środa, 22 października 2014

Tu będę: 18. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie



Jutro ruszają 18. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. Radość ogromna, bo będzie z pewnością z kim porozmawiać, od kogo wziąć autograf i pewnie nie obejdzie się bez jakiegoś książkowego zakupu.


Moje plany? Czwartek odpuszczam bez żalu.

Piątek

Od 10 rano, boso i z yerba mate pod ręką, autografy będzie rozdawał niestrudzony Wojciech Cejrowski. Tego dnia swoje książki będą podpisywać także m.in. Elżbieta Cherezińska, Andrzej Maleszka, Anna Onichimowska, Marta Fox. Spotkać będzie można też Hannę Cygler i Magdalenę Tulli, a młodsi (ale zapewne i starsi) czytelnicy na pewno tłumnie stawią się na spotkaniu z Rafałem Kosikiem

Ciekawe spotkanie odbędzie się tego dnia w Centrum Kultury Żydowskiej. Jego gościem będzie Remigiusz Grzela, a w roli prowadzącej wystąpi Marta Fox.

Najważniejsze dla mnie wydarzenie będzie miało miejsce poza Targami, na 6. Festiwalu Conrada, gdzie o 20:30 Urszula Kropiwiec i Michał Nogaś poprowadzą spotkanie z katalońskim pisarzem Jaume Cabré

Sobota

Tego dnia będzie można dostać autograf od wielu wspaniałych pisarzy. Wymienianie ich tutaj nie ma sensu. Zwrócę Wam tylko uwagę na nazwiska zagraniczne. Będzie m.in. Jaume CabréBorys Akunin, Javier Sierra, C.J. Daugherty, Lisa See i Krisztina Tóth.

Mój typ na sobotę? Panel kryminalny mrocznej serii, a na nim Marcin Wroński, Marta Guzowska i Marta Mizuro. A jeśli po tym spotkaniu blogerzy nadal będą okupować Kolanko No 6, to pewnie dotrę także na PoTargowe Spotkanie Blogerów.

Niedziela

Również w niedzielę nie będzie nudno. Na pewno nie ominę spotkania z Markiem Krajewskim, zajrzę też na stoiska, gdzie książki podpisują Erik Axl Sund, Mariusz Czubaj, Remigiusz Mróz, Janusz Rudnicki i Katarzyna Bonda.


To oczywiście plan minimum. Liczę na to, że będzie co najmniej tak ciekawie, jak w ubiegłym roku. A wtedy było tak:




40 komentarzy:

  1. To ja Ci zdam relację z czwartku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie szybko leci ten czas, a pamiętam jeszcze Twoją recenzję z ubiegłego roku o Krakowskich Targach.. jakby to wczoraj było :) Z niecierpliwością będę wyczekiwać tegorocznych zapisków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo szybko. Aż mi się czasami nie chce wierzyć, że tyle czasu już spędziłam na tym blogu. :D

      Usuń
  3. Ja niestety jutro być nie mogę ;/. Ale potem! Potem to będzie trzy dni zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie wybieram, dla mnie za daleko, ale będę w Katowicach za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że podzielisz się wrażeniami. :)

      Usuń
  5. Przygotowałam podobny wpis na jutro i wychodzi na to, że możemy na siebie wpaść na kilku stoiskach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krzycz, że Ty to Ty, bo po tym mysim pyszczku raczej Cię nie rozpoznam. :D

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że spotkamy się gdzieś między stoiskami w sobotę i niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych paru dni... Ale mam nadzieję, że gdzieś nie zaginę w sobotę i nikt mnie nie wymiecie w niedzielę z jakiegoś kąta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz na to z tej strony: wtedy będziesz mogła dotrzeć też na niedzielne spotkania. :D

      Usuń
  8. Ale Ci zazdroszczę! Piątek - Kosik, nad tym najbardziej ubolewam. Może za rok, dwa? Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradzę na zachętę, że na widowni będzie pani Barbara Krafftówna. Serdecznie zapraszam. Proszę zabrać znajomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się uda wszystko pogodzić, to będę na pewno. Tak czy inaczej "Złodziei koni" mam spakowanych. Będę podsuwać jak nie tam, to na Targach, w nadziei na autograf. ;)

      Usuń
  10. Zazdroszczę, oj zazdroszczę bardzo. Po tym jak nie udało mi się dotrzeć na WTK myślałam, że zrobię sobie przyjemną wycieczkę do grodu Kraka al niestety życie pokrzyżowało plany :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku musi się udać. Szybko zleci. :-)

      Usuń
  11. Na Targach też zaplanowano spotkanie z Cabre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale w sobotę tyle się dzieje, że wolę się zjawić na tym piątkowym spotkaniu.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wszystkiego się nie da ogarnąć. Idę tylko na Cabre.

      Usuń
  13. Masz zadanie specjalne ode mnie! Pozdrów pana Mroza ode mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To może się gdzieś w sobotę spotkamy:) Jeśli czas pozwoli, gdzieniegdzie się pojawię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest szansa, że się spotkamy już w piątek na targach:) bo w sobotę ja będę tylko na potargowym i nie wiem czy ty zdążysz się pojawić zanim ja wyjdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... Nie znikaj zbyt szybko!
      I do zobaczenia jutro. :)

      Usuń
  16. Zazdroszczę ! :( ja w tym roku niestety muszę sobie odpuścić...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jeszcze, jak będzie u mnie ze spotkaniem potargowym, ale mam nadzieję, że jakoś na siebie "wleziemy";)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada sie naprawde ciekawie. Nigdy w takim czymś nie uczestniczyłam, a szkoda. Niestety i tym razem ta przyjemność mnie ominię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z zazdrości nawet nie mam siły czytać tego wpisu. Dlaczego mnie tam nie było? Znowu!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...