sobota, 18 października 2014

"Podróżować znaczy żyć"





Podróżować znaczy żyć. A w każdym razie żyć podwójnie, potrójnie, wielokrotnie.
[Andrzej Stasiuk, Fado]


Przed chwilą wróciłam ze spotkania z Andrzejem Stasiukiem i cóż mogę powiedzieć: warto było! Tłum niesamowity (na tyle, że mi prawie łzy stanęły w oczach, gdy dotarłam do sali i okazało się, że z robienia zdjęć z krzesła może być problem, bo w pierwszych rzędach było gęsto od fanów twórczości tego autora), spotkanie wspaniałe.

Czytajcie Stasiuka! Warto!

A obszerniejsza fotorelacja pojawi się może za jakiś czas.

zobacz też: recenzja Dojczland

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę udziału w spotkaniu i z niecierpliwością czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie. Aż chce się wrócić do jego książek. :)

      Usuń
  2. W takim razie czekam na szerszą relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie, ale dopiero za jakiś czas, bo mam sporo do ogarnięcia. :)

      Usuń
  3. Będę czytać Stasiuka, bo uważam go za jednego z najlepszych i najbardziej inteligentnych polskich pisarzy. Cudnie mieć jego książki w biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba to, jak Stasiuk opisuje świat i ludzi. Ma niesamowite (często tak cudnie poetyckie) spojrzenie na otaczającą go rzeczywistość.

      Usuń
  4. Ja mam nadzieję, że nie tylko fotografie będą, bo brzmi bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie tylko. I naprawdę gorąco zachęcam do udziału w spotkaniach z autorem. Świetnie się go słucha.

      Usuń
  5. Widzę, że mimo tłumu poradziłaś sobie i zrobiłaś pewnie niejedno zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się, dzięki uprzejmości pewnego pana, który odstąpił mi swoje miejsce. Co prawda drugi rząd, ale przy przejściu, więc nie było problemu z robieniem zdjęć. :)

      Usuń
  6. Byłam i zgadzam się, że warto było! Choć w trakcie festiwalu miałam przyjemność być na bardziej inspirujących spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...