środa, 13 sierpnia 2014

Na stosiku książki rosną #15

Dzień dobry, moi Drodzy. Czas na notkę stosikową. Co prawda obiecałam sobie, że przez wakacje nie kupię żadnej książki, ale nie do końca mi się to udało (nie odsuwajcie się od ekranów i tak widzę  te Wasze złośliwe uśmieszki!).

Ale, ale - nie było tak źle, bo kupiłam tylko dwie powieści i to w promocyjnej cenie. I tak - jestem z siebie dumna.

 ***

stosik pierwszy - mieszany



Przytargane z chlebkiem i marchewką z Biedronki
Carlos Ruiz Zafón Książę Mgły
Isabel Allende Dziennik Mai

Wygrane w konkursach
Olga Rudnicka Fartowny pech - wygrana u Miqaisonfire
Andreas Franz Śmiertelna dawka - wygrana u anetypzn
Henning Mankell Ręka - wygrana u Marty Kor
Joanna Benecke 100 powodów, by kochać Ryana Goslinga - wygrana u ejotka

Takie miłe prezenty
Marek Krajewski Liczby Charona - od pewnej Magdy M., która szalenie miło mnie zaskoczyła; dziękuję!
Haruki Murakami Słuchaj pieśni wiatru / Flipper roku 1973 - od męża na urodziny
Jerzy Iwaszkiewicz Kot w pralce - od rodziców na urodziny


Marta Kor zadbała nie tylko o lekturę, ale i o to, bym miała co popijać podczas spotkania z Mankellem i jego bohaterami

***

Stosik drugi - recenzencki

A przy okazji: poznajcie Zuzię i Zezika

Od autora
Krzysztof Bielecki Rezydencja

Od Wyd. Wielka Litera
Anna Klara Majewska Powrót na Majorkę - recenzja

Od Wyd. Black Publishing
Marjorie Price Dar z Bretanii - recenzja
Paul French Północ w Pekinie - recenzja

Od Wyd. Marginesy
David Hewson Dochodzenie 3 - recenzja
Roman Czejarek Kochane Lato z Radiem - recenzja
Elisabet Cooke Tajemnice Rutherford Park - recenzja

***

Stosik trzeci - podróżniczy



Od Agencji Empemedia: Ewa Gogolewska-Domagała Rud€
Od wydawnictwa Pascal: Anna B. Kann Do zobaczenia w Barcelonie - recenzja
Od wydawnictwa Black Publishing: Wendy Welch Księgarenka w Big Stone Gap
Od męża na imieniny: Wojciech Cejrowski Wyspa na prerii
Od wydawnictwa Burda Książki: Katarzyna Wolnik-Vera Przystanek Barcelona - recenzja

***

Już niedługo pojawi się jeszcze jedna notka stosikowa, ale nietypowa dość. Jak myślicie, ile książek kupiłam za niecałe trzy złote?

***

Poprzednio

51 komentarzy:

  1. Stosiki bardzo ładne i chyba żadnej z wymienionych książek nie czytałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam chyba żadnej z tych książek.
    Za te 3 złote musiałaś kupić naprawdę sporo, skoro chcesz o tym napisać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Największą ochotę mam na "Fartowny pech" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące stosy:)
    Za 3 zł?
    Sześć książek?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ręka" H.M. widziałam, ale nie kupiłam. Trochę Ci zazdroszczę Zafona :P No ale tak poza tym inne chyba nie w moim typie. Życzę Ci miłego czytania. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziennik Mai również mam z Biedronki, ale kupiłam książkę jakisrok temu.
    Fartowny pech wygrałam u Cyrysi
    Cejrowskiego bym podebrała :)

    A za 3 złote? Hmmm z 10 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dziennik Mai" też bym przytargała z Biedronki, ale już czytałam i naprawdę nie będziesz żałowała zakupu. Ja żałuję, że w pierwszym odruchu nie kupiłam "Więźnia nieba" - też czytałam, więc uznałam, że nie potrzebuję. Po przyjściu do domu stwierdziłam, że jednak potrzebuję, bo to jedyna część, której nie mam na półce, a właściwie fajnie mieć wszystkie i wróciłam do Biedronki, i oczywiście, "mojego" Zafona już nie było:(

    Zazdroszczę Mankella, Murakamiego, Cejrowskiego i Welch:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam pewna czy Safona mam, ale mąż stwierdził, że najwyżej zrobię konkurs, jak się okaże, że książkę już mam. ;)

      Usuń
  8. Imponujące stosiki :) Zazdroszczę "Fartownego pecha" :)
    Ile mogłaś kupić książek po 3 zł? Z 10? Z 15? :p

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dziennik Mai" jest znakomity! W ogóle fantastyczne stosiki, życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje stosiki :) Z Biedronki też przytargałam kilka fajnych tytułów, między innymi te, które Ty też dorwałaś :) Nowy Cejrowski bardzo przyjemny, choć mam trochę niedosyt :) I zazdroszczę książek o Barcelonie oraz Księgarenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem tego Cejrowskiego ogromnie. No i szalenie mi się podoba wydanie. :)

      Usuń
  11. Gratuluję wygranych w konkursach! Śliczne stoliki!

    Dzikie-anioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazły się cztery tytuły, które pojawiły się i w mojej biblioteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stosiki - gratuluję wygranych i prezencików :) Taki z masełkiem obok chlebka to nie zakup one same weszły do koszyka ;) Już zazdroszczę nabytków za 3 zł łał
    Och Cejrowski i Rudnicka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziennik Mai i Księgarenkę w Big Stone Gap chętnie bym przygarnęła... I ciekawa jestem, ile było tych książek za 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie, tyle książek wygrać w jednym miesiącu! Szczęściara! Zwykle powiedziałabym, że za 3 zł to MOŻE uda się kupić jedną książkę, ale pewnie się zdziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Isabel Allende chciałabym przeczytać jakąś książkę, a Zafona czytałam kilka książek, ale akurat "Książę Mgły" nie. Miłej lektury, czekam na recenzje :)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnej z tych książek, ale kilka wygląda tak zachęcająco, że chętnie bym podebrała :) Świetne koty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo ciekawych lektur ;) Czekam na Twoje recenzje z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie posty :) Nie znam książek, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosik jak się patrzy ;) Jestem znana z tego, że przesiaduję na blogach u różnych bloggerów i kminię jakby ich tu pozbawić jednej pozycji, bądź dwóch... Uważaj zatem na mnie! :D

    Pozdrawiam :)

    PS. I życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Dziennik Mai" w Biedronce? Jutro tam lecę!
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zafon rozczaruje cię tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale rewelacyjne nabytki. Patrzę na nie z lekką nutką zazdrości ;) Nie pozostaje mi jednak nic innego jak życzyć tobie przyjemnego czytania i czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje tylu wygranych i wspaniałych nabytków. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stosik :) Mam książki "Fartowny pech" ( nie czytałam jeszcze) i "Ręka" - odsłuchałam audiobooka kilka dni temu - jak dla mnie przeciętny kryminał.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, stosiki! Można by je oglądać bez końca. ;) Też obiecywałam sobie, że w wakacje nic nie kupię, ale już w zeszłym miesiącu prezentowaliśmy na blogu nabytki, a w tym mam ubierany kolejny stos. Książkoholika chyba nie da się wyleczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, ale cóż... Nie powiem, że mi z nim źle. ;)

      Usuń
  27. stosiki zacne i mam nadzieje, że i herbatki i zakładki i książka będą warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  28. wój stosik jest bardzo fotogeniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam kiedyś okres na Allende, że przeczytałam wszystko tej autorki, co mi wpadło do ręki. Czekam na recenzję, czy warto sięgnąć po "Dziennik Mai"...

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne te Twoje stosiki :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zuzia i Zezik - urocze! :) Najbardziej kusiłby mnie Mankell bo już od dawna planuję spotkanie z nim :) A "Książę Mgły" mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę ,,Wyspy na prerii" :) Z Twoich stosików czytałam tylko ,,Księcia mgły". Mam tyle zaległych pozycji, ale ciągle znajdę coś na przecenie i kupuję bez opamiętania :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...