wtorek, 28 stycznia 2014

Wyniki konkursu "Potem upoluj licznik"

Zanim pojawi się notka właściwa, dziś o tematyce filmowo-oscarowej, szybki wpis dotyczący wyników konkursu Potem upoluj licznik. Wyszło dla większości chętnych nieco... pechowo, bo magiczne 150 000 pojawiło się w godzinach, w których większość z nas pogrążona była w głębokim śnie. Cóż, to były połowy dla nocnych marków. Gdy rano otworzyłam najpierw oczy, a później skrzynkę mailową, okazało się, że żeby upolować licznik, trzeba było być czujnym ok. godziny... 3:18.


Kto o tej porze nie śpi? 




Kwiatusia!




Gratuluję serdecznie! Odezwę się na maila za chwil parę, a tymczasem wszystkich zapraszam na godzinę 9:00. Dziś kilka (a znając mnie może nieco więcej) zdań na temat kolejnego z filmów nominowanych do Oscara w kategorii głównej.

15 komentarzy:

  1. Gratuluje celnego strzału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) I w tym jednym przypadku zazdroszczę bezsenności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do gratulacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli warto być nocnym markiem! :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! O tej porze to ja smacznie spałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami zdarza mi się pokutować po nocach, ale TEN KTOŚ jest lepszy ode mnie:) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie doczytałam, że Kwiatusia, jest tym nocnym markiem:) Gratuluję Kwiatusiu!!!

      Usuń
  7. Opłacało się zarwać noc :D Dziękuję Bardzo! Ogromnie się cieszę! :)
    Gratuluję ładnego wyniku na liczniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jak zwykle przegapiłam :P Ale choć jestem nocnym markiem, to chodzę spać najpóźniej przed 3, by rano nie wyglądać jak zombie ;)

    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hoho, gratulacje, nocne sowy czuwały ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...