czwartek, 23 listopada 2017

Na stosiku książki rosną #54



Zdaje się, że zapasy na dlugie zimowe wieczory już mam. Czasu na czytanie ostatnio jakby brakuje, ale mam nadzieję, że w grudniu znajdę go więcej, bo kolejne pozycje ze stosików kuszą ogromnie.

Zobaczcie, co wpadło w moje ręce w listopadzie.




stosik niespodziankowy





Od Wydawnictwa Czwarta Strona:
Joanna Szarańska Cztery płatki śniegu
Gabriela Gargaś Wieczór jak ten
Karolina Wilczyńska Zamarznięte serca
Natalia Sońska Zakochaj się, Julio

Od Wydawnictwa Prószyński i S-ka
Irena Jarocka Nie wrócą te lata


stosik recenzencki po raz pierwszy




Od Wydawnictwa W.A.B.:
Bartosz Szczygielski Krew
Zygmunt Miłoszewski Jak zawsze - recenzja

Od autorki i Wydawnictwa Akapit Press:
Ewa Karwan-Jastrzębska Hermes 9:10

Od Wydawnictwa Literackie:
Elizabeth Winder Marilyn na Manhattanie

Od Wydawnictwa Vesper:
Larry McMurthy Na południe od Brazos


stosik recenzencki po raz drugi




Od Wydawnictwa Muza:
Tomasz Owsiany Pod ciemną skórą Filipin

Od Wydawnictwa Bernardinum:
Tadeusz Biedzki Ostatnie srebrniki

Od Wydawnictwa Initium:
Jonas Winner Murder Park

Od Wydawnictwa Prószyński i S-ka:
Marina Perezagua Yoro

Od Wydawnictwa Marginesy:
Lina Wolff Poliglotyczni kochankowie
Igor Brejdygant Szadź
Suzanne Barbezat Frida Kahlo prywatnie


To jak? Co polecacie?




32 komentarze:

  1. Marylin świetna, 'Ostatnie srebrniki też, tylko ten Smoleńsk niepotrzebnie wplątali, od czapy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie pasują mi w "Ostatnich srebrnikach" te wątki polityczne, ale reszta jest w porządku.

      Usuń
    2. Ciekawe, czy podzielę Wasze zdanie. :)

      Usuń
  2. Świetne pozycję. Życzę miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła kolekcja, będziesz miała co czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pomyślę, ile mam nieprzeczytanych na regałach...

      Usuń
  4. Spory stosik :) Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że same trafione wybory się na tych stosach znajdują. :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekaw stosik. Niestety nie polecę żadnej z tych książek, bo nie miałam okazji ich jeszcze przeczytać. Przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świątecznie się u Ciebie zrobiło. Radości z czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż czytania ci nie zabraknie...Nie czytałam tych powieści więc nic nie polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, którą książkę polecić jako pierwszą, ale wiem, że czekam z niecierpliwością na nowe recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pojawia się ich jakby mniej, ale myślę, że będzie co czytać. :)

      Usuń
  9. W planach mam "Szadź" a w trakcie czytania "Marilyn na Manhattanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sama mam ochotę na Miłoszewskiego, żeby wreszcie go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na "Wieczór taki jak ten" się skusiłam i mam nadzieję, że spędzę z tą książką całkiem przyjemny wieczorek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie... udanego wieczoru z książką. :)

      Usuń
  12. Te świąteczne tytuły bardzo kuszą, oj bardzo! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy będą tak klimatyczne, jak się zapowiadają. :)

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tych wszystkich książek świątecznych od Czwartej Strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy dużo będzie w nich magii Świąt. :)

      Usuń
  14. ,,Pod ciemną skórą Filipin" najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujące nabytki książkowe. :)
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuje <3
    Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na Twoją opinię o "Pod ciemną skórą Filipin", bo mocno się nad tą książką zastanawiałam, ale ostatecznie na razie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać w grudniu. :)

      Usuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...