piątek, 22 września 2017

Na stosiku książki rosną #52



Tym razem stosiki zdecydowanie skromniejsze niż zwykle, bo czasu nie przybywa, a zaległości czytelniczych i owszem. Zobaczcie co przywędrowało do mnie we wrześniu.




stosik recenzencki




Od Wydawnictwa W.A.B.:
Przemysław Semczuk Kryptonim "Frankenstein"

Od Wydawnictwa Marginesy:
Marta Guzowska Reguła nr 1

Od Wydawnictwa Czarna Owca:
David Lagercrantz Mężczyzna, który gonił swój cień

Od Wydawnictwa Muza:
Carlos Ruiz Zafón Labirynt duchów


stosik recenzencko-niespodziankowy




Od Wydawnictwa Czwarta Strona:
Karolina Wilczyńska Stacja Jagodno. Dom pełen słońca
Aleksandra Marinina Motywy osobiste
Remigiusz Mróz Oskarżenie

Od Wydawnictwa Edgard:
Angielski aktywnie
Hiszpański aktywnie
Kieszonkowiec angielski. What's up?


Teraz pozostaje tylko wybrać od której lektury zacząć. Hmm... Jakieś propozycje?




43 komentarze:

  1. Ja książki już przestałam kupować, teraz jedynie dużo wypożyczam z biblioteki :) a jest z czego wybierać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właściwie nie kupuję. W tym miesiącu kupiłam jedną, tylko dlatego, że pieniądze ze sprzedaży idą na cel charytatywny. W zeszłym - też tylko jedną. Słownik obrazkowy do hiszpańskiego. ;)

      Usuń
  2. Świetne lektury, genialna poducha z kotem :) Udanego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnej lektury :) A właściwie to lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury! Mroza zazdroszczę, bardzooo zazdroszczę! Jestem też bardzo ciekawa nowości Edgarda, a mianowicie "Angielski aktywnie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna pozycja, choć przede wszystkim dla początkujących (choć są i nieco trudniejsze zadania).

      Usuń
  5. Ja bym zaczęła od Labiryntu duchów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygujące lektury, zatem życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę miłego czytania.
    Ja już przestałam książki kupować. Ze względu na to, że nie mam miejsca na nie.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kupuję. Ale problem z miejscem zostaje. ;)

      Usuń
  8. Mroza, Guzowskiej i Zafona zazdroszczę! :) Sama zaczęłabym chyba od "Oskarżenia", ponieważ ksiązki tego autora czyta się dość szybko no i nieśmiertelna Chyłka, którą bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pozycję, sama nie wiem, od której bym zaczęła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojo ale piękny stosik- Mróz i ciekawi mnie ta seria jagodno Wilczyńskiej. Zachęcam do czytania ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko Marininę i to z jednej ksiązki, ale chyba od niej bym zaczęła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Marininie się ostatnio sparzyłam, ale po weekendowym spotkaniu z nią na nowo nabrałam ochoty na lekturę.

      Usuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie przeczytam recenzje - może wtedy się skuszę na któryś tytuł :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Labirynt duchów" i "Stacja Jagodno" - zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Labirynt duchów mam i ja. Jaki to kolos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje serce zabiło szybciej na widok nowego Zafona :) Ciekawi mnie też Kieszonkowiec angielski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieszonkowiec jest świetny, ale boleśnie mi uświadomił jak dużo się jeszcze muszę nauczyć.

      Usuń
  16. Miłego czytania! Żadnej z tych książek nie miałam okazji przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka Zafona najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O pierwszy stosik podkradłabym w całości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej, podziwiam, że potrafisz wygospodarować czas na czytanie
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd masz tę kocią poduchę? Jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszewka upolowana kiedyś w Selgrosie (z rok albo dwa lata temu). Za całe... 5 zł. :P

      Usuń
  21. Super stosik! Ksiazke Remigiusza mam na swojej liscie 😊

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...