poniedziałek, 11 sierpnia 2014

!!! URLOP !!!




Ogromna radość, wielki chaos, pakowanie walizek. Tak wyglądała moja niedziela. Już po prostu nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy z okna samolotu dojrzę nocne światła Girony.

Plan urlopowy jest ambitny i mam nadzieję, że wykonalny. Trzymajcie kciuki za to, żeby udało mi się odnaleźć choć kilka miejsc opisanych w Cieniu wiatru Carlosa Ruiza Zafóna, pomnik La Colometa uwieczniający bohaterkę powieści Diamentowy Plac autorstwa Mercé Rodoredy, dotrzeć do Besalú i Cadaqués oraz wielu ciekawych barcelońskich zakątków.

Fotorelacje z ubiegłego roku znajdziecie w zakładce Podróże. Mam nadzieję, że po powrocie z urlopu znów będę mogła Was zanudzać katalońskimi zdjęciami. Po powrocie jadę do rodziców, zamieniając morze na góry. Trochę ruchu, trochę odpoczynku i mam nadzieję, że wrócę z nową energią i nowymi pomysłami.

Przez najbliższy tydzień blog nadal będzie funkcjonował. Pojawi się m.in. specjalna recenzja, notka stosikowa, muzyczna, fotorelacja. Mam nadzieję, że będziecie zaglądać, oglądać, czytać, komentować, pomimo tego, że sama w najbliższym czasie się Wam tym samym nie odwdzięczę. 

Tymczasem zostawiam Was z utworem, który niezmiennie poprawia mi humor.

Els Pets - Bon Dia

40 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu! Wracaj do nas wypoczęta, z nowymi siłami i pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu, przyjemnego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdroszczę! Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego i bogatego we wrażenia wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze i trzymam kciuki za wszystkie plany :)
    Ja również od dzisiaj mam urlop :D Podzielam Twoją radość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę!! Życzę Ci udanego urlopu - zwiedzaj i wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałego urlopu i czekam na kolejne wyjazdowe relacje !

    OdpowiedzUsuń
  8. miłych wakacji! Znalezienia pokładów weny!


    Dzikie-anioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci udanych poszukiwań, inspirowanych lekturami i nie tylko. Najważniejsze byś dobrze się bawiła i ładowała baterie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypoczywaj kochana. I wracaj do nas z nowymi, świetnymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Baw się dobrze, wracaj wypoczęta i z gotową relacją z urlopu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego urlopu! Już Ci zazdroszczę ;). A relacje z podróży nigdy mnie nie zanudzają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki i już czekam na fantastyczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego i niezapomnianego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę super wakacji! Mam nadzieję, że będziesz miała udany urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Samych pięknych chwil Ci życzę na urlopie i czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wypoczywaj ile wlezie, ładuj akumulatorki, mam nadzieję, że zrealizujesz swój plan :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baw się dobrze:) A kciuki oczywiście zaciśnięte:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego wyjazdu! Ja właśnie wróciłam i już czuję że to będzie obfity recenzyjnie miesiąc, bo mam pełne akumulatory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urlopy są cudowne :) Udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę udanego wyjazdu i wielu wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najprzyjemniejszego urlopu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanego urlopu :) i na pewno uda ci się zrealizować Twój plan urlopowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałych wakacji Ci życzę.
    I zdjęcia cykaj bez umiaru, przebierzesz, jak wrócisz :) Albo wrzucisz na bloga i my przebierzemy :D.
    A zapasową kartę pamięci do aparatu spakowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypocznij i zrób masę zdjęć, którymi będziesz mogła się z nami potem dzielić.

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja czekam na zdjęcia! :) I mam nadzieję, że będziesz miała kiedyś więcej czasu, będąc na Podkarpaciu. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym. Teraz znów jadę tylko na trzy dni. :(

      Usuń
  27. Baw się dobrze :) Ciekawa jestem Cadaques, wiec mam nadzieję,że tam dotrzesz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Urlop to chyba moje ulubione słowo :D Teraz czeka mnie nieco dłuższy, bo aż miesięczny urlop z czego 21 dni spędzę w USA. Zwiedzanie zacznę od San Francisco - rodzinnego miasta mojego męża, a następnie udamy się zwiedzić resztę Californi i skończymy w Nowym Jorku.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...