poniedziałek, 16 września 2013

eBuka 2013 - finaliści

[źródło]
W nocy pojawiła się długo wyczekiwana lista finalistów konkursu eBuka 2013. Cóż, zabrakło na niej pewnego bloga, ale trudno - jak przykazał organizator, biorę porażkę po męsku na klatę. Zawsze przecież mogę spróbować za rok, za dwa lata, za piętnaście. Grunt to optymizm. Chcecie czy nie, i tak będę Was zanudzała przydługimi tekstami. Ej, ty tam! Nie ziewaj jak do Ciebie piszę!


Poniżej zestawienie blogów, które dostały się do finału w jednej z dwóch kategorii: blog z książkami dla dorosłych oraz blog z literaturą dziecięcą/młodzieżową. Zwycięzcę poznamy w sobotę 21 września 2013 roku na Targach Książki w Katowicach.


Dorośli:

Dzieci i młodzież:
Niektóre z tych blogów znam i cenię, niektórych nie znam (wszystko przede mną!), więc jeszcze nie wiem czy cenić czy nie. To, co mnie ogromnie cieszy to fakt, że w kategorii dla dorosłych jest blog, za który trzymam kciuki od samego początku (pomijając ten moment, kiedy trzymałam kciuki za samą siebie). Mam nadzieję, że jurorzy go docenią, bo mało jest w naszej blogosferze równie profesjonalnych stron.

Macie swoje typy? Komu kibicujecie? A może Waszym zdaniem brakuje na tej liście ciekawych blogów, które regularnie odwiedzacie i chcielibyście polecić innym?

50 komentarzy:

  1. Ja tu widzę kilka blogów, którym mocno kibicuję. :) Ann! Za rok my będziemy w finale, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Już zbieram do skarbonki na flaszkę dla komisji. :P

      Usuń
    2. Ok, dorzucę się. Mam akurat skarbonkę w kształcie kufla do piwa to będzie pasować do tego celu. :)

      Usuń
    3. Tak mi przykro moje kochane dziewuszki - ja na Was z chęcią wysłałam maile.

      Aniu nie waż mi się skracać tekstów i myśleć, ze przynudzasz!!! Piszesz wspaniale.

      Usuń
    4. @Ewciu - idealnie! Ja mam w kształcie psa, więc dla redakcji Papierowego Psa powinna się nadać. :P

      @Basiu, maile mailami, wyciągaj skarbonkę! :P
      Dziękuję za miłe słowa (na Ciebie zawsze mogę liczyć!), nie wiem czy wspaniale, ale wiem, że jednak za długo, mało komu chce się to czytać. Tylko co ja poradzę, że tyle chce mi się "gadać" o każdej książce? :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też, choć w sumie więcej nie znam niż znam, ale chętnie nadrobię. :)

      Usuń
  3. Niektóre podczytuję,znam i im kibicuję tym bardziej miło,że się dziewczynoem udało.GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę brakuje tych blogów, które najczęściej odwiedzam, ale cóż - niezbadane są wyroki jury. ;)

      Usuń
  4. Głosowałam na Ciebie, szkoda, że nie udało się wejść do finałowej dziesiątki, ale wszystko przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi wystarczy energii na prowadzenie bloga rpzez kolejny rok, to na pewno znów spróbuję. :)

      Usuń
  5. Szkoda, że Ci się nie udało. No, ale za rok spróbuj, będzie lepiej. A z tych podanych wyżej, znam tylko "Krytycznym okiem" i uważam, że jest całkiem całkiem, choć niektóre recenzje nie przypadły mi do gustu. A wstyd się przyznać, że znam niewiele blogów książkowych, choć sama taki też prowadzę. Jedyny, który systematycznie odwiedzam, to Twój. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróuję, jak mi entuzjazmu nie zabranie. :D

      Szczerze mówiąc sama mam ileśtam zaprzyjaźnionych blogów i tam zaglądam najczęściej, ale mam mocne postanowienie przekopania się przez blogosferę, bo mam wrażenie, że wiele ciekawych blogów mi umknęło. Tylko jeszcze nie wiem skąd na to kopanie wziąć czas. :)

      Miło mi, że padło akurat na mojego bloga. Mam nadzieję, że nadal będziesz do mnie zaglądać. :)

      Usuń
    2. Pewnie, że będę. Swój książkowy traktuję jako hobby, a całą energię wkładam w drugi blog, tam jakoś bardziej mogę się "wypisać". Dlatego też mniej zaglądam na blogi książkowe. Masz rację, że gdyby tak pogrzebać głębiej w blogosferze, pewnie by się znalazło więcej perełek, tylko że to straszny pożeracz czasu. :)

      Usuń
    3. A ja sobie obiecuję, że przejrzę dokładniej Twojego drugiego bloga i jakoś mi się to do tej pory nie udało. :(

      Usuń
  6. Byłam zaskoczona tymi wynikami, bo brakuje mi kilku blogów, które dla mnie były wręcz pewniakami - wśród nich oczywiście Twojego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę też, bo kilka blogów, które znam, spokojnie mogłoby się znaleźć w finale. No, ale większość wybranych blogów znam słabo, a i mój gust niekoniecznie musi się pokrywać z gustem jury (oni nie kierują się sympatią do blogera, mnie trudno tego uniknąć).

