wtorek, 27 września 2016

Jesiennie mi. I muzycznie.



Jesiennie mi. Melancholijnie. Choć może to po prostu deficyt snu, a nie tęsknota za ciepłym morzem i równie ciepłymi wieczorami, za szukaniem chłodu w wodach fontann i skórą brązowioną słońcem.

Jesiennie mi. I sennie. Zamiast pisać, szukam jesieni w tytułach piosenek. Kilkoma znaleziskami się z Wami podzielę.

Byle do lata.




Paula Cole Autumn Leaves

i raz jeszcze Autumn Leaves i magiczne wykonanie Evy Cassidy

Lake of Tears Forever Autumn

Paolo Nutini Autumn

Justin Hayward Forever Autumn

Carla Bruni Autumn

Mireille Mathieu Quand vient l'automne
 
 Tété A la faveur de l'Automne

Czerwone Gitary Barwy jesieni

Wojciech Młynarski Kolejna jesień

 Mikromusic Jesień

Mieczysław Fogg Jesienne róże


A na dobry koniec... ;)

Wyrd Autumn




14 komentarzy:

  1. 10 stopni na termometrze i sandałki w szafie... nie jest mi z tego powodu radośnie... Łączę się z Tobą w melancholii, choć ja bym nie pogardziła ani snem ani ciepłym morzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko mówiąc: oczekiwanie na wiosnę czas zacząć. :D

      Usuń
  2. Mireille Mathieu to moja faworytka. Ależ ona ma to "r"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesiennie :D Już zimową kurtkę wyciągnęłam. Do tego te utwory od razu sprawiają, że zawinęłabym się w koc z gorącą herbatą w ręku ;)

    Zostałaś nominowana do Libster Blog. Zapraszam do zabawy!
    http://littledecoy7.blogspot.com/2016/09/libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominację, ale nie obiecuję, że szybko się z nią uwinę. ;)

      Usuń
  4. Mnie jeszcze jesienna melancholia nie dopadła, ale pewnie niebawem się to zmieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Evę...tak mi też jesienny nastrój się włącza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jesień! Tylko zaszyć się gdzieś z herbatą i książką :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...