sobota, 21 września 2019

Na stosiku książki rosną #75




Jak tam Wasz weekend? U mnie ciekawie i dynamicznie, bo od piątku do niedzieli biegam z aparatem po Poznańskim Festiwalu Kryminału Granda. Na pisanie recenzji nie ma więc czasu, dlatego podrzucam Wam zdjęcia nowości w mojej biblioteczce.

Mam nadzieję, że jak zwykle dacie znać, które z tych tytułów macie w planach, a które przeczytaliście i możecie polecić. Lub nie polecić, choć mam nadzieję, że takich tutaj nie ma.



***




Wydawnictwo Czwarta Strona:
Victoria Helen Stone Dziewczyna zwana Jane Doe
Przemysław Borkowski Widowisko
Przemysław Borkowski Niedobry pasterz
Ann Cleeves Czerń kruka

***




Prószyński i S-ka:
Green Scum Nuselski punk

Wydawnictwo W.A.B.:
Małgorzata Oliwia Sobczak Czerwień
Sylwia Zientek Hotel Varsovie. Królewski szpieg - recenzja
Søren Sveistrup Kasztanowy ludzik 

***




Skarpa Warszawska:
Łukasz Wroński W umyśle mordercy
Krzysztof Bochus Miasto duchów

Wydawnictwo Muza:
Joanna Opiat-Bojarska Kryształowi. Polowanie

Wydawnictwo Marginesy:
Wojciech Chmielarz Rana - recenzja
Piotr Rogoża Niszcz, powiedziała
Sébastien Samson Mój nowojorski maraton 









12 komentarzy:

  1. Piękne stosiki, każdą bym podebrał, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie lektury przed Tobą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz z czego wybierać. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu nie kochać kotów? ;) będzie się działo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tydzień wyjdzie druga ksiazka z serii moich "Podróży literackich". Tym razem o Sienkiewiczu. Zapraszam do lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki z przedstawionych przez Ciebie. Najchętniej chyba przeczytałabym "W umyśle mordercy" i "Ranę". Udanych lektur życzę, na ich brak na pewno nie narzekasz! ;) :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie Jane Doe i w Umyśle mordercy :) W planach mam na pewno Czerwień i Kasztanowego ludzika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych lektur na jesienny czas.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do udziału w dyskusji. ;)

Wszelkie obraźliwe komentarze oraz reklamy stron będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...