środa, 23 maja 2018

Na stosiku książki rosną #60



Maj to jest książkowy kosmos. Sporo spotkań literackich. Targi, festiwale, dziesiątki premier wydawniczych. 

Trafiło do mnie mnóstwo nowych tytułów - tych zamówionych do recenzji i tych, które były totalną niespodzianką. Biblioteczka puchnie, paszcza się cieszy. Tyle wspaniałych historii przede mną!




stosik pierwszy




Od Wydawnictwa Rebis:
Przemysław Semczuk Tak będzie prościej
Graham Masterton Wirus - recenzja

Ewa Ornacka Skazane na potępienie - recenzja

Michael Crichton Smocze kły
Christian Jacq Sfinks - recenzja

Antonio Muñoz Molina Jak przemijający cień - recenzja
F. Scott Fitzgerald Dla ciebie mogę umrzeć

stosik drugi




Od Wydawnictwa Od Deski Do Deski:
Mateusz Lemberg Dom węży - recenzja


Od Wydawnictwa Insignis:
Ezekiel Boone Wyklucie

Od Wydawnictwa Albatros:
Peter James Poprosisz mnie o śmieć

Od Wydawnictwa Muza:
Krzysztof Wójcik Skorpion - recenzja

Katarzyna Bonda Czerwony Pająk 


stosik trzeci




Od Wydawnictwa Uroboros:
Marta Kisiel Toń

Od W.A.B.:
Mariusz Czubaj Dziewczynka z zapalniczką - recenzja

Agnieszka Płoszaj Ogrodnik - recenzja

Wojtek Miłoszewski Farba

Od Wydawnictwa Poznańskiego:
Stephen R. Bown Amundsen. Ostatni wiking - recenzja


Od Wydawnictwa Agora:
Denis Urubko Skazany na góry - recenzja




czwarty stosik





Od Wydawnictwa Dolnośląskie:
Marta Matyszczak Zło czai się na szczycie

Od Wydawnictwa Czwarta Strona:
Michelle Paver Przepaść
Małgorzata Rogala Kopia doskonała
Natalia Sońska Cała przyjemność po mojej stronie

Od Wydawnictwo Afera:
Jiří Březina Przedawnienie

Od Wydawnictwa Czarna Owca:
J.D. Bakre Czwarta małpa


Widzicie tu coś dla siebie? Po który tytuł chcielibyście sięgnąć w pierwszej kolejności?





30 komentarzy:

  1. Czytałam Poprosisz mnie o śmierć, świetna książka, a chciałabym sięgnąć po Skorpiona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy widzę coś dla siebie? Hmm...niech pomyślę...prawie wszystko:D Czytałam tylko Czwartą małpę, świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe tytuły :)

    Ja teraz natrafiłam na "czarne narcyzy" właśnie czytałam. Z Twojego stosu bardzo jestem ciekawa Rogali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wrażenia po "Czarnych narcyzach". Mnie się bardzo podobały.

      Usuń
  4. Zacne stosiki, życzę miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, zbyt wiele widzę na siebie. Crichtona dawnom nie czytała. Nawet na "Wirusa" Mastertona mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crichtona w ogóle nie czytałam, a po Mastertona nie sięgałam wieki. Ciekawe jaki będzie powrót do jego twórczości. Udany czy niekoniecznie?

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak wypadnie "Ostatni wiking" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Nie spodziewałam się tej książki, ale bardzo mnie zaintrygowała.

      Usuń
  7. Łaaa, dużo tego :). Ja ostatnio trochę nakupiłam też, w sumie powinny za jakiś czas przyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko Amundsen i tego Ci zazdroszczę. Nie masz poczucia oszołomienia, że tyle tego? Że nie zdążysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczucie oszołomienia jest, ale ze względu na ilość, nie czas, bo mnie samą zaskakuje to, ile książek do mnie przychodzi. Nie wszystkie są recenzenckie. Mnóstwo przychodzi niezamawianych. No i mało kiedy mam wyznaczony termin. Wydawcy wiedzą, że potrzebuję czasu, a mimo to wysyłają książki i jakoś zgodnie funkcjonujemy. :)

      Usuń
  9. Ja właśnie czytam "Spętanych przeznaczeniem" i baaardzo polecam! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze więcej czytania:) to lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A planujesz sięgnąć po "Był sobie szczeniak: Ellie"? Bo jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Tyle książek już na mnie czeka... ;)

      Usuń
  12. Wow, wow! Co za stosy! Nie ukrywam, że z chęcią zabrałabym Ci wszystkie cztery :D Najbardziej interesuje mnie "Urubko", "Skazane na potępienie" oraz "Czwarta małpa" :) Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Skazane na potępienie" - świetne! "Czwarta małpa" też warta uwagi.

      Usuń
  13. U mnie maj też bardzo obfity. :D
    Z powyższych "Toń" i "Czwartą małpę" już przeczytałam. Obie bardzo polecam.
    Z pozostałych tego "Skorpiona" chyba chciałabym przeczytać, a na czytniku już mam "Farbę". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat "Farba" to nie dla mnie. No i nie czytałam pierwszego tomu.
      "Skropiona" i "Czwartą małpę" polecam.

      Usuń
  14. Ja na pewno sięgnę po "Czerwonego pająka", bo ciekawa jestem jak skończą się przygody Saszy i ostatnio powolutku poznaję prozę Pani Rogali:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, ale trochę sobie ten "Czerwony pająk" będzie musiał poczekać.

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...