      Usuń
  7. A ja znam tylko blog Dady i to też tak raczej dość pobieżnie. Szkoda że w tym roku nie podbiłaś jeszcze świata :(

    Skąd wiedziałaś, że ziewałem? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat nie jest na mnie gotowy, ale będę jak Pinky i Mózg - nie poddam się. :P

      Babska intuicja + poniedziałek.

      Usuń
  8. Głosowałam na Ciebie i Magnolie. Jak Ty odpadłaś, zostaje mi trzymanie kciuków za Monikę, i to mocno, bo bardzo lubię jej bloga. A Ty się nie martw, bo na pewno uda Ci się w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam większości pozostałych blogów, ale Monika z pewnością zasługuje na zwycięstwo. :)

      Usuń
  9. Ja trzymam kciuki za Magnolie - przede wszystkim za to, ze Monika ciekawie pisze, nie tylko o ksiazkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi nam się mały fanclub. :)
      Monika ma dar wygrzebywania ciekawych książek i tematów.

      Usuń
  10. A ja przyznaję, że nie głosowałam wcale, bo za dużo blogów, które lubię było zgłoszonych! Pamiętaj, że to nie nagrody się liczą a obecność ludzi, którzy po Twojej recenzji sięgnął po jakąś książkę! Uściski!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ciężko było się zdecydować. Ja zagłosowałam. Dwa moje typy są w finale, co ogromnie mnie cieszy. :)

      A wiesz, że masz rację? Zawsze jak pod recenzją widzę informację, że ktoś zdecydował się sięgnąć po książkę pod wpływem moich namów, cieszy mnie to przeogromnie. Zwłaszcza, jeśli nie są to puste słowa i później mam okazję przeczytać recenzję takiej książki.

      Usuń
  11. Zagłosowałam tylko na Ciebie, zresztą już kiedyś pisałam, że masz świetne wpisy. Przyznam, że nawet nie wiedziałam, kto jeszcze kandyduje i w ogóle o konkursie wiem tyle, ile znalazłam na Twoim blogu, jakoś tak nie zainteresowałam się bliżej, co to za impreza. Jeśli była dla Ciebie ważna, to szkoda, że nie przeszłaś dalej. Ale za to pomyśl sobie, ile masz sukcesów na B-netce, jak mało kto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewuś. :)

      Może ta impreza nie była jakaś szczególnie ważna, ale zawsze to dla mnie jakiś sygnał, że ten blog nie wygląda tak, jak powinien, że muszę nad nim popracować. To daje do myślenia.

      Co do BiblioNETki - masz rację. Nigdy nie spodziewałam się, że się tam przebiję z tym moim pisaniem, a czasami się udaje, co jest ogromnie budujące. :)

      Usuń
  12. Szkoda, że nie dostałaś się do finału. Ale za rok na pewno się uda :) Niektóre finałowe blogi kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniałaś czcionkę, chyba wolałam tamtą :P

      Usuń
    2. Na pocieszenie zjadłam lody, humor mi się poprawił, tylko gardło boli. :P

      Ano zmieniłam, pani detektyw. Taki mały eksperyment, ale chyba też wolałam tamtą. ;)

      Usuń
    3. Lody o tej porze - brrrr :P

      No właśnie coś mi nie pasowało. Bo tak mało czytelnie - może wystarczy ją ciut powiększyć ;)

      Usuń
    4. Pod kołdrą jest ciepło. :P

      Eeee... Za duża będzie, to już wolę ją całkiem zmienić.

      Usuń
    5. Ja wciąż kaszlę, więc lody nie wskazane ;)

      I zmieniałaś - do razu lepiej :)

      Usuń
    6. Ja dopiero zaczynam. No i lody mi się skończyły. =)

      :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymałam kciuki głównie za Ciebie, więc teraz nie mam swojego faworyta :P A Ty komu kibicujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Większości blogów nie znam, ale wszystko przede mną. Zaraz sobie poprzeglądam te strony. :) Ann, a Ty nie zanudzasz długimi tekstami, więc nawet nie myśl o jakichkolwiek zmianach w tej kwestii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Jagną. Ja uwielbiam Twoje teksty, więc nie waż się ich skracać:P

      Usuń
    2. Będę skracać stopniowo, to się nie zorientujecie. :P

      @Jagna - Kombajn Zakurzonej jest świetny. :)

      Usuń
  16. Szkoda... Ale na pewno za rok się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z całego zestawienia odwiedzam jedynie Magnolie w miarę regularnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, i jeszcze Dadę. No i Jarka Czechowicza czasami. A dziś zainteresowałam się Kombajnem.

      Usuń
  18. Znam jedynie Magnolie i Dabu-coś, ale jakoś nie kibicuję żadnemu z tych blogów. oba przeglądam, ale pozostaję neutralny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja taka neutralna nie jestem, ale widzę, że te dwa blogi są znane większości. :)

      Usuń
  19. Kibicowałam Tobie i Ewie Książkówce :) Na pewno za rok się uda!!! :)
    Z wyróżnionych znam 3 blogi, ale znam lepsze (wymienione w zdaniu powyżej;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...