wtorek, 17 września 2013

Pretty Books

Podczytując blog Moniki, trafiłam kiedyś na notkę "10 linków dla lubiących czytać i tworzących blogosferę literacką", a w niej kilka odnośników do stron już mi znanych, kilku pozostających do zbadania i jednego mini-bloga, który z miejsca podbił moje serce. Mowa o blogu Prettybooks. Jeśli jeszcze go nie znacie, koniecznie musicie tam zajrzeć.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać zdjęcia i obrazki o tematyce okołoliterackiej. Sama kiedyś myślałam o stworzeniu takiego zbioru, ale pomysł upadł z braku czasu. Na szczęście pasjonatów nie brakuje, a wspomniany blog jest tego doskonałym przykładem. Możecie mi wierzyć, że warto tam zajrzeć.

Jeśli potrzebujecie zachęty, zerknijcie na poniższe fotografie.

[źródło]

[źródło]
[źródło]
[źródło]
[źródło]
[źródło]
[źródło]
[źródło]
[źródło]


Przeglądając zasoby tej strony, można stracić poczucie czasu...

72 komentarze:

  1. Również uwielbiam oglądać takie zdjęcia. Z tego powodu założyłam konto na stylowi.pl - tam mogę bezkarnie przeglądać wszystko, co mi się nawinie, a to, co skradnie mi serce, zapisuję, aby nie zgubiło się w gąszczu innych fotografii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę tam zajrzeć. Kiedyś miałam folder z ulubionymi fotkami z sieci, ale to było kilka martwych komputerów temu. ;)

      Usuń
  2. Wyobraziłam mieć sobie taką bibliotekę na książki jak na zdjęciu 2.. chyba nic do szczęścia już by mi więcej nie było potrzebne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie tak: duuuuużoooo wolnego czasu i kogoś kto mi będzie podrzucał jedzenie i herbatę. ;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano... Ciekawe ile trzeba mieć czasu, żeby przejrzeć je wszystkie. :P

      Usuń
  4. Zdjęcie 2 i 3 - od dawna wiadomo, że najpiękniejszą ozdobą ściany są przeczytane książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nieprzeczytane? Bo u mnie tych jest całkiem sporo. ;)

      Usuń
  5. Z przyjemnością zajrzę na tego bloga - lubię bardzo fotografie książek, bibliotek i biblioteczek. Piękne są te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie fotografie, mają niepowtarzalny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chciałabym potrafić robić takie zdjęcia.

      Usuń
  7. Achh piękne te zdjęcia, aż sobie jakieś podbiore z tej strony, bo są wręcz magnetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zamierzam przejrzeć całość. Może jak mnie jakieś przeziębienie przykuje do łóżka. :P

      Usuń
  8. Uwielbiam takie zdjęcie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty Books znam i uwielbiam od dawna. Jest to świetne źródło inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie cieszę się, że wspomniałam też o Pretty Books :) Uwielbiam tę stronę i też zawsze tracę na niej poczucie czasu - nic tylko się zachwycać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ciesz się tak, wiesz jak mi szybko tam czas umyka? I to Twoja wina! ;)

      Usuń
  11. Jakie cudowne! :) I nazwa śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne zdjęcia...jak takie oglądam zawsze się rozmarzam i myślę sobie że będę cieżko pracować ale dorobię się osobnego pomieszczenia które będzie biblioteczką z leżanką stoliczkiem i stojąca lampą w którym będę się zanurzać w świecie książek i wdychać ich zapach;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pomieszczenie i mnie się marzy. Może kiedyś... :)

      Usuń
  13. Ale super, nie dziwię Ci się, że strona pochłonęła mnóstwo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia cudne, a bloga jeszcze nie znałam, muszę to koniecznie zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie. Na pewno znajdziesz tam mnóstwo przepięknych zdjęć.

      Usuń
  15. Kolejna do wyzwania :)

    "Jak każdy przedszkolak bawi się i uczy" - Dorota Krassowska

    http://magicznyswiatksiazki.pl/jak-kazdy-przedszkolak-bawi-sie-i-uczy-dorota-krassowska-recenzja-315/

    pozdrawiam :)
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te obrazki. Jak ja bym chciała mieć takie biblioteczki w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, że nie słyszałam o tej stronie. Na pewno zajrzę, klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie. Mnóstwo tam pięknych zdjęć.

      Usuń
  18. Przydałoby się do szablonu nowego :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Sądząc po komentarzach, sporo tu takich jak my. ;)

      Usuń
  20. Ahh..uwielbiam takie rzeczy :). Odprężają i do tego cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, gdybym tak sama potrafiła zrobić takie zdjęcia...

      Usuń
  21. Też uwielbiam, sama mam pełno takich zdjęć na kompie i tylko czekają na odpowiedni moment do wklejenia do posta ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara. Chyba też zacznę je zbierać, bo później ciężko w sieci odszukać te ulubione.

      Usuń
  22. Och i ach, wnętrza mi się nie podobają, love też nie, ale pozostałe są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mów! Nie chciałabyś mieć takiego pokoju?

      Usuń
    2. A w życiu, chyba by mnie coś trafiło.

      Usuń
    3. Spadająca z półki książka? ;)

      Usuń
  23. Ups, naprawdę piękne zdjęcia!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojeju, no to mam kolejnego bloga, na którego muszę zaglądać! :) uwielbiam oglądać tego typu zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczności! mogłabym przeglądać takie fotki godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne zdjęcia, zaraz tam lecę:) Aniu tylko gratulować - zaraz stuknie Ci 100 000 odsłon - idziesz jak burza! Wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wciągniesz, to nawet nie zauważysz, kiedy to 100 000 minie. ;)

      Dzięki Basiu, niby na statystykach samych w sobie mi nie zależy, a cieszą mnie one ogromnie. :)

      Usuń
  27. Mimo, że piękne to jednak dla mnie są przesłodzone artyzmem i prawdziwa SZTUKA od nich bije, więc... moje oczy nawet tego nie zrozumieją ;p... Aczkolwiek mnie w końcu kiedyś by znudziło to niekończące się wlepianie wzroku w oprawy, czy też wnętrza książek, nie czytając ich :D.

    Miłego dnia ;)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu! Już zaczynałam zapominać jak wygląda Twój awatar. A poza tym, wszystkim się zdjęcia podobają i ktoś musiał wreszcie przyjść pomarudzić. I oto pojawił się Melon. :D

      Usuń
    2. No wiesz, żeby zapominać o swoim najukochańszym, najulubieńszym, najsłodszym, najmilszym... i tak dalej i tak dalej... komentatorze ;p? Wstydź się :D!

      No przecież, co by było, gdyby nie istniały takie jednostki, w 100% odrębne od normalnego społeczeństwa ;P?
      A poza tym inni mogli po prostu słodzić ;D.
      Albo naprawdę są normalni :p.

      Usuń
    3. Pfff... Zraniona, zapomniana kobieta, usuwa z pamięci nawet tych najukochańszych komentatorów! Wstydź się, komentatorze, który zapomniał gdzie komentować trzeba ZAWSZE! ;)

      Usuń
  28. Muszę tam zajrzeć. Ja również lubię oglądać takie klimatyczne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Na stronie jest całe mnóstwo takich zdjęć. :)

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...