niedziela, 20 kwietnia 2014

Trochę planów, trochę życzeń



Nie robiłam w tym roku postanowień noworocznych, więc mam listę wielkanocnych. Krótką, ale - mam nadzieję - dzięki temu łatwiej będzie mi się zabrać za ich realizację.

  1. Wytrwać w codziennym pisaniu notek. Póki co, idzie mi nieźle, ale z coraz większym trudem, dlatego tego punktu nie mogłam pominąć.
  2. Wykazywać większy rozsądek podczas zakupów. Przede wszystkim książkowych, ale nie tylko. Niedawno w szafie odkryłam bluzkę, której - byłam pewna - zdecydowałam się nie kupować. Z podobnym zaskoczeniem odnajduję na półkach książki.
  3. Mniej czasu spędzać na Facebooku, czyli nie śledzić jałowych dyskusji, durnych sporów i innych dialogów, które niczego do życia nie wnoszą. Jeśli już mam w tym czasie siedzieć przy komputerze, to np. czytając informacje kulturalne.
  4. Zabrać się za naukę języków obcych. Angielski zardzewiał, w hiszpańskim nigdy nie błyszczałam. Chciałabym znać rosyjski. Impuls przyszedł z zewnątrz. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie to kolejny jałowy zryw.
  5. Podszkolić się w robieniu zdjęć. Trochę teorii, trochę praktyki, trochę podglądania cudzych prac w poszukiwaniu interesujących ujęć. 
  6. Zrobić ciekawą galerię na Instagramie (KLIK). Póki co, przedstawia się ona dosyć nędznie, ale mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu.

***

ODE MNIE, DLA WAS


57 komentarzy:

  1. OD 2 do 5 punkta mam to samo :)) W 2 oprócz książek i ubrań dorzuciłabym jeszcze kosmetyki, mam ich tyle na zapas, że szok ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup kosmetyków potrafię ograniczyć, z książkami i ubraniami jest już niestety gorzej.

      Usuń
  2. Życzę Ci wytrwania w realizacji postanowień:)
    Najtrudniej byłoby mi pisać codzienne notki, bo odkąd zrobiło się ciepło i wiosennie nie mam czasu na bardzo wiele rzeczy, ciągle jestem zajęta.
    Smacznego jajka Ann RK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      U mnie też - im cieplej, tym trudniej pisać, stąd to postanowienie. Ale cóż - przyjdzie lato i nie sądzę, by udało mi się go dotrzymać.

      Usuń
  3. Nawzajem Aniu, chociaż w moim sercu już częściej jesiennie niż wiosennie z przyjemnością przyjmuję Twoje życzenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i tak życzę wiosny w sercu. Jesień, choć piękna, to jednak nieco zbyt melancholijna.

      Usuń
  4. życzę wytrwałości w realizacji planów oraz dziękuję za życzenia :) wzajemnie! :D

    a tu recenzja do wyzwania ;)

    "Królewna Lenka ma katar" - Aneta Krella-Moch
    http://magicznyswiatksiazki.pl/krolewna-lenka-ma-katar-aneta-krella-moch-recenzja-456/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości w osiąganiu zamierzonych celów.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za Twoje wielkanocne postanowienia. :) Wesołego jajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, chyba powinnam brać z Ciebie przykład. Przynajmniej jeśli chodzi o naukę języków obcych :))

    Ps. Radosnych świąt Wielkiej Nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia, najpierw moje postanowienie musi się przekuć w efekty. Później możesz brać przykład. ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajne postanowienia. Ja się właśnie uczę rosyjskiego i jestem w nim zakochana :)
    Codzienne pisanie notek? Podziwiam - ja bym chciała mieć czas na pisanie raz w tygodniu ;)
    Powodzenia w wytrwaniu w postanowieniach i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piękny język. :)

      Ja ten czas wygrzebuję zawsze kosztem czegoś. Udaje się od czterech miesięcy, ale nie wiem jak długo to potrwa.

