czwartek, 30 stycznia 2014

Na stosiku książki rosną #9
(i jeszcze coś)

Nie wiem jak to się stało, że od początku roku codziennie pojawia się jakaś notka. Prawdopodobnie w tym czasie zapomniałam o śnie lub jedzeniu, ale co tam - tyle jeszcze mam do napisania, że inne sprawy mogą poczekać. Mam więcej pomysłów niż czasu, choć może lepiej tak niż na odwrót?

W każdym razie mózg mi się przegrzał, więc czas najwyższy na moja ulubioną zapchajdziurę. Od jakiegoś czasu odkładała publikacje stosikowej fotki, aż w końcu stosiki mi  się rozmnożyły. I zawierają nie tylko książki.


  • Mariusz Czubaj 21.37 - egzemplarz biblioteczny - recenzja
  • Hans Koppel Ona już nie wróci - wygrana w konkursie u Agaty P
  • Iwona J. Walczak Nagie myśli - od autorki
  • Ryszard Ćwirlej Upiory spacerują nad Wartą - zakup własny



Przytargane z biblioteki:
  • Petra Hammesfahr Grabarz lalek - recenzja
  • Maria Blumencrom Ucieczka przez Himalaje - recenzja
  • Mo Hayder Ptasznik - recenzja
  • Małgorzata Yildrim Włoskie sekrety - recenzja



  • Mo Hayder Rytuał (biblioteka)
  • Maggie Moon Posiadłość (od autorki) - recenzja
  • Karolina Wilczyńska Anielski kokon (książka wędrująca) - recenzja
  • Krzysztof Spadło Skazaniec (książka wędrująca w ramach Obiegu Zamkniętego) - recenzja



  • Victoria Hislop Powrót
  • Martin Esteban, Andreu Carranza Tajemnica Gaudiego
  • Santa Montefiore Włoskie zaręczyny
  • Paweł Pollak Niepełni
  • Maxime Chattam Krew czasu
  • Maxime Chattam Drapieżcy
  • Martyna Wojciechowska Etiopia. Ale czat!
  • Rosamund Lupton Potem
  • Kate Mosse Zimowe zjawy
  • Zbigniew Wojtyś Filatelista


Tuż przed Świętami dotarła do mnie wygrana w konkursie u Agnieszki Tatery...


...najnowsza książka Murakamiego! A wraz z nią...


Podobno nie samymi książkami człowiek żyje i nie tylko one sprawiają radość. Potwierdzam i się chwalę, z opóźnieniem, ale jednak. Zobaczcie jaka kartka dotarła do mnie od Agajki:


A taki zestaw (notes i zakładka) wyczarowała Kasia23112511.




Zdolne te dziewczyny, prawda?

A na koniec jeszcze jedna zdolna dziewczyna, która posiada kilka cudownych umiejętności. Na poniższej fotce przyłapana na sztuczce "znikający kot". Ten żal w oczach jest efektem tego, że sztuczka nie do końca się udała. Głowa nie zdematerializowała się na czas i wredna baba, co to za kotem gania z hałaśliwym dziadostwem, niekiedy złośliwie strzelającym fleszem po ślepiach, zdążyła dopaść swą ofiarę.

84 komentarze:

  1. Ale czarne cudo:) Ja mam 2 czarne koty w domu, łobuzy nie z tej ziemi:)
    A książki wspaniałe. Ona nie wróci to doskonały zakup, będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam "na szczęście" jedną łobuzicę. Z dwoma bym chyba oszalała. :D

      Usuń
  2. Jest w czym wybierać, a dodatki piękne:) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowności! I książki, i kartka, notes, zakładka... Takie widoki z rana lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, co za przypadek, akurat wczoraj przytargałam z biblioteki "Niepełnych". Nie znam autora, o książce czytałam opinie raczej niepochlebne, ale interesuje mnie tematyka niepełnosprawności. Ciekawa jestem, czy będziemy miały podobne wrażenia z lektury :)
    Fotka cudna. Zielony kocyk bardzo ładnie kontrastuje z czernią łebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze "Kanalię", pewnie nieco bardziej w moich klimatach, bo to kryminał, ale jak zobaczyłam "Niepełnych" to nie mogłam się powstrzymać od zakupu. ;)

      Małpa fajnie wygląda na zielonym tle, tylko ciężko ją namówić na sesję. :D

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem twoich książkowych nabytków. Większą połowę z nich sama bym chętnie widziała u siebie:) Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. To będziesz miała o czym pisać, patrząc na Twój stos książkowy :D
    Ciekawe, jak spodoba Ci się najnowszy Murakami, ja już go przeczytałam i chce więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nudzić się nie będę. :)

      A ja tak zwlekam i zwlekam, bo to już mój ostatni nieprzeczytany Murakami...

      Usuń
  7. Najpiękniejsze zdjęcie zostawiłaś na koniec :) Jakie to kocię ma oczyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję "Nagich myśli". Wojciechowska jest świetna.
    Notes i zakładka piękne:)
    A jakie Twoja dziewczyna osobista ma piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nagie myśli" jeszcze przede mną. Wojciechowską czytałam dawno temu, ale chcę do niej wrócić, no i mieć własny egzemplarz.

      Usuń
  9. Książki, książki, jeszcze fajniejsze książki, piękny notes, piękna zakładka... Ale ten KOT! Marzę o czarnym kocie! A Twój jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daj się zwieść temu "ideałowi", to stworzenie jest w stanie zrobić wiele mało idealnych rzeczy. :P

      Usuń
  10. Wiele książek bym Ci z chęcią podebrała. Kot prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotu nie przekażę. I tak wydaje jej się, że jest głową rodziny. :P

      Usuń
  11. Przyjemnej lektury i jestem ciekawa Twoich wrażeń z "Nagich myśli"

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosik :) Mogę polecić jedynie "Potem", ponieważ innych książek nie czytałam. Mam nadzieję, że tobie też się tak bardzo spodoba jak mi :D
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "Potem" ostrzę sobie zęby, bo mi się pierwsza książka autorki bardzo podobała.

      Dzięki! :)

      Usuń
  13. "Nagie myśli" polecam - czytałam je już jakiś czas temu, świetna lektura.

    U mnie potok wpisów na blogu najbardziej koncentruje się z końcem każdego miesiąca, gdy to "muszę" powrzucać recenzje książek przeczytanych, które czekają na swoją kolej od jakiegoś czasu... zawsze na ostatnią chwilę zawsze... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem tej książki, tym bardziej, że jej autorka jest przesympatyczna. :)

      Ech, a ja się nawet pod koniec nie wyrabiam. Najpierw co miesiąc miałam dwie zaległe recenzje, teraz... pięć. O_o

      Usuń
  14. Kociak - jak się patrzy :) No i imponujące stosiki. Kilka książek z tych stosików mnie też by się przydało :)
    monweg

    OdpowiedzUsuń
  15. masa fajnych książek...a do mnie na Wyzwanie Biblioteczne może zajrzysz?:P Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie widziałam, tylko problem w tym, że wiecznie zapominam o linkowaniu do wyzwania i zgłaszaniu książek, więc w końcu zrezygnowałam z wyzwań. Nawet czasami zapominam otagować własne. :P

      Usuń
  16. Kilka książek z chęcią podkradłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sztuczka prawie się udała :D
    Książek nie czytałam, więc jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenie czyni mistrzem! Idzie jej coraz lepiej. Dziś próbowałam pomacać podejrzaną górę pod kocem na środku łóżka, a góra mnie próbowała ugryźć. :D

      Usuń
  18. Ach, jakie masz cudne kocisko! I teraz już nie wiem, czego bardziej ci zazdroszczę, kota czy stosików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosiki nie próbują zjeść cudzego obiadu z talerza, więc stawiałbym na stosiki. :D

      Usuń
  19. Tyle stosików, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka bym sobie zabrała, gratuluję stosików. A czarna dama... do twarzy jej w zielonym ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak niechętnie na tym zielonym pozuje. ;)

      Usuń
  21. Cudne kocisko ^^ Kartki, notes i zakładka iście magiczne ;) Tytuły w stosie w większości są mi nieznane, ale bardzo dobrze wspominam książki Wojciechowskiej i Murakamiego

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniula też mam taką zieloną narzutę :)))
    Zazdraszczam Murakamiego, oj straszliwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z artystycznie zaciągniętymi kocim pazurem w kilku miejscach pętelkami? :P

      Mój ci on!

      Usuń
  23. Mam tylko Murakamiego, którego też wygrałam. Czytania a czytania.
    Prezent cudny. Masz szczęście.
    I czarny kot, który się skrada, tyle, że nie za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrywanie fajna rzecz. Szkoda tylko, że czasu nie można wygrać. :)

      A wiesz, ostatnio doszłam do wniosku, że na przekór czarnemu kotu, jednak tego szczęścia trochę mam. ;)

      Usuń
  24. Imponujący stosik :) Po miziaj pupila ode mnie - dogrzewa się a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie pupil wybrał miejsce na kocu. Zaraz pomiziam gada od Ciebie. :D

      Usuń
  25. Jestem ciekawa, jak Ci się spodoba książka Ćwirleja. :) Chętnie podebrałabym Ci "Powrót" Hislop, bo czytałam "Wyspę" tej autorki i była to bardzo dobra powieść. W ogóle bardzo podobają mi się te Twoje stosika, też bym chciała chociaż taki jeden zestaw mieć na półce. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa.

      A zestawy leżą w taniej księgarni i aż proszą, żeby je przygarnąć. Jak mi kto powie, że nie czyta, bo książki są bardzo drogie, to go w ucho walnę. :D

      Usuń
  26. Nie wiem jak Ty to robisz, że codziennie wrzucasz notki! Dla mnie rzecz absolutnie niewykonalna. Stosy zacne i ciekawe. Czytałam tylko "Posiadłość". Kot równie zacny, oczyska ma niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, ale powoli czuję, że przeginam. ;)

      Usuń
  27. Zakładki i kartki cudne. Książki zacne, kilka z chęcią bym teleportowała do siebie a z tej serii co Ucieczka przez Himalaje mam 3 książki, nie czytane jeszcze ale bardzo mnie intrygują

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zaś zacznę od końca postu:) Twoja piękna jest cudaśna, oczka ma wręcz hipnotyzujące:)
    Stosiki to masz łohohho, nie powiem jakie, aż chcę się paczeć:D ten notatnik jest bossski, ja też bym taki chciała o!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mamusi, tylko mamusia ma zielone. :P

      Pacz, pacz. Sama się napaczeć nie mogę.

      Notatnik faktycznie cudny. Aż żal coś w nim notować. :D

      Usuń
    2. Źle, źle, źle - nie może być Ci żal w nim notować! :D

      Usuń
    3. A Ty co się wtrącasz? Twój notes? :P

      Usuń
  29. Nagie myśli bym z chęcią przeczytała.
    Upominki cudowne ;) Kotek też !

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyszłam sobie dziś kota do Ciebie pooglądać... :) No dobra, notesik z zakładką też. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog książkowy, a ta chce kota oglądać. No pięknie. :D

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. O, następna. Chyba założę bloga o kocie. :P

      Usuń
  32. Ile cudeniek do przeczytania : )
    Kotek fajny :>
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stosiki, zakładka i notesik, a najfajniejsza jest kicia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę się przekwalifikować i założyć bloga o kocie z ewentualnym dodatkiem książek. :P

      Usuń
  34. Pokaźny stosik, "Skazańca " dodaję do listy do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki piękny notes! Ile świetnych książek! Zazdroszczę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co to jest takie jasne zielone w tle myszy? :D
    Zawsze najbardziej mnie interesuje ten biblioteczny stosik, bo jest jakaś szansa, że dotrę do książek z niego. :P
    A ponieważ ostatnio kręciłam nosem na to, że nie mam w bibliotece jednego autora, a z monitora nie będę czytać, to... Dostałam własny egzemplarz. :D

    Wrrr! Kliknęłam "wyloguj się", zamiast opublikuj! Właściwie to dlaczego ten przycisk jest po lewej stronie, he?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym powiedzieć, że wiosenna łąka i że już nie pamiętam jak wygląda śnieg, ale cóż... to nadal ściana. ;)

      Co dostałaś? Pochwal się koniecznie!

      Hmm... Interesujące pytanie i o dziwo - ma ono sens. :D

      Usuń
  37. Ale kicia ma oczyska! też mam czarną kotkę, ale oczy ma zielone:) Piękny stosik. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja najwyraźniej nie chciała mieć oczu w kolorze ścian. Grunt, to się wyróżniać. :D

      Dzięki!

      Usuń
  38. Książki książkami, ale to kota pokochałam miłością bezwarunkową i bezgraniczną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... Ejże, ludziska! To jest post o książka! Kot się tylko przypałętał! :D

      Usuń
  39. Kot na tle książek! Cudo!
    A ostatnie zdjęcie aż niepokoi - jakie ona ma wielkie pomarańczowe oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komputer kłamie. Są żółte i nieco niepokojące w ciemności. :P

      Usuń
  40. Kot <3 Tyle wspaniałych książek ^^ hoho, miłej lektury życzę i żeby dzień się wydłużył :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...