poniedziałek, 23 marca 2020

Na stosiku książki rosną #80



Korzystając z tego, że pracuję w domu, a po pracy nigdzie się nie włóczę, posprzątałam w biblioteczce. Nawet nie pytajcie, ile mam na półce nieprzeczytanych książek, bo sama wolę nie wiedzieć...


Tymczasem wciąż przybywają nowe tytuły. Coraz mniej recenzenckich, bo na bloga brakuje czasu, za to mnóstwo tych, które zabieram z pracy. Sama nie wiem, za co zabrać się w pierwszej kolejności. 

Może podpowiecie?




Wydawnictwo Czwarta Strona:
Agnieszka Pietrzyk Nikt się nie dowie
Remigiusz Mróz Ekstradycja
Aleksandra Marinina Harmonia zbrodni
Joanna Dulewicz Zakłamani
Bonnie Kistler Nasz dom płonie

Wydawnictwo We Need Ya:
Isabel Sterling Te wiedźmy nie płoną




Wydawnictwo Poznańskie:
Jacek Karczewski Noc sów
Jacek Karczewski Jej wysokość gęś
Jasmyn Ward Zbieranie kości
Jonas T. Bengtsson Życie Sus
Stephen R. Bown Wyspa niebieskich lisów
Piotr Bojarski Fiedler. Głód świata




Wydawnictwo Czwarta Strona:
Klaudia Bianek Ocalało tylko serce
Magdalena Wala Ostatnia iskra nadziei
Joanna Szarańska Poranki na Miodowej 1
Natalia Sońska Zawsze możesz na mnie liczyć
Agata Przybyłek Recepta na szczęście
Agata Przybyłek Zrobię dla ciebie wszystko
Katarzyna Sarnowska Serce za burtą




Wydawnictwo W.A.B.
Alison Belsham Łowca tatuaży - recenzja

Wydawnictwo Insignis:
Raphael Bob-Waksberg Ktoś, kto będzie cię kochał w całej twej nędznej glorii

Wydawnictwo Wilga:
Bartosz Szczygielski Wskazówki

Wydawnictwo Dolnośląskie:
Marta Matyszczak Wypocznij i zgiń

Wydawnictwo Sonia Draga:
Fredrik Backman Miasto niedźwiedzia
Marta Orriols Porozmawiaj z roślinami

Wydawnictwo Marginesy:
Peter Swanson Piękne kłamstwa
Christine Mangan Tangerynka
Jean-Marc Rochette Wilk - recenzja






9 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym przeczytać książki Ocalało tylko serce i Nikt się nie dowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ile tego. Nie wiem co bym wybrała. Ale trochę jestem pocieszona, że nie ja jedna mam mnóstwo zalegających książek na półce... Szybciej ich przybywa, niż nadążam czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. O zaległościach jednak nie mówmy :D
    Zazdroszczę Ci kilku tytułów np. Szarańska, Przybyłek, Pietrzyk - ja od nich zaczęłabym czytanie :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jakie miłe zapasy. Mi zostało tylko 30 książek nieprzeczytanych. Później będzie trzeba coś dokupić...

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ojej, dużo ich. Będę czekać na "Wiedźmy" i "Miasto niedźwiedzia". :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne stosiki. Chętnie bym zaczęła od trzeciego stosu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosiki. Ja też mam mnóstwo nie przeczytanych. A moja biblioteka zamknięta do odwołania. Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne stosiki :) W swoich zbiorach mam trzy książki z Twojego pierwszego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...