      Usuń
  9. Rosyjski dość łatwy język, biorąc pod uwagę na przykład angielski. Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobne postanowienia (no, może poza 1 i 6). Chciałabym w tym roku popracować nad rozwojem swojej strony i wziąć się za naukę języków obcych, głównie angielskiego i francuskiego.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. U siebie też powinnam wprowadzić 2,3,4 no i 1 oczywiście, choć jak na razie przestrzegam mojego
    "harmonogramu" dodawania notek :D Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie: pełna mobilizacja i działamy! ;)

      Usuń
  12. Twoja lista postanowień zacna bardzo i trzymam kciuki za ich realizację. Wszystkiego dobrego na Święta!

    Czy mogłabym także w drugiej części wyzwania "Polacy nie gęsi" otrzymać status Aktywnego Kibica Nierecenzującego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości w realizacji zamierzonych planów :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy powód do podjęcia postanowień jest dobry :) Punkt 2 również powinnam wziąć sobie do serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko udało się tych postanowień dotrzymać... ;)

      Usuń
  15. Ja zrezygnowałam z publikowania postów codziennie. Uznałam, że lepiej będzie, jeśli będę je publikować raz na jakiś czas. W wakacje planuję robić coś zupełnie innego i już teraz wiem, że są osoby, które będą mi o tym skrupulatnie przypominać. Jeśli chodzi o języki obca. Od zawsze były moją piętą achillesową, więc chyba sobie odpuszczę póki co. Choooociaż bardzo mnie korci ukraiński.

    Powodzenia w realizowaniu swoich postanowień :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie się tego trzymam, ale nie wiem jak długo. Wystarczy jakiś dłuższy wyjazd, albo więcej roboty w pracy i po postanowieniu. ;)

      Ukraiński? A skąd taki pomysł?

      Dzięki! :)

      Usuń
  16. Życzę spełnienia postanowień :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest radość w Święta, ciepłe są myśli o bliskich. Niech pokój, miłość i szczęście otoczy dzisiaj nas wszystkich.

    Wesołych Świąt Aniu i wytrwałości w swoich postanowieniach!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt i trzymania się wyznaczonych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby udało ci się spełnić swoje wszystkie postanowienia!
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę spełnienia wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że punkt 3. to bardzo dobry pomysł :) Co do języków obcych, to mój hiszpański też zaniedbałam, o francuskim już nie wspomnę. W angielskim czuję się najlepiej. Co do rosyjskiego miałam 4 lata w podstawówce, była to dla mnie strata czasu...

    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Radosnego przeżywania świąt wielkanocnych, czyli szczęśliwego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę wytrwałości :D A przy drugim punkcie się uśmiałam, chociaż to nie jest zabawne nie wiedząc, że coś się kupiło. Przypomina mi się tutaj siostrzeniec mojego Karola, który ma 1,5 roczku i pojechał na zakupy ze swoimi rodzicami, maszerując z samochodu do domu zorientowali się, że kupili, a raczej Kubuś sobie kupił makaron do spaghetti :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne przestanie być wtedy, kiedy zacznę kupować niektóre rzeczy po dwa razy. :D

      Kubuś pewnie chciał pomóc rodzicom w planowaniu obiadu. :P
      A mnie się już zdarzyło znajdować w torebce jakiś sos Knorra, albo kisiel w saszetce. :D

      Usuń
  24. Nie życzę Ci wytrwałości przy realizowaniu wszystkich punktów, raczej wspaniałej zabawy:) Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Instagram to i moja pięta achillesowa, po prostu o nim zapominam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie wiedziałam, że masz tam konto. :)
      Ja tam przepadam na dłuuuuuuugie minuty.

      Usuń
  26. Byłam bardzo ciekawa Twoich postanowień i życzę powodzenia w ich realizacji :) Choć ja nie lubię pisania notek codziennie, bo nie mam czasu ich czytać :(
    Mam nadzieję, że Święta minęły przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Punkt trzeci sama powinnam sobie wziąć do serca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tak głupio tracę czas. :D

      Usuń
  28. Wytrwania życzę, w takim razie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...