poniedziałek, 19 września 2016

Na stosiku książki rosną #40



Mam wrażenie, że ostatnio tylko czytam i piszę. Na zmianę. Książka za książką, recenzja za recenzją. Przyjemność ogromna, ale i zmęczenie takie. Dziś więc stosik. Zapchajdziura pozwalająca na złapanie oddechu i pochwalenie się nowymi cegiełkami w budowie biblioteczki.




*** zakupy własne ***



Nieśmiało chciałam zwrócić uwagę na postęp w dziedzinie niekupowania książek.

Prenumerata:
Frances Mayes Pod słońcem Toskanii
Peter Mayle Marsylski szwindel
Nicky Pellegrino Rzymska przygoda
Alicja Góra Złapać Greka 

Krystyna Kaplan Londyn w czasach Sherlocka Holmesa


*** egzemplarze recenzenckie i niespodziewane ***




Od Wydawnictwa Burda Książki:
Marta Guzowska Czarne światło

Od Wydawnictwa Marginesy:
Stefan Ahnhem Dziewiąty grób
Michelle Wildgen Nie jesteś sobą - recenzja

Recenzenckie i niespodziewane od Wydawnictwa Czwarta Strona:
Agata Przybyłek Grzechu warta
Scholastique Mukasonga Maria Panna Nilu
Małgorzata Łatka Kamfora
Remigiusz Mróz Immunitet - recenzja



*** egzemplarze recenzenckie ***




Od Wydawnictwa Czarne:
Wojciech Chmielarz Osiedle marzeń

Od Wydawnictwa Czarna Owca:
Fiona Barton Wdowa

Od Wydawnictwa Papierowy Księżyc:
Jack Ketchum Dziewczyna z sąsiedztwa - recenzja

Od Wydawnictwa Pascal:
Anna B. Kann Barcelona na zawsze

Od Wydawnictwa Sonia Draga:
Emma Cline Dziewczyny 

Od Wydawnictwa Smak Słowa:
Jørn Lier Horst Szumowiny

Od księgarni ArtTravel:
Jacek Pałkiewicz Angkor - recenzja
Joe Simpson Gra z duchami - recenzja




52 komentarze:

  1. Ciekawe lektury. Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie, ale to strasznie chciałabym przeczytać "Marię Pannę Nilu"!
    Fantastyczne stosiki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wreszcie sięgnęłam po Remigiusza Mroza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze Cię podziwiam - jak Ty znajdujesz czas na tak regularne pisanie i czytanie przy pracy i częstych podróżach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale mam nadzieję, że uda mi się w to wszystko wcisnąć naukę hiszpańskiego. :D

      Usuń
  5. Zacne stosiki :) Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę kilku pozycji. Szczególnie i wyjątkowo i bardzo zazdroszczę kubka. Cudny :)
    Do mnie stosik w weekend przyjedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek uwielbiam. <3

      Pochwalisz się tym, co na nim będzie?

      Usuń
  7. Wspaniałe stosika.Tylko pozazdrościć. Daj znać kiedy Bonda przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie przyszedł Ćwirlej wysłany 7.09, więc mam nadzieję, że Bonda też dojdzie, bo na pewno była wysyłana później.

      Usuń
  8. Piękne stosy :) "Londyn..." polecam, myślę, że będzie Ci się podobał. Z zazdrością patrzę na "Dziewiąty grób", bo miał do mnie przyjść, ale się nie zjawił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrego się naczytałam o tym "Londynie...", że nie ma opcji - musi się spodobać. A poza tym, jest tak pięknie wydany. :)

      A pytałaś w wydawnictwie czy wysłali?

      Usuń
  9. Fajny stosik :)

    Ja mam z kolei jakoś spadek czytania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem bywa i tak, niestety.
      Przejdzie na pewno. :)

      Usuń
  10. Urósł stosik :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam ....ja i czytam mniej a nie piszę już prawie wcale.....mam pozaczynane posty i czekają na wenę.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie książek przybywa, a nie ma już nawet miejsca na regały :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie patrzy się na takie zdjęcia i TYLEEE książek. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Szumowiny" właśnie przeczytałam. Zacne stosiki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosiki! Żadnej z tych książek nie znam, choć na kilka miałabym chętkę :) Miłego czytania i gratuluję zmniejszania liczby zakupionych egzemplarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trzymam się prawie twardo, aczkolwiek wiem, że niedługo się złamię. :P

      Usuń
  16. U Ciebie jak zawsze na bogato ;) Z tych tutaj stosikowych u mnie obecnie w czytaniu "Immunitet" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile tu ciekawych książek widzę! ;) Ja mam dużą chrapkę na "Londyn w czasach Sherlocka Holmesa" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 'Pod słońcem Toskanii' słuchałam. Fajne. Zazdroszczę Ci 'Marii Panny Nulu'. A hiszpańskiego chciałabym się uczyć, nawet zaczęłam, ale mnie leń ogarnął.
    W ogóle to ładne stosiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam się uczyć, ale samej ciężko. Liczę na to, że kurs mnie zmobilizuje.

      Usuń
  19. Piękny stosik, aż się uśmiechnęłam :). Mam w planach "Londyn w czasach Sherlocka Holmesa", "Wdowę" oraz "Dziewiąty grób".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że te tytuły to strzał w dziesiątkę.

      Usuń
  20. A ja mam wrażenie, że ostatnio właśnie w ogóle nie czytam...:(
    Najbardziej jestem ciekawa, co napiszesz o "Kamforze".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam takie okresy. Czasem po prostu tak jest.

      Usuń
  21. Czytałam jedynie"Immunitet". Też chciałam prenumerować tę kolekcję, ale doszłam do wniosku, że nie miałabym gdzie jej trzymać, jak już wyjdzie w całości. Przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieszonkowe wydania, więc mało miejsca zajmują. ;)
      Ja się nad nimi zastanawiałam z innego powodu - część tych książek mam, albo przynajmniej czytałam. ;)

      Usuń
  22. Sporo ciekawych książek - miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kubek;) I faktycznie - jak mało kupionych książek...;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka książek, które pokazałaś na stosie też już mam w kolejce. Szczególnie mnie intryguje najnowsza książka Horsta - "Szumowiny".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zabrać się za "Szumowiny" w przyszłym tygodniu. :)

      Usuń
  25. Jestem szalenie ciekawa, jakie będą Twoje odczucia po "Dziewczynach" Cline, bo ja kilka dni temu skończyłam czytać ( i jaram się, że Ty też masz je w planach! :)). :)
    W ogóle to stos masz ogromniasty! :) Koniecznie musisz podać mi receptę, jak zakrzywiasz czasoprzestrzeń, że wciąż masz na to wszystko półki. ;)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro biorę się za pisanie recenzji. ;)

      A co do półek, to powiem tak: nie chcesz wiedzieć jak bardzo brakuje mi półek i jak wygląda nasze mieszkanie. :D

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...