piątek, 29 sierpnia 2014

30 dni z muzyką - dzień 11.
Piosenka ulubionego zespołu

[źródło]

Trudność pierwsza: przygotowując się do stworzenia tego postu, doszłam do wniosku, że częściej słucham wokalistek i wokalistów niż zespołów. 
Trudność druga: piosenka ulubionego zespołu? Ale że niby co? Mam wybrać jedną? Ulubioną ulubionego? Mission impossible w większości przypadków.
Trudność trzecia: mało kiedy znam całą dyskografię nawet ukochanych kapel. Tak to jest, jak się "słucha utworów, a nie wykonawców".

Postanowiłam się jednak wysilić. Oto efekt.


*** PIOSENKA ULUBIONEGO ZESPOŁU ***

Linkin Park uwielbiam pasjami. Wybranie jednego utworu jest równie proste jak zabranie z biblioteki jednej książki. Zdarza się Wam to? Mnie nigdy.

Linkin Park Powerless
(ten utwór leci w momencie, w którym zaczynam tworzyć tę notkę; na jego miejscu mógłby być niemal każdy inny utwór kapeli - równie dobry)

Z pozostałymi utworami wcale nie było łatwiej.

Czerwony Tulipan Stukot kół

Radiohead Creep

Hey List

Gotan Project Vuelvo Al Sur

Apocalyptica I Don't Care

Massive Attack KarmaComa

The National Fireproof

T.Love Na bruku

Wilki Moja baby

Clannad I Will Find You

Happysad Wszystko jedno (A miało być tak pięknie...)

Czekam oczywiście na Wasze typy. Może przy okazji odkryję coś nowego?

***

Zajrzyj też tutaj

40 komentarzy:

  1. Większość z nich bardzo lubię ;) Ciężko tak wybrać faworytów, ale przygotowując się do najbliższych koncertów słucham ciągle Bartosiewicz i Cochise (mój hit to ,,Letter from hell) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartosiewicz już dawno nie słuchałam, a Cochise znam wybiórczo, ale "Letter from hell" znam i lubię. :)

      Usuń
  2. Ostatnio ciągle słucham: Mrozu feat. Sound'n'Grace - Nic do stracenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zespołu Hey najbardziej chyba lubię "Umieraj stąd", natomiast od Radiohead "Anyone Can Play Guitar".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do "Hey" nie miałam wątpliwości, ale Radiohead ma mnóstwo fajnych kawałków, które zasługują na pierwsze miejsce.

      Usuń
  4. Jakoś nie kojarzę tych piosenek raczej, ale jaw ogóle mało co słucham.
    Ja lubię rosyjski zespół Maxim.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Moja baby", to piosenka z którą mam wiele wspomnień. Przypomniałaś mi ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojej listy najbardziej lubię piosenkę Creep zespołu Radiohead :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o Linkin Park to mogłabym wybrać niemal każdy utwór z ich pierwszego albumu, z którym mam całe mnóstwo wspomnień :) Z T.Love najbardziej lubię "Ojczyznę", z Hey chyba "A Ty". Do listy dodałabym "High Hopes" Pink Floyd, "Riders on the Storm" The Doors", "Where is My Mind?" Pixies, "The Scientist" Coldplay i wiele innych :) Trudne to zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostałe wymienione też bardzo lubię. Zdecydowanie ciężko coś wybrać, gdy się lubi dany zespół.

      Usuń
  8. Linkin Park to ja chyba najbardziej lubię "Breaking The Habit":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie dni to "Scarlett" zespołu LemON i utwory Garou. Ale "Creep" i "Wszystko jedno" - kocham!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słucham zupełnie innych zespołów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miły dla ucha tym razem post! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację to niewykonalne, żeby wybrać jedną piosenkę jednego ulubionego zespołu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Radiohead "Creep" jest wręcz cudowne, mogłabym słuchać godzinami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrać tylko jeden zespół i jedną piosenkę? Niemożliwe :P Też lubię Radiohead ;) I jeszcze "Why does it always rain on me?" Travis, "The Scientist" Coldplay, "Wonderwall" Oasis, "Californication" Red Hot Chilli Peppers, "Use Somebody" Kings of Leon. I mojego ukochanego zespołu Florence and the Machine "Howl", Cosmic Love" i "Shake it out".

    OdpowiedzUsuń
  15. Linkin Park bardzo lubię. Każdą ich piosenkę. Uwielbiam tez Radiohead Creep. A także Happysad, Wilki i Hey. Reszty sobie posłucham.
    Moim zdaniem masz dobry gust muzyczny, a ostatnio oceniam ludzi po muzycę jakiej słuchają. To bardzo ważna kwestia dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. The National słucham i słucham, i nigdy nie mam dość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Cię za uwielbienie do Linkin Park :D Dla mnie to zespół, który ma same świetne piosenki. Gdybym miała wybrać jeden to chyba "Numb" z Meteory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Cię za uwielbianie mnie za uwielbienie do Linkin Park. :D

      Usuń
  18. Nie znam żadnej piosenki i podejrzewam, że nawet gdybym znał, to i tak stwierdziłbym, że te piosenki to już przeżytek (jak czegoś słucham to wytrwale i dosyć długo, więc potem jak słyszę w radiu, macham ręką i mówię, że to staroć). :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem mile zaskoczona Twoim wyborem. Powerless jest nieziemskie, Moja baby czy List to moja młodość ;-), Clannad, moja miłość od wielu lat. Gotan Project nie znałam ale z miejsca mnie uwiódł, oj szykuje się zakup :-) Ja zaproponuję Ci coś z nieco innego nurtu bo z tych mam wrażenie że i tak wszystko co bym podala już znasz. Ostatnio mam słabość do London Grammar. Bardzo jestem ciekawa co Ty na to ;-) https://www.youtube.com/watch?v=nMEHJPuggHQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Powerless" mnie rozłożyło na łopatki już przy pierwszych dźwiękach. Gotan Project usłyszałam kiedyś w jakimś sklepie z dekoracjami i mąż dostał misję dowiedzenia się co to. :D

      A muzycznie jestem baaaardzo do tyłu. Brak mi czasu na grzebanie za muzyką, a jak coś robię, to zwykle nie słyszę co się wokół mnie dzieje, więc nie zapamiętuję muzyki, która gra w tle. ;) No i mam jeszcze ten problem, że nie mam pamięci do tytułów i nazw wykonawców. Kompletnie mi się to głowy nie trzyma, nawet w przypadku ulubionych zespołów. Więc często bywa tak, że coś znam, a twierdzę, że takiego wykonawcy nie kojarzę. ;)

      London Grammar nie znam na 100%, ale to jak najbardziej moje klimaty. :)

      Usuń
  20. Happysad bardzo lubię! Hmm... jakich ja słucham zespołów? Coldplay na pewno, Kodaline uwielbiam, The Civil Wars, Lifehouse, Imagine Dragons, A great big world, Lady Antebellum, Nickelback, Rascal Flatts... Te przychodzą mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część nic mi nie mówi, więc muszę to obadać. ;)

      Usuń
  21. Dogadałybyśmy się muzycznie bez problemu :) "Creep" nawet słuchałam wczoraj, a Wilki kiedyś uwielbiałam i nadal lubię do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...