sobota, 18 października 2014

30 dni z muzyką - dzień 13.
Piosenka, do której lubienia nigdy bym się nie przyznała

[źródło]

Hmm... Mam taką? Niech no pomyślę... Pewnie znalazłoby się nawet kilka, choć właściwie: czego tu się wstydzić? Że tekst niewysokich lotów, że muzyka jakaś taka niekoniecznie ambitna? Bywa. W końcu można nie lubić disco-polo, ale żeby nie zanucić sobie czasem majteczki w kropeczki, ło ho, ho, ho albo pieski małe dwa, chciały przejść przez rzeczkę? Nie może być!

PIOSENKA, DO KTÓREJ LUBIENIA NIGDY BYM SIĘ NIE PRZYZNAŁA


Aqua - Barbie Girl
(rzecz bardzo obciachowa, ale bawi mnie niezmiennie od lat)

Boys - Jesteś szalona
(co prawda znam tylko refren i za nic w świecie nie zamierzam poznawać zwrotek, ale zdarza mi się, że ów refren nieopatrznie wyrwie się z mojego gardła - wychodzi równie strasznie jak oryginał, ale i tak jest fajnie)

Las Ketchup - The Ketchup Song (Asereje)
(nie wiem co jest bardziej obciachowe - to, że nadal lubię tę piosenkę, czy to, że kiedyś umiałam do niej zatańczyć)

Weekend - Ona tańczy dla mnie
(on uwielbia ją, a ja ten utwór; tak - zakręcam szyby w samochodzie i nieco przyciszam radio, gdy stoimy na światłach, żeby świat się o tej miłości nie dowiedział)

Donatan & Cleo - My Słowianie
(serio! nie każcie mi tego komentować)

Britney Spears - Sometimes
(wiem, wiem - tracę w Waszych oczach; zdaję sobie sprawę z tego jak kiepski jest to utwór, ale cóż... sentymencik)

***

Ogólnie - zapomnijcie szybko o tym poście. Ja tak naprawdę lubię smooth jazz, Mozarta, poezję śpiewaną i rocka. Ło ho, ho, ho.

29 komentarzy:

  1. Nie cierpię ,,Ona tańczy dla mnie", ale pozostałe owszem uwielbiam :D Od siebie mogę dodać ,,Maria" Scooter, Macarena, Doda ,,Katharsis haha zawsze ściszam jak mi leci na mp3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam. :P

      Za Scooterem kiedyś szalałam. :D

      Usuń
  2. Zestaw piosenek, których nigdy nie słuchałabym z własnej woli, ale jak już lecą to mi nie przeszkadzają, może poza "Ona tańczy dla mnie", za którą nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś z tym postem :P Do tej pory sądziłam, że jestem poważną i ułożoną kobietą a tutaj takie zdziwienie :P A ta serio, to po przeglądnięciu Twoich typów włączyłam całuśnego Tarkana :D Chyba też pasuje do zestawienia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.... u mnie na liście pojawiłoby się kilka piosenek Dody (sentyment!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha, "Ona tańczy dla mnie" to jest hit. Podziwiam Cię za ten post, jesteś WIELKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... I właśnie straciłam pewnie część czytelników. :P

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że nigdy nikt się nie dowie, jakie ja piosenki lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, no! Nie bądź taka. Skoro ja się skompromitowałam, to i Ty możesz. :P

      Usuń
  7. Ojeju! Nie martw się, chyba każdy z nas ma takie piosenki, które nniby nie lubi, bo nie chce ich lubic, ale gdizes tam zawsze sobie nuci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, to ciekawe, czemu wstydzimy się niektórych sympatii.

      Usuń
  8. Ahm. Z całej tej listy podoba mi się "undress me everywhere", bo jest takie... perwersyjne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nie pamiętam, co u siebie wrzuciłam, ale teraz mnie olśniło, że wstydzę się tylko Czesława. :D

      Usuń
    2. Czesława? Jak można się wstydzić Czesława? :P

      Usuń
  9. Większość mojej listy o tym tytule zajęłyby piosenki zespołu Ich Troje. Jeszcze dziesięć lat temu wiele oddałabym za autograf ich lidera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z Ich troje też by się na pewno coś znalazło :) Do tego dorzuciłabym "A gdy jest już ciemno' Feel bo kojarzy mi się z fajnymi momentami :P

      Usuń
    2. Och, Ich Troje to było prawdziwe szaleństwo! Słuchałam ich godzinami. O_o

      Usuń
  10. No normalnie obudziłaś moje wspomnienia! Pytanie: czy ja też mam się wstydzić? ;) Ja bym jeszcze dodała: Vengaboys. A ten Donaaaataaan... nic mnie tak nie piekli jak słyszę ten pisk... Mam ochotę mordować. Kiedyś jakiś horror napiszę pod wpływem tej piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asereje.. ja de je... - przez Ciebie teraz mi to będzie cały dzień chodzić po głowie ;p

      Usuń
    2. Vengaboys też, ale nie wrzucałam, bo właściwie już o nich zapomniałam, ale kiedyś to były hity! :D

      Tańczysz też, czy tylko nucisz? :P

      Usuń
  11. Ja się mogę przyznać ze wstydem, że zdarza mi się zanucić "majteczki w kropeczki..." :P No i do tego, że mam słabość do Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back) i nawet dziś jak mi wpadnie do głowy to nucę, spiewam i tańczę w rytm tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nucę pieski małe dwa... :P Zwykle jak jestem zmęczona i w trakcie picia piwa. :P

      Usuń
  12. Błagam, tylko nie "Ona tańczy dla mnie"! A "My słowianie" już mam serdecznie dość. Mogę się jedynie przyznać, że ja ukrywam to, iż słucham Miley Cyrus. xD

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...