piątek, 29 marca 2013

Kartki z jajem i inne kwiatki

Dziś coś z mocno zaniedbanego działu "handmade". Co prawda niczego nowego nie robię, gdyż doba ma tyle godzin ile ma, a nie znalazłam jeszcze sposobu na to, by sprawnie funkcjonować bez snu, ale na komputerze mam całkiem sporo fotek tego, co stworzyłam jakiś czas temu. 

Będzie tematycznie. Patrząc za okno trudno uwierzyć, że zbliżające się święta to nie Boże Narodzenie, a Wielkanoc. Śnieg prószy, internauci prześcigają się w tworzeniu kolejnych humorystycznych haseł i obrazków komentujących iście wiosenną aurę, drogowcy mają zaskoczone miny, właściciele letnich opon wjeżdżają swymi wehikułami w cudze bagażniki, a zmarznięci ludzie przytupują na przystankach w oczekiwaniu na spóźniające się tramwaje. Dla porządku dodam, że tramwaje spóźniają się bez względu na pogodę i porę roku.

No dobra, aby nie rozwijać tematu pogody i nie kalać bloga litanią wszystkich znanych mi słów powszechnie określanych mianem wulgaryzmów, wrzucam kilka fotek kartek wielkanocnych powstałych w czasach, kiedy powracające do Polski bociany nie musiały brodzić w śniegu, a kurczaczki, baranki i zające nie nuciły pod nosem/dziobem "Jingle bells".

odrobina quillingu

Fioletowa kartka powstała dla kogoś, kto ten kolor bardzo lubi. W końcu kto powiedział, że Wielkanoc, to tylko radosne zielenie, słoneczne żółcie i ogniste oranże.

Wystarczy spojrzeć za okno...

Wiem, wiem...
Miało nie być o pogodzie.





















I to by było na razie na tyle. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się tak zorganizować, żeby zrobić choć kilka kartek i pisanek. 

61 komentarzy:

  1. Już myślałam, że to dla mnie ta kartka, no ale przecież musiałaby być różowa... :P
    Ale pomarańczowe jajo mi się podoba. Ogólnie mam teraz pomarańczową fazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się w przyszłym roku ogarnę i wygospodaruję trochę czasu, to dostaniesz różową. :P

      Pomarańczowa faza? Co na to Rudy? :P

      Usuń
    2. Och, a na Bożen Narodzenie nie przysługuje? :-(

      Rudy jest rudy. Co mu do pomarańczowego? :P

      Usuń
    3. Czuję presję. No dobra, jakaś błyszcząca, różowa bombka się znajdzie. =)

      Fakt, te barwy się ze sobą strasznie gryzą. :P

      Usuń
  2. naprawdę świetne!
    te ze święconką wielkanocną najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. Mnie również do gustu najbardziej przypadła ze święconką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Też je najbardziej lubię. Fajnie mi się je robiło. Sporo ich powstało w różnych kolorach. :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje kartki! Ja nie mam za gorsz talentu plastycznego nad czyn bardzo ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. :)
      Ze mnie talent plastyczny też kiepski, ale coś wyciąć i poprzyklejać potrafię. Na pewno też stworzyłabyś coś fajnego. :)

      Usuń
  5. Śliczne te kartki, podziwiam. Mnie najbardziej podobają się te dwie pierwsze, zwłaszcza z żółtym jajkiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      Te pierwsze są najbardziej czasochłonne. Uwielbiam quilling, ale zwijanie paseczków zajmuje mi sporo czasu.

      Usuń
  6. Matko... Naprawdę chciałbym napisać pięknie, ale "te kartki są PRZEŚLICZNE" nie przekaże tego, co widziały moje oczy :D. Jeju ile pracy na to poszło i ile czasu... Gratuluję Ci takiego TALENTU i życzę Wesołego Alleluja :P!

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosłam o kilka centymetrów z dumy. ;)
      Dziękuję i za entuzjastyczną opinie, i za życzenia. :)

      Usuń
  7. Prześliczne! Masz talent, więc nie zamartwiaj się pogodą, tylko go rozwijaj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      "Talent" nie ma kiedy się rozwijać. Obecnie blog zżera mi większość wolnego czasu.

      Usuń
  8. Przepiękne rzeczy robisz, jestem pod wrażeniem!

    Wiosna chyba się na nas wypięła. U mnie sporo śniegu napadało, kilka razy już odśnieżaliśmy, ale nie ma biedy, w końcu mogło być gorzej, gdyby np. żabami rzucało ;-)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      W Poznaniu też wczoraj padało, ale na szczęście nie jest źle. Inni mają dużo gorzej, nawet jeśli nie ma u nich deszczu żab. =)

      Wzajemnie!

      Usuń
  9. Sliczne kartki!

    Zdrowych, radosnych, miłych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne te kartki, Anno:))) Zazdroszczę talentu! Wesołych, ciepłych, pełnych miłości świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      I oczywiście odwzajemniam życzenia. :)

      Usuń
  11. Wspaniałe prace. Bardzo chciałabym taką dostać, a jeszcze bardziej móc wysłać znajomym:) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że uwielbiam Twoje kartki i cieszę się, że mam kilka. Szkoda, że z nimi skończyłaś, ale na siłę to nie ma tej frajdy, więc staram się zrozumieć. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję Ci, tyle już ciepłych słów od Ciebie "usłyszałam". Sprzęt nadal mam (tylko płytka od BSa mi prawie padła =/), więc może kiedyś.

      A Tobie bardzo dziękuję za niespodzianką! :*

      Usuń
  13. Śliczne :>
    Kurczę, zawsze chciałam mieć talent plastyczny, zazdraszczam. Niestety, prędzej przykleiłabym sobie łokcia do blatu, niż zrobiła coś względnie ładnego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)

      Łokcie przyklejone do blatu utrudniają rozwijanie talentu. ;)

      Usuń
  14. Wszystkie śliczne, ale te dwa pierwsze jaja podobają mi się chyba najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kartki :) masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! przepiękne te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kolorowe cudeńka są po prostu piękne! Aż chce się wiosny za oknem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Szkoda, że wiosna ma to gdzieś. =/

      Usuń
  18. Przepiękne te kartki! Fioletowa skradła mi serce, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Ja za fioletem raczej nie przepadam i nie kojarzy mi się wielkanocnie, ale najwyraźniej niektórym to nie przeszkadza. ;)

      Usuń
  19. Świetne kartki:-) Najbardziej podobają mi się te dwie pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Poproszę o przygotowanie na okoliczność tegorocznych świąt - jakiś mix bałwanka z zajączkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są z zeszłego roku, w tym roku faktycznie musiałabym je zmodyfikować. =)

      Usuń
  21. Jakie ładne, każdy szczegół dopracowany, podobają mi się te kartki :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki :) Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki zrobiłaś :) Pierwsze i ostatnie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki (tak, wiem, ten zwrot powtarzał się już w komentarzach;) Chciałabym umieć takie robić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. (Moja odpowiedź też raczej nie będzie oryginalna ;)

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...