc nie mam swoich typów. Ale z ciekawości zobaczę Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość znamy, swoich ulubionych i innych chyba nie mamy.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...