wtorek, 27 listopada 2018

Na stosiku książki rosną #66



Miesiąc się kończy, czas na notkę stosikową. Szesnaście pachnących nowości dołączyło do biblioteczki. Będzie co czytać w długie, zimowe wieczory!

Sześć z nich to egzemplarze recenzenckie, przybycie pozostałych było dla mnie totalnym zaskoczeniem. Lubię ten moment, kiedy niespodziewanie otrzymuję paczkę i niecierpliwie rozrywam kopertę, ciekawa co też wydawnictwa postanowiły mi podesłać. Już niejednokrotnie zdarzyło się tak, że idealnie trafiły w mój czytelniczy gust podsuwając jakiś przeoczony przeze mnie tytuł.

Macham więc serdecznie zza stosików wszystkim, którzy mi te stosiki budują.


stosik pierwszy



Wydawnictwo W.A.B.:
Joanna Jodełka 2 miliony za Grunwald
Wojtek Miłoszewski Kastor

Wydawnictwo Prószyński i S-ka:
Małgorzata Hayles Wśród nocnych cisz

Wydawnictwo Sonia Draga:
Daniel Cole Przynęta
Daniel Cole Szmaciana lalka

Dom Wydawniczy Rebis;
Jeffrey Archer I tak wygrasz


stosik drugi




Wydawnictwo Czwarta Strona:
Karolina Wilczyńska W obiektywie wspomnień

Wydawnictwo Prószyński;
Joanna Marat Trzecia siostra

Wydawnictwo Czarna Owca:
Florence Grace Tracy Rees 

Wydawnictwo Znak:
Magdalena Kordel Nieco dziennik, czyli twoje piękne chwile
Magdalena Kordel Pejzaż z Aniołem
Marzena Rogalska Druga miłość


stosik trzeci




Wydawnictwo Prószyński i S-ka:
Robert Hofrichter Tajemnicze życie oceanów

Wydawnictwo Poznańskie:
Robert Macfarlante Góry. Stan umysłu

Dom Wydawniczy Rebis:
Nathan H. Lents Człowiek i błędy ewolucji
Edward Brooke-Hitching Złoty atlas


Zainteresowało Was coś z moich zbiorów? Po którą z tych książek sięgnęlibyście najchętniej?


https://www.instagram.com/ann_rk/

 

21 komentarzy:

  1. Cudowne stosiki, oczywiście nic jeszcze nie czytałam z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych tytułów. Miłego czytania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stosiki, uwielbiam nowe książki ;). Nie czytałam jeszcze nic z tych Twoich nowości, ale interesuje mnie "Florence Grace" i mam ją na liście do przeczytania.
    Ja sama czekam na 5 nowych książek, więc też będę miała fajne stosiki w biblioteczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnej lektury! A zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe stosiki co nieco bym porwała ;) Malownicze już odhaczone - w pięknej scenerii Świąt. Jagodno też znam, może być ale poprzednie części lepsze :)
    pozdrawiam i miłej lektury Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mnie też poprzednie tomy "Jagodna" bardziej się podobały. :)

      Usuń
  6. Gratuluję stosików. Bardzo ponętne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik trzeci zgarnęłabym w całości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw był dla mnie totalną niespodzianką, ale zapowiada się świetnie!

      Usuń
  8. Niestety nic mnie nie zainteresowało. Przyjemnego czytania!

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  9. Od krakowskich targów książki ciągle mam z tyłu głowy książkę "kastor". Postawiono na tak wielka promocje tego tytułu, że mnie to przerosło. Ale jednak ciągle się nad nią zastawiam. Ciekawa jestem bardzo twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, aż tak? Ja podchodzę do tej książki bez żadnych oczekiwań, bo totalnie nie znam autora, ale oczywiście liczę na pozytywne zaskoczenie. :)

      Usuń
  10. O kilku książkach nawet nie słyszałam. Ja teraz mam na komodzie (czyt. stosik do przeczytania) kilka kryminałów, o których mówiono na Gali Premier na Grandzie.